SCHULLER EH'KLAR® Brusná ocelová vlna SCRATCH, 200 g, č. 2 středně hrubá
Kód: 39751PDetailní popis produktu
SCHULLER EH'KLAR® 60305Brusná ocelová vlna SCRATCH č. 2 (středně hrubá), 200 g |
![]() |
Ocelová vlna pro různé úkoly a aplikace v domácnosti, dílně, zahradě a dalších oblastech. Je to užitečný nástroj pro povrchovou úpravu a odmašťování a zhrubování povrchů a materiálů. Pružná a odolná: Ocelová vlna je pružná a odolná proti roztržení, což znamená, že ji lze snadno tvarovat a používat bez obav o její trvanlivost.
PoužitíJemné leštění mědi, mosazi, hliníku, nerezu: Pomocí této vlny můžete dosáhnout vysokého lesku na kovových površích.
Matování vysokého lesku na površích: Tato ocelová vlna může být použita k matování a snížení lesku na opracovaných površích.
Opracování dřeva po základním nátěru: Středně hrubou ocelovou vlnou lze vyhladit dřevo po základním nátěru. Rovnoměrně a tence nanesený vosk může být odstraněn za použití ředidel a odstraněním starého laku ze starožitného nábytku.
Čištění kameninových a mramorových podlah: Tato ocelová vlna je užitečná k odstranění nečistot z kameninových a mramorových podlah a keramických obkladů.
Čištění kovových forem a leštění měděných trubek: Díky své pružnosti a odolnosti je tato ocelová vlna užitečným nástrojem při čištění kovových forem a leštění měděných trubek a fitinek.
Obroušení sádrokartonových desek: Tato ocelová vlna lze také použít k obroušení sádrokartonových desek.
Technická dataMateriál: ocel
Hrubost (00-3): 2 - středně hrubá
Velikost balení: 200 g
|
Doplňkové parametry
Kategorie: | Brusné houby a vlny |
---|---|
Hmotnost: | 0.21 kg |
EAN: | 9002588603056 |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat hodnocení. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.
![]() |
Dlouhodobá obchodní strategie rakouské firmy Schuller se již více než 40 let formuje ve stylu „rodinného podniku". Transparentní prodejní filosofie oslovuje v obchodě obě spotřebitelské skupiny - jak kutily, tak profesionály. Pečlivě zvolený sortiment zboží stojí především na dobré ceně a kvalitě, a mnoha letech zkušeností spokojených zákazníků z celé Evropy. | ![]() |
OZ
Ověřený zákazník (heureka.cz)
B
Bohumír M.
Pro svou zásilku jsem si vybral jako přepravce českou poštu. Bohužel nenaskenovali údaje k zásilce a ta tak zůstala viset na depu. Element-shop mi bleskově poslal náhradní zásilku přes GLS abych nemusel čekat na tu původní. Za délku dodací lhůty a kvalitu dopravy dávám 5 hvězdiček - hodnotím ale až následnou dopravu přes GLS. Česká pošta je něco otřesného, vyhněte se jí !!!
MR
Milan Roubíček
Naprosto, vše v pořádku
P
Pavel V.
Mohu vřele doporučit
DO
Danuše Osadníková
Spokojenost,vše dodáno.
OZ
Ověřený zákazník (heureka.cz)
Nakupovala jsem poprvé a jsem spokojená
MZ
Michal Zavadil
Rychlost objednávky a kvalitní produkty.
RK
Radek Kalina
rychle, spolehlivě
LŠ
Ludvík Štorek
rychle, stručně, jasně, spolehlivě
OZ
Ověřený zákazník (heureka.cz)
Hrábě jsou fajn, jsem spokojená
P
Pavel
Vše v pořádku.
DM
Dana Máčalová
Ano,vřele doporučuji.Bezkonkurenčně rychlé dodání.Děkuji
LZ
Libuše Zelenková
Jsem NAPROSTO SPOKOJENÁ!!!
EK
Eduard Krajňák
Všetko Ok. Rychle dodanie. Odporúčam.
MP
Miloš Prokopec
Všo OK, rychlé doručení.
Doporučuji !
OZ
Ověřený zákazník (heureka.cz)
rychlá dodávka
E
Eva
Vše v naprostém pořádku. Obchod mohu doporučit. Vše rychlé a bezproblémové.
VR
Vladimir Ruml
Napnili mé představy o dobrém a zodpovědném e.shopu. A věřte, že jsem náročný.
E
Element-shop
(Administrátor)
Vážený zákazníku, Vaše zboží jste si objednal v pátek 11.4. s tím, že jednu z položek jsme neměli skladem, s předpokládaným uvedeným dodáním do 7-10 dnů. Přesto jsme vše kompletně odeslali už v pondělí 14.4., vše jsme pro Vás zařídili nejvyšší možnou rychlostí.
Obdržel jste od nás číslo balíku a všechna potřebná data, i potvrzení o odeslání. Pokud Vám zboží ani po dalším týdnu nebylo doručeno, chyba nebude zřejmě na naší straně, ale zjevně muselo dojít k problému při přepravě. Již po dvou dnech, kdy jste na balík marně čekal, jste nás měl neprodleně kontaktovat, načež bychom řešili situaci s dopravcem. Pokud se zásilka zpozdí, prvním koho její příjemce běžně kontaktuje, je odesílatel, může si to také urychlit zavoláním přímo na zákaznickou linku dopravce, kde mu po sdělení čísla balíku sdělí všechny detaily. Jiné řešení ani neexistuje. Nicméně se zde opět, bohužel, setkáváme s příkladem opačného postupu, kdy nás zákazník nekontaktuje vůbec a použije Heureku jako veřejnou knihu stížností či reklamační formulář - nejspíš v domnění, že mu tak zásilka druhý den přistane na prahu. Je to dost zvláštní postup, překvapivě však není zdaleka ojedinělý.
Chceme Vás ujistit, milý zákazníku, že nástěnka s hodnocením obchodu na stránkách Heureky není a nikdy nebude tím správným místem k nalezení balíku, který se někde zatoulal během doručování. Tato stránka už na první pohled není oddělením České pošty pro reklamaci nedoručených zásilek. Nezlobte se, ale to je podobné, jako byste šel reklamovat nekvalitní cihly do svatebního salónu. Přitom nás jednoduše stačilo upozornit, že se zásilkou něco není v pořádku, nic víc nebylo třeba.
Většina negativních recenzí našeho obchodu se týká podobných problémů s doručením nebo ztrátou zásilky během přepravy, ačkoliv od nás odchází už druhý den od objednávky. Tyto stížnosti jsou však jen důsledkem nepochopení toho, kdo stojí na které straně během doručovacího procesu. Nezapomínejte prosím, že prodejce (odesílatel zásilky) a jeho zákazník (kupující, příjemce zásilky), přestože dopravu objednává na stránkách obchodníka, jsou oba klienty té samé dopravní společnosti, která přepraví balík z bodu A do bodu B. Prodejce službu pouze zprostředkovává, a předáním zásilky dopravci jeho odpovědnost za doručení končí. Tímto způsobem to funguje prakticky všude. Pokud je však někdo přesvědčen, že obchodník naopak nese plnou odpovědnost za chyby a problémy dopravce a že reklamace nedoručené zásilky se podávají na stránkách srovnávačů cen zboží, ten se svého balíku bohužel jen tak nedočká... Hezký den a mnoho úspěšně doručených objednávek přeje tým Element-shop