ŚNIEŻKA® Fasádní akrylová barva EXTRA

Kód: 42283P 42284P 42285P Zvolte variantu
Sniezka Extra fasadova
Loading...
119 Kč 559 Kč 989 Kč od 119 Kč 98,35 Kč bez DPH 461,98 Kč bez DPH 817,36 Kč bez DPH od 98,35 Kč bez DPH 79,33 Kč / 1 kg 74,53 Kč / 1 kg 65,93 Kč / 1 kg
do 24 h do 24 h do 24 h Zvolte variantu
Balení ?
Barva (odstín)
Zvolená varianta není k dispozici. Reset vybraných parametrů.
Možnosti doručení
S účtem PREMIUM za cenu
od 113,05 Kč
Chci to
Přidat k oblíbeným
Vytváří matné a stálé povlaky odolné proti povětrnostním vlivům a plně umožňuje "dýchání stěn".

Detailní informace

Detailní popis produktu

Vlastnosti a výhody

  • fasády a interiéry

  • odolná vůči otěru
  • stálé a živé barvy
  • odolná proti povětrnostním vlivům
  • zaručuje "dýchání stěn"

Použití

  • Je určena na ochranné a dekorativní malování fasád budov a stěn uvnitř místností.
  • Výborně přilnavá k cementovým, vápenno-cementovým, sádrovýmsádrokartonovýmdřevěným podkladům a podkladům dřevěného původu. 

Aplikace

Příprava podkladu

  • Podklad musí být pevný, suchý, bez prachu a mastnoty
  • čerstvé omítky lze natírat po 4 týdnech vyzrání
  • Praskliny v omítce a nerovnosti opravte Akryl PUTZ® FD12 fasáda tmelem alespoň 3 týdny před plánovaným startem malby barvou
  • staré nátěry lepidla odstraňte, omyjte a opláchněte vodou s obsahem čisticích prostředků
  • staré nátěry a vodou ředitelné nátěrové hmoty, špatně přilnavé k podkladu se odstraní, promyjte starý nátěr se nechejte zaschnout
  • vhodný primer - např. ACRYL PUTZ® GP41.
  • Správně natřený povrch by měl být matný.
  • Plesnivá místa mechanicky čistit a dezinfikovat fungicidní impregnací, s ohledem na potřebu odstranění příčiny plísní.

Příprava výrobku

  • Důkladně promíchat před malováním
  • Bílá barva a jiné odstíny můžou být libovolně vzájemně smíchané
  • První vrstvu v závislosti na savosti podkladu zřeďte přídavkem až 20% vody v objemu.
  • Při překrytí starých, dobře přilnavých nátěrů disperzní barvou se neředí nebo se ředí přidáním vody pouze 3 - 5%

Malba

  • Barva a okolní teplota podkladu nesmí být nižší než + 5 ° C
  • Nenanášejte barvu v exteriéru za špatných povětrnostních podmínek, tj. při mlze, dešti, sněhu ...
  • Nanáší štětcem, válečkem nebo stříkáním ve dvou vrstvách.
  • Druhá vrstva po zaschnutí předchozí, tj asi po 2 - 4 hodinách
  • Nástroje po malování umyjte ve vodě.

Spotřeba 

  • cca 110 - 130 ml/mv jedné vrstvě
  • Vydatnost: do 9 m2/l v jedné vrstvě

Velikosti balení

  • plastové kbelíky 1 l (doprodej), 5 l, 10 l, 15 l (doprodej)

 

Doplňkové parametry

Kategorie: Akrylátové fasádní barvy ŚNIEŻKA®
EAN: Zvolte variantu

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat hodnocení. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

5
1x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola


Sniezka logo

Magnat logo

Fabrika Śnieżka SA je hlavním a největším výrobcem barev a laků ve střední a východní Evropě. Její začátky sahají do roku 1984. V portfoliu výrobků najdete nejen barvy a laky nejvyšší možné kvality, ale i strukturované barvy, dekorativní a vyrovnávací hmoty Magnat a Magnat Style, tmely, primery nářadí a další malířské produkty. Dejte svému obydlí nádech luxusu! Zboží máme připraveno k odeslání za nejlepší ceny.
 
