DUPLI-COLOR® MOTIP Stříkací tmel, sprej, šedý, 400 ml

Kód: 30950P
putty
Loading...
349 Kč 288,43 Kč bez DPH 872,50 Kč / 1 l
1-2 dny
Můžeme doručit do:
13.5.2025
Možnosti doručení
S účtem PREMIUM za cenu
331,55 Kč
Chci to
Přidat k oblíbeným

MOTIP Spray Putty (400ml)  

Máte na autě škrábanec? Stříkací tmel Motip je ideálním prvním krokem k opravě drobných poškození. Rychle a trvale vyplní menší nerovnosti a škrábance, čímž připraví povrch pro aplikaci plniče nebo základní barvy.

Detailní informace

Detailní popis produktu

Rychleschnoucí sprejový tmel s vynikajícími plnícími vlastnostmi a pokrytím na vyplnění malých nepravidelností na površích, ošetřených a neošetřených, ze dřeva, kovu a hliníku.
Má vynikající přilnavost a je odolný proti korozi.

Pracovní postup pro aplikaci stříkacího tmelu Motip:

֍ Příprava podkladu: Podklad obruste brusným plátnem 220. Očistěte povrch a důkladně jej odmastěte.

֍ Aplikace:  Před použitím sprej protřepejte alespoň 2 minuty.  Nanášejte ve slabých vrstvách. Mezi jednotlivými vrstvami nechte odvětrat 10–15 minut.
 
֍ Schnutí a broušení: Po 1 hodině schnutí můžete povrch brousit a přelakovat. Broušení za sucha: bruska s papírem 320Broušení pod vodou: smirek 800.
 

Vlastnosti produktu:

  • Použití: Rychleschnoucí tmel k zarovnání drobných nerovností
  • Vhodné podklady: Kov, hliník, dřevo
  • Vzhled: Šedý
  • Čištění nářadí: Ředidlo C6000
  • Antikorozní ochrana: Chrání podklad před rzí

Tip:

Pro dokonale hladký povrch bez efektu „pomeranče“ doporučujeme nanést plnič pod autolak.

Upozornění: Doba schnutí závisí na okolní teplotě a teplotě podkladu.

 
Velikosti balení: 400 ml sprej
Dostupné odstíny: šedá
 
Odstraňování odpadu: Odpady směsi a znečištěné obaly odstraňujte jako nebezpečný odpad. Vyčištěné obaly je možné předávat k recyklaci. 


Značení obalů: Všechny produkty společnosti MOTIP DUPLI jsou v souladu s aktuálními předpisy ČR a EU, které se týkají značení obalů. Jedná se o aktuální verze následujících předpisů:  

Zákon č. 350/2011 Sb. o chemických látkách a chemických směsích a o změně některých zákonů (chemický zákon).
Nařízení Evropského parlamentu a Rady (ES) č. 1272/2008 o klasifikaci, označování a balení látek a směsí (CLP).
Nařízení vlády č. 194/2001 Sb., kterým se stanoví technické požadavky na aerosolové rozprašovače (v případě pokud se jedná o aerosol)
Směrnice č. 75/324/EHS (ADD) – pokud se jedná o aerosol

 

 

Doplňkové parametry

Kategorie: Barvy ve spreji základní PRIMERY
Hmotnost: 0.6 kg
EAN: 8711347040629

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat hodnocení. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola


motip dupli logo
MOTIP DUPLI GROUP ... číslo 1 v Evropě v oblasti stříkacích plechovek a barev.

Se značkami MoTip, DUPLI-Color, Presto a ColorMatic je Motip Dupli Group aktivní zejména na automobilovém, kutilském a průmyslovém trhu se širokou škálou sprejů. Od kvalitních (automobilových) barev k technickým výrobkům a autokosmetice.

motip logo dupli color logo 2 alkyton logo rust-oleum logo
Nizozemí

         

