AKYPO suchá pěna na ruční čištění koberců, 500 ml

Kód: 18874P
AKYPO na ruční čištění 500 ml
Loading...
69 Kč 57,02 Kč bez DPH 13,80 Kč / 100 ml
do 24 h
Možnosti doručení
S účtem PREMIUM za cenu
65,55 Kč
Chci to
Přidat k oblíbeným

Přípravek je určen pro ruční čištění koberců, textilních podlahových krytin, potahových látek a čalouněného nábytku šamponováním.  

Detailní informace

Detailní popis produktu

AKYPO suchá pěna na ruční čištění koberců, 500 ml DŮBRAVA LOGO
 
Akypo suchá pěna na ruční čištění koberců je praktický a ekologický přípravek, který odstraňuje nečistoty, pohlcuje pachy a osěvěuje vaše prostory.
 
❃ Akypo suchá pěna na ruční čištění koberců je ideální pro šamponování koberců, textilních podlahových krytin, potahových látek a čalounění.
❃ Tento přípravek zaručuje dokonalý čistící účinek a přináší další výhody:
 
Efektivní odstranění nečistot: Spolehlivě rozpouští špínu a mastnotu.
Neutralizace pachů: Eliminuje nepříjemné pachy z kouření, zvířat a vaření.
Příjemná vůbě: Provoní vaše prostory svěží vůbí.
Ekologická šetrnost: Biologicky odbouratelný přípravek, který je šetrný k životnímu prostředí.
Všestrannost: Lze použít na tvrdé povrchy, jako jsou podlahy, keramické obklady a dveře.

Použití

Akypo suchá pěna je vhodná pro domácnosti i komerční prostory. 
 
Koberce, rohože, běhouny
Textilní čalounění a potahové látky
Tvrdé povrchy, jako jsou podlahy a keramické obklady

Pracovní postup

Příprava roztoku:
 
Dávkujte dle znečištění a tvrdosti vody:
 
5 ml na 1 l vody pro běžnou údržbu.
10 ml na 1 l vody při středním znečištění.
15 ml na 1 l vody pro intenzivní znečištění.
 
Napěnění roztoku: Roztok napěněte pomocí houby nebo kartáče.
Nanášení: Aplikujte pěnu rovnoměrně na čistěný povrch, který byl předem zbaven mechanických nečistot.
Zaschňutí: Nechte pěnu zaschnout.
Odstranění: Po zaschnutí pěnu spolu s nečistotami odstraněte vysavačem.

Tipy pro uživatele

❃ Používejte teplou vodu o teplotě cca 40 °C pro dosažení optimálních výsledků.
❃ Před aplikací na barevné textilie proveďte test na skrytém místě.
❃ Pro dokonalý ústěch doporučujeme pravidelné čištění.

Údržba

❃ Po každém použití houbičky nebo kartáče důkladně opláchněte. Uchovávejte lahvičku s přípravkem dobře uzavřenou.

Skladování

❃ Skladujte na suchém a chladném místě mimo dosah dětí. Nevystavujte teplotám nad 25 °C ani mrazu.

Technická data

Složení: Aktivní látky biologicky odbouratelné.
Pěnivost: Ideální pro ruční aplikaci.
 
Balení: 500 ml

Bezpečnostní pokyny

✯ Uchovávejte mimo dosah dětí.
✯ Zabraňte kontaktu s očima a pokožkou.
✯ V případě zasažení očí důkladně vypláchněte vodou a vyhledejte lékařskou pomoc.
✯ Používejte ochranné rukavice při delší manipulaci s přípravkem.
 

Doplňkové parametry

Kategorie: Čističe koberců a potahů
Hmotnost: 0.6 kg
EAN: 8594005500372

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat hodnocení. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola


DŮBRAVA LOGO Od roku 1961 je Důbrava CHVD Valašské Klobouky českým tradičním výrobcem kvalitních pracích, čisticích a deodoračních prostředků, širokého sortimentu vlasové a tělové kosmetiky, kartonáže a kožené i textilní galanterie. Česko

 

Avatar autora Alžběta Švihálková | 5.5.2025
Obchod proběhl rychle a v pořádku.
EH Avatar autora Erika Hufková | 2.5.2025
Maximálna spokojnosť. Tovar (Farba na textil - Texba hnedá) som na SK nezohnala, tak som skúsila ELEMENT SHOP, CZ. Síce nemali na sklade mnou objednaný počet kusov (o čom ma obratom informovali) a preto bola dodacia lehota dlhšia, ale hlavne som spokojná, že balík prišiel. Myslím, že zamestnanci tohto e-shopu robili všetko preto, aby moju objednávku vybavili v čo najkratšom možnom termíne, za čo im patrí odo mňa veľká vďaka.
RN Avatar autora Roman Novák | 30.4.2025
vše super
OZ Avatar autora Ověřