MATADORFIX ALKAPRÉN® 90 PLUS kontaktní lepidlo bez toluenu
Kód: 2501102 2501103 2501104 Zvolte variantuDetailní popis produktu
Vlastnosti a výhody
-
Kaučukové beztoluenové kontaktní lepidlo
Báze: chloroprénový kaučuk, rozpouštědlový
Barva: světle béžová
Sušina: 23 ± 2 %
Konzistence (Ford Ø 8 mm): 80 až 100 sekund
Doba zavadnutí: 6 až 14 minut
Ředidlo: Ředidlo Alkaprén® ZAL (PND 684 050-00)
Spotřeba: 300 - 400 g/m2
Záruční doba: 24 měsíců ode dne výroby
Použití
Aplikace
-
Lepidlo Alkaprén® 90 Plus se na každý materiál nanáší jen jednou, a to buď stěrkou, stříkací pistolí nebo štětcem.
-
Před nanášením je potřeba lepidlo dokonale promíchat.
-
Na každý čistý odmaštěný povrch (hladké plochy se doporučují zdrsnit) se nanese tenká vrstva lepidla, nechá sa zavadnout a potom se oba povrchy slepí.
-
Slepený spoj se doporučuje zatížit nebo zalisovat.
-
Mechanicky je možné lepený spoj namáhat až po 24 hodinách od slepení.
-
Optimální podmínky na lepení jsou při teplotě 20°C.
-
Podchlazené lepidlo vytváří spoj s podstatně nižší pevností.
-
Při teplotě nižší než 5°C může lepidlo získat formu gelu. V tomto stavu je lepidlo nepoužitelné. Původní konzistence se získá pozvolným ohříváním v místnosti při teplotě cca 25°C. Během temperování je potřeba lepidlo několikrát promíchat. Po temperovaní má lepidlo původní fyzikálně-mechanické vlastnosti. Netemperuje se přímým ohřevem!
-
Při teplotách pod 0 °C lepidlo nevratně koaguluje a není možné oživit jeho lepící schopnosti.
Velikosti balení
-
350 g, 900 g, 3600 g
Doplňkové parametry
Kategorie: | Alkaprén |
---|---|
EAN: | Zvolte variantu |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat hodnocení. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.
![]() |
Slovenský výrobce lepidel, nejznámějším produktem jsou široce použitelná kontaktní lepidla Alkaprén. | ![]() |
Většina negativních recenzí našeho obchodu se týká podobných problémů s doručením nebo ztrátou zásilky během přepravy, ačkoliv od nás odchází už druhý den od objednávky. Tyto stížnosti jsou však jen důsledkem nepochopení toho, kdo stojí na které straně během doručovacího procesu, což nás mrzí. Nezapomínejte prosím, že prodejce (odesílatel zásilky) a jeho zákazník (kupující, příjemce zásilky), přestože dopravu objednává na stránkách obchodníka, jsou oba klienty té samé dopravní společnosti, která přepraví balík z bodu A do bodu B. Prodejce službu pouze zprostředkovává, a předáním zásilky dopravci jeho odpovědnost za doručení končí. Tímto způsobem to funguje prakticky všude. Pokud je však někdo přesvědčen, že obchodník naopak nese plnou odpovědnost za chyby a problémy dopravce a že reklamace nedoručené zásilky se podávají na stránkách srovnávačů cen zboží, ten se svého balíku bohužel jen tak nedočká...
Hezký den a mnoho úspěšně doručených objednávek přeje tým Element-shop