ŠN Avatar autora Štěpánka Novysedláková | 8.5.2025
rychlost
Avatar autora Alžběta Švihálková | 5.5.2025
Obchod proběhl rychle a v pořádku.
EH Avatar autora Erika Hufková | 2.5.2025
Maximálna spokojnosť. Tovar (Farba na textil - Texba hnedá) som na SK nezohnala, tak som skúsila ELEMENT SHOP, CZ. Síce nemali na sklade mnou objednaný počet kusov (o čom ma obratom informovali) a preto bola dodacia lehota dlhšia, ale hlavne som spokojná, že balík prišiel. Myslím, že zamestnanci tohto e-shopu robili všetko preto, aby moju objednávku vybavili v čo najkratšom možnom termíne, za čo im patrí odo mňa veľká vďaka.
RN Avatar autora Roman Novák | 30.4.2025
vše super
OZ Avatar autora Ověřený zákazník (heureka.cz) | 21.4.2025
- Dlouhá dodací lhůta, strašně dlouho trvalo, než zboží vůbec odeslali.

E Avatar autora Element-shop (Administrátor) 24.4.2025
Vážený zákazníku, Vaše zboží jste si objednal v pátek 11.4. s tím, že jednu z položek jsme neměli skladem, s předpokládaným uvedeným dodáním do 7-10 dnů. Přesto jsme vše kompletně odeslali už v pondělí 14.4., vše jsme pro Vás zařídili nejvyšší možnou rychlostí. Obdržel jste od nás číslo balíku a všechna potřebná data, i potvrzení o odeslání. Pokud Vám zboží ani po dalším týdnu nebylo doručeno, chyba nebude zřejmě na naší straně, ale zjevně muselo dojít k problému při přepravě. Již po dvou dnech, kdy jste na balík marně čekal, jste nás měl neprodleně kontaktovat, načež bychom řešili situaci s dopravcem. Pokud se zásilka zpozdí, prvním koho její příjemce běžně kontaktuje, je odesílatel, může si to také urychlit zavoláním přímo na zákaznickou linku dopravce, kde mu po sdělení čísla balíku sdělí všechny detaily. Jiné řešení ani neexistuje. Nicméně se zde opět, bohužel, setkáváme s příkladem opačného postupu, kdy nás zákazník nekontaktuje vůbec a použije Heureku jako veřejnou knihu stížností či reklamační formulář - nejspíš v domnění, že mu tak zásilka druhý den přistane na prahu. Je to dost zvláštní postup, překvapivě však není zdaleka ojedinělý. Chceme Vás ujistit, milý zákazníku, že nástěnka s hodnocením obchodu na stránkách Heureky není a nikdy nebude tím správným místem k nalezení balíku, který se někde zatoulal během doručování. Tato stránka už na první pohled není oddělením České pošty pro reklamaci nedoručených zásilek. Nezlobte se, ale to je podobné, jako byste šel reklamovat nekvalitní cihly do svatebního salónu. Přitom nás jednoduše stačilo upozornit, že se zásilkou něco není v pořádku, nic víc nebylo třeba.

Většina negativních recenzí našeho obchodu se týká podobných problémů s doručením nebo ztrátou zásilky během přepravy, ačkoliv od nás odchází už druhý den od objednávky. Tyto stížnosti jsou však jen důsledkem nepochopení toho, kdo stojí na které straně během doručovacího procesu, což nás mrzí. Nezapomínejte prosím, že prodejce (odesílatel zásilky) a jeho zákazník (kupující, příjemce zásilky), přestože dopravu objednává na stránkách obchodníka, jsou oba klienty té samé dopravní společnosti, která přepraví balík z bodu A do bodu B. Prodejce službu pouze zprostředkovává, a předáním zásilky dopravci jeho odpovědnost za doručení končí. Tímto způsobem to funguje prakticky všude. Pokud je však někdo přesvědčen, že obchodník naopak nese plnou odpovědnost za chyby a problémy dopravce a že reklamace nedoručené zásilky se podávají na stránkách srovnávačů cen zboží, ten se svého balíku bohužel jen tak nedočká...

Hezký den a mnoho úspěšně doručených objednávek přeje tým Element-shop

Zobrazit další hodnocení
putty
DUPLI-COLOR® MOTIP Stříkací tmel, sprej, šedý, 400 ml
349 Kč 288,43 Kč bez DPH 872,50 Kč / 1 l