STACHEMA® SF310 Preventivní nátěr proti plísním a řasám

Kód: 49158P 49159P Zvolte variantu
STACHEMA® SF310 Preventivní nátěr proti plísním a řasám
Loading...
439 Kč 2 195 Kč od 439 Kč 362,81 Kč bez DPH 1 814,05 Kč bez DPH od 362,81 Kč bez DPH 439 Kč / 1 l 439 Kč / 1 l
1-2 dny 7-10 dnů Zvolte variantu
Objem
Zvolená varianta není k dispozici. Reset vybraných parametrů.
Možnosti doručení
S účtem PREMIUM za cenu
od 417,05 Kč
Chci to
Přidat k oblíbeným

Kapalný koncentrovaný přípravek určený k preventivní ochraně proti tvorbě řas, plísní, mechů lišejníků a bakterií na stavebních materiálech – zdi, omítky, beton, střechy apod. Přípravek je určen pro použití v exteriéru. Ředí se vodou dle návodu na etiketě výrobku. Doporučené ředění 1 : 3 vodou. Náhrada za Sanatop Prevent Fix.

Detailní informace

Detailní popis produktu

VLASTNOSTI A VÝHODY

  • Koncentrovaná transparentní nátěr
  • Ochrana omítek, střech a zdí
  • Hloubkový účinek
  • Prodlužuje životnost stavebních hmot
  • Snadno aplikovatelný

POUŽITÍ

  • SF310 je transparentní hloubkový penetrační nátěr s preventivní ochranou proti růstu řas, plísní, mechů, lišejníků a bakterií.
  • Naředěný přípravek je určen pro použití v exteriéru na zdi, omítky, beton, střechy apod.
  • Lze jej použít i samostatně jako bezbarvý finální nátěr s dlouhodobou ochranou ošetřovaných stavebních materiálů.
  • Díky unikátnímu složení zároveň zpevňuje povrch a zvyšuje hydrofobitu, čímž prodlužuje životnost stavebních hmot. 
  • Nahrazuje dřívější výrobek Sanatop Prevent Fix.

UPOZORNĚNÍ

  • Přípravek i aplikační roztok s přípravkem se před použitím důkladně promíchají!  Všechny nenatírané plochy se důkladně zakryjí!
    Při použití přípravku jako finálního nátěru může u některých přetíraných ploch dojít ke změně povrchového lesku (oživení vzhledu). Doporučujeme provést kontrolní nátěr na ploše 1 m2 . Používejte biocidní přípravky bezpečně. Před použitím si vždy přečtěte označení a informace o přípravku.

PŘÍPRAVA PODKLADU

  • Podklad musí být soudržný, nemastný, čistý, suchý, bez vodorozpustných solí, nové omítky musí být vyzrálé. Staré nesoudržné nátěry je třeba odstranit.
  • Je-li povrch fasády napaden plísněmi nebo řasami, tato kontaminace se odstraní pomocí přípravků SF210 nebo SF220.

POSTUP

  • Při použití přípravku jako finálního nátěru se doporučuje aplikace ve dvou vrstvách (dbá se na rovnoměrnost aplikace).
  • Pokud se přípravek použije jako podkladní nátěr pod fasádní barvy a omítkoviny, je nutné rozlišit podklad, na který se výrobek aplikuje. U savých podkladů se provádí dva nátěry, zatím co u nesavých (akrylátové, silikonové barvy a emaily aj.) se realizuje nátěr jeden.
  • Druhý nátěr se provádí po 1–8 hodinách, první nátěr musí být zaschlý, tato doba je závislá na klimatických podmínkách. Minimální aplikační teplota se musí pohybovat mezi 5 °C až 30 °C.

VYDATNOST

  • až 35 m2/l koncentrátu

VELIKOSTI BALENÍ

  • 1 l, 5l

UPOZORNĚNÍ

  • Používejte biocidy bezpečným způsobem.
  • Před použitím si vždy přečtěte označení a informace o přípravku!
 

Doplňkové parametry

Kategorie: Biocidní ochrana
EAN: Zvolte variantu

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat hodnocení. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola

stachema logo2Společnost STACHEMA byla založena v roce 1991 na Slovensku, následně v roce 1992 v České republice a v současné době je jedním z předních výrobců a dodavatelů kompletního sortimentu stavební chemie, materiálů pro povrchové úpravy fasád, chemických přípravků a speciálních hmot. Výrobní sortiment divizí zahrnuje přísady do betonů a malt, systémy určené k ochraně a povrchové úpravě fasád a stavebních konstrukcí, omítek, betonu i zateplovacích systémů. Dále zahrnuje výrobky pro úpravu povrchů interiérů, materiály pro impregnaci a povrchovou úpravu dřeva Lignofix a širokou řadu užitkové chemie.

