HG® Restaurátor dřevěného zahradního nábytku, 500 ml sprej
Kód: 29186PDetailní popis produktu
Vlastnosti a výhody
-
HG 304 Restaurátor dřevěného zahradního nábytku
-
HG restaurátor dřevěného zahradního nábytku zabraňuje tomuto zešednutí a eliminuje ho.
-
Váš zahradní nábytek dá rychle, jednoduše a na mnoho měsíců do perfektního stavu a zároveň ho činí odolným proti vodě.
-
Zesiluje barevný tón a propůjčuje Vašemu zahradnímu nábytku pěkný, přirozený lesk.
Použití
-
Byl vyvinut speciálně k ošetření a na ochranu zahradního nábytku z tvrdého dřeva.
Postup
-
Před ošetřením HG restaurátor dřevěného zahradního nábytku odstraňte nejdříve suchým hadříkem nebo kartáčem prach a nečistoty.
-
Pouze velmi zašedlé plochy dle možností nejdříve přebruste.
-
Potom na dřevo rovnoměrně nastříkejte HG restaurátor dřevěného zahradního nábytku.
-
Případné kapky utřete suchým hadříkem.
-
Prostředek nechte vsáknout a po 15 minutách lehce utřete čistým, suchým hadříkem.
Velikosti balení
-
aerosolová dóza (spray) 500 ml
Doplňkové parametry
Kategorie: | Čističe dřeva a nábytku |
---|---|
Hmotnost: | 0.5 kg |
EAN: | 8711577021191 |
Položka byla vyprodána… |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat hodnocení. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.
![]() |
Holandský výrobce speciálních, vysoce účinných čisticích a ošetřovacích prostředků pro všechny druhy povrchů.
Kdo jednou HG vyzkouší, díky spokojenosti už u této značky většinou zůstane.
|
![]() |
Většina negativních recenzí našeho obchodu se týká podobných problémů s doručením nebo ztrátou zásilky během přepravy, ačkoliv od nás odchází už druhý den od objednávky. Tyto stížnosti jsou však jen důsledkem nepochopení toho, kdo stojí na které straně během doručovacího procesu, což nás mrzí. Nezapomínejte prosím, že prodejce (odesílatel zásilky) a jeho zákazník (kupující, příjemce zásilky), přestože dopravu objednává na stránkách obchodníka, jsou oba klienty té samé dopravní společnosti, která přepraví balík z bodu A do bodu B. Prodejce službu pouze zprostředkovává, a předáním zásilky dopravci jeho odpovědnost za doručení končí. Tímto způsobem to funguje prakticky všude. Pokud je však někdo přesvědčen, že obchodník naopak nese plnou odpovědnost za chyby a problémy dopravce a že reklamace nedoručené zásilky se podávají na stránkách srovnávačů cen zboží, ten se svého balíku bohužel jen tak nedočká...
Hezký den a mnoho úspěšně doručených objednávek přeje tým Element-shop