Polsko

 

EH Avatar autora Erika Hufková | 2.5.2025
Maximálna spokojnosť. Tovar (Farba na textil - Texba hnedá) som na SK nezohnala, tak som skúsila ELEMENT SHOP, CZ. Síce nemali na sklade mnou objednaný počet kusov (o čom ma obratom informovali) a preto bola dodacia lehota dlhšia, ale hlavne som spokojná, že balík prišiel. Myslím, že zamestnanci tohto e-shopu robili všetko preto, aby moju objednávku vybavili v čo najkratšom možnom termíne, za čo im patrí odo mňa veľká vďaka.
RN Avatar autora Roman Novák | 30.4.2025
vše super
OZ Avatar autora Ověřený zákazník (heureka.cz) | 21.4.2025
- Dlouhá dodací lhůta, strašně dlouho trvalo, než zboží vůbec odeslali.

E Avatar autora Element-shop (Administrátor) 24.4.2025
Vážený zákazníku, Vaše zboží jste si objednal v pátek 11.4. s tím, že jednu z položek jsme neměli skladem, s předpokládaným uvedeným dodáním do 7-10 dnů. Přesto jsme vše kompletně odeslali už v pondělí 14.4., vše jsme pro Vás zařídili nejvyšší možnou rychlostí. Obdržel jste od nás číslo balíku a všechna potřebná data, i potvrzení o odeslání. Pokud Vám zboží ani po dalším týdnu nebylo doručeno, chyba nebude zřejmě na naší straně, ale zjevně muselo dojít k problému při přepravě. Již po dvou dnech, kdy jste na balík marně čekal, jste nás měl neprodleně kontaktovat, načež bychom řešili situaci s dopravcem. Pokud se zásilka zpozdí, prvním koho její příjemce běžně kontaktuje, je odesílatel, může si to také urychlit zavoláním přímo na zákaznickou linku dopravce, kde mu po sdělení čísla balíku sdělí všechny detaily. Jiné řešení ani neexistuje. Nicméně se zde opět, bohužel, setkáváme s příkladem opačného postupu, kdy nás zákazník nekontaktuje vůbec a použije Heureku jako veřejnou knihu stížností či reklamační formulář - nejspíš v domnění, že mu tak zásilka druhý den přistane na prahu. Je to dost zvláštní postup, překvapivě však není zdaleka ojedinělý. Chceme Vás ujistit, milý zákazníku, že nástěnka s hodnocením obchodu na stránkách Heureky není a nikdy nebude tím správným místem k nalezení balíku, který se někde zatoulal během doručování. Tato stránka už na první pohled není oddělením České pošty pro reklamaci nedoručených zásilek. Nezlobte se, ale to je podobné, jako byste šel reklamovat nekvalitní cihly do svatebního salónu. Přitom nás jednoduše stačilo upozornit, že se zásilkou něco není v pořádku, nic víc nebylo třeba.

Většina negativních recenzí našeho obchodu se týká podobných problémů s doručením nebo ztrátou zásilky během přepravy, ačkoliv od nás odchází už druhý den od objednávky. Tyto stížnosti jsou však jen důsledkem nepochopení toho, kdo stojí na které straně během doručovacího procesu, což nás mrzí. Nezapomínejte prosím, že prodejce (odesílatel zásilky) a jeho zákazník (kupující, příjemce zásilky), přestože dopravu objednává na stránkách obchodníka, jsou oba klienty té samé dopravní společnosti, která přepraví balík z bodu A do bodu B. Prodejce službu pouze zprostředkovává, a předáním zásilky dopravci jeho odpovědnost za doručení končí. Tímto způsobem to funguje prakticky všude. Pokud je však někdo přesvědčen, že obchodník naopak nese plnou odpovědnost za chyby a problémy dopravce a že reklamace nedoručené zásilky se podávají na stránkách srovnávačů cen zboží, ten se svého balíku bohužel jen tak nedočká...

Hezký den a mnoho úspěšně doručených objednávek přeje tým Element-shop

Zobrazit další hodnocení
Sniezka Extra fasadova
ŚNIEŻKA® Fasádní akrylová barva EXTRA
119 Kč 559 Kč 989 Kč od 119 Kč 98,35 Kč bez DPH 461,98 Kč bez DPH 817,36 Kč bez DPH od 98,35 Kč bez DPH 79,33 Kč / 1 kg 74,53 Kč / 1 kg 65,93 Kč / 1 kg