Avatar autora Alžběta Švihálková | 5.5.2025
Obchod proběhl rychle a v pořádku.
EH Avatar autora Erika Hufková | 2.5.2025
Maximálna spokojnosť. Tovar (Farba na textil - Texba hnedá) som na SK nezohnala, tak som skúsila ELEMENT SHOP, CZ. Síce nemali na sklade mnou objednaný počet kusov (o čom ma obratom informovali) a preto bola dodacia lehota dlhšia, ale hlavne som spokojná, že balík prišiel. Myslím, že zamestnanci tohto e-shopu robili všetko preto, aby moju objednávku vybavili v čo najkratšom možnom termíne, za čo im patrí odo mňa veľká vďaka.
RN Avatar autora Roman Novák | 30.4.2025
vše super
OZ Avatar autora Ověřený zákazník (heureka.cz) | 21.4.2025
- Dlouhá dodací lhůta, strašně dlouho trvalo, než zboží vůbec odeslali.

E Avatar autora Element-shop (Administrátor) 24.4.2025
Vážený zákazníku, Vaše zboží jste si objednal v pátek 11.4. s tím, že jednu z položek jsme neměli skladem, s předpokládaným uvedeným dodáním do 7-10 dnů. Přesto jsme vše kompletně odeslali už v pondělí 14.4., vše jsme pro Vás zařídili nejvyšší možnou rychlostí. Obdržel jste od nás číslo balíku a všechna potřebná data, i potvrzení o odeslání. Pokud Vám zboží ani po dalším týdnu nebylo doručeno, chyba nebude zřejmě na naší straně, ale zjevně muselo dojít k problému při přepravě. Již po dvou dnech, kdy jste na balík marně čekal, jste nás měl neprodleně kontaktovat, načež bychom řešili situaci s dopravcem. Pokud se zásilka zpozdí, prvním koho její příjemce běžně kontaktuje, je odesílatel, může si to také urychlit zavoláním přímo na zákaznickou linku dopravce, kde mu po sdělení čísla balíku sdělí všechny detaily. Jiné řešení ani neexistuje. Nicméně se zde opět, bohužel, setkáváme s příkladem opačného postupu, kdy nás zákazník nekontaktuje vůbec a použije Heureku jako veřejnou knihu stížností či reklamační formulář - nejspíš v domnění, že mu tak zásilka druhý den přistane na prahu. Je to dost zvláštní postup, překvapivě však není zdaleka ojedinělý. Chceme Vás ujistit, milý zákazníku, že nástěnka s hodnocením obchodu na stránkách Heureky není a nikdy nebude tím správným místem k nalezení balíku, který se někde zatoulal během doručování. Tato stránka už na první pohled není oddělením České pošty pro reklamaci nedoručených zásilek. Nezlobte se, ale to je podobné, jako byste šel reklamovat nekvalitní cihly do svatebního salónu. Přitom nás jednoduše stačilo upozornit, že se zásilkou něco není v pořádku, nic víc nebylo třeba.

Většina negativních recenzí našeho obchodu se týká podobných problémů s doručením nebo ztrátou zásilky během přepravy, ačkoliv od nás odchází už druhý den od objednávky. Tyto stížnosti jsou však jen důsledkem nepochopení toho, kdo stojí na které straně během doručovacího procesu, což nás mrzí. Nezapomínejte prosím, že prodejce (odesílatel zásilky) a jeho zákazník (kupující, příjemce zásilky), přestože dopravu objednává na stránkách obchodníka, jsou oba klienty té samé dopravní společnosti, která přepraví balík z bodu A do bodu B. Prodejce službu pouze zprostředkovává, a předáním zásilky dopravci jeho odpovědnost za doručení končí. Tímto způsobem to funguje prakticky všude. Pokud je však někdo přesvědčen, že obchodník naopak nese plnou odpovědnost za chyby a problémy dopravce a že reklamace nedoručené zásilky se podávají na stránkách srovnávačů cen zboží, ten se svého balíku bohužel jen tak nedočká...

Hezký den a mnoho úspěšně doručených objednávek přeje tým Element-shop

Zobrazit další hodnocení
STACHEMA® SF310 Preventivní nátěr proti plísním a řasám
STACHEMA® SF310 Preventivní nátěr proti plísním a řasám
439 Kč 2 195 Kč od 439 Kč 362,81 Kč bez DPH 1 814,05 Kč bez DPH od 362,81 Kč bez DPH 439 Kč / 1 l 439 Kč / 1 l