TIKKURILA® FEELINGS FURNITURE PRIMER Barva základní pod Feelings Furniture Paint
Kód: 39432PDetailní popis produktu
Vlastnosti a výhody
-
Má velmi dobré krycí schopnosti a vytváří prvotřídní základ pod vrchní nátěry Feelings Furniture Paint.
-
Splňuje nejpřísnější ekologická kritéria.
-
Povrch je suchý na dotek po 1 hodině a přetíratelný po 5 hodinách.
- Konečný efekt: matný
-
Použití
-
Barva je vhodná na dveře, skříně, vnitřní dřevěné obklady, nábytek, okenní rámy, podlahové lišty, radiátory, plechová kamna, na dřevo, atd.
-
Feelings Furniture Primer může být použita i na přetírání vnitřních povrchů natřených vodou ředitelnými, alkydovými nebo kyselinou vytvrzovanými barvami.
-
Pro použití v interiérech
- Není vhodný na přetírání povrchů předtím natíraných výrobky obsahujícími nitrocelulózu.
- Nanášení štětcem, válečkem nebo stříkáním. Na aplikaci jsou nejvhodnější polyesterové a nylonové štětce. Pro airless
stříkání použijte trysku 0,013"- 0,015" - V případě potřeby řeďte do 5 - 10% vodou.
Aplikace
-
Během aplikace musí být natíraný povrch suchý, teplota vzduchu a povrchu by měla být vyšší než +5 °C a relativní vlhkost vzduchu nižší než 80%.
DŘÍVE natřené povrchy
-
Povrchy omyjte čistícím prostředkem Maalipesu, důkladně opláchněte vodou a nechte vyschnout.
-
Škrabkou odstraňte odlupující, uvolňující se barvu nebo lak a celý povrch přebruste.
-
Odstraňte prach po broušení.
-
Trhliny a spáry vyplňte tmelem Presto Rapid Filler a zaschlý tmelený povrch přebruste.
-
Odstraňte prach po broušení.
-
Barvu nanášejte 2x.
APLIKACE
- Před použitím Feelings Furniture Primer důkladně promíchejte a v případě potřeby zřeďte vodou 5 - 10%.
- Aplikujte štětcem, válečkem, natírací podložkou nebo stříkáním.
- Na velké plochy naneste nejdříve nábytkovým malířským válečkem a vyrovnejte štětcem.
- Na práci jsou nejvhodnější syntetické štětce s rozvětvenými štětinami.
- Na absorbující povrchy nejdřív naneste základní nátěr zředěný do 5-10% vodou a po zaschnutí přebruste.
- Po dvou hodinách naneste další vrstvu, teď už neředěného základního nátěru.
- Nátěr ukončete vrchní vrstvou Feelings Furniture Paint po přibližně 5 hodinách.
Pokyny pro údržbu
-
Pokud je to potřebné, povrch je možné čistit nejdříve měsíc od ukončení natírání.
-
Znečištěný povrch čistěte pomocí jemného kartáčku, houby nebo hadříku a neutrálního (pH 6-8) čistícího prostředku.
-
Velmi znečištěné povrchy se mohou čistit pomocí jemně alkalického (pH 8-10) čistícího prostředku a hadříku nebo houby.
-
Důkladně opláchněte.
Spotřeba
-
125 - 166 ml/m2
-
Vydatnost: 6 - 8 m2/l
-
Závisí na druhu podkladu a savosti
Velikosti balení
-
0,9 l, 2,7 l
Dostupné odstíny
-
Uvedená cena za produkt je cena základní báze, do které přidáváme barevné pigmenty.
-
Barvy tónujeme dle přání v tisících odstínech na profesionálních strojích Tikkurila.
-
Barevné odstíny můžete zvolit ze vzorníků Tikkurila Symphony 2036, RAL, NCS.
-
Do poznámky k produktu v košíku prosím uveďte druh vzorníku a číslo odstínu.
-
Cena odstínů je velmi různá (+ cca 20% až 150% k základní ceně báze).
-
Konečná cena včetně pigmentů Vám bude upřesněna a vzájemně odsouhlasena před samotným namícháním barvy.
Doplňkové parametry
Kategorie: | BARVY, LAKY, LAZURY, MOŘIDLA, OLEJE, VOSKY, ŘEDIDLA |
---|---|
EAN: | 6408070037102 |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat hodnocení. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.
Finský výrobce Tikkurila nabízí širokou škálu prémiových dekorativních barev pro spotřebitele a profesionály, sloužících na ochranu a dekoraci povrchů. Nabízené produkty zahrnují interiérové barvy, laky a dekorativní výrobky, exteriérové produkty na dřevo, fasády a kovové povrchy. Současně vyrábí Tikkurila i barvy a nátěry pro strojírenský a dřevařský průmysl. Barvy Tikkurila patří k nejtrvanlivějším a nejodolnějším na světovém trhu.
Většina negativních recenzí našeho obchodu se týká podobných problémů s doručením nebo ztrátou zásilky během přepravy, ačkoliv od nás odchází už druhý den od objednávky. Tyto stížnosti jsou však jen důsledkem nepochopení toho, kdo stojí na které straně během doručovacího procesu, což nás mrzí. Nezapomínejte prosím, že prodejce (odesílatel zásilky) a jeho zákazník (kupující, příjemce zásilky), přestože dopravu objednává na stránkách obchodníka, jsou oba klienty té samé dopravní společnosti, která přepraví balík z bodu A do bodu B. Prodejce službu pouze zprostředkovává, a předáním zásilky dopravci jeho odpovědnost za doručení končí. Tímto způsobem to funguje prakticky všude. Pokud je však někdo přesvědčen, že obchodník naopak nese plnou odpovědnost za chyby a problémy dopravce a že reklamace nedoručené zásilky se podávají na stránkách srovnávačů cen zboží, ten se svého balíku bohužel jen tak nedočká...
Hezký den a mnoho úspěšně doručených objednávek přeje tým Element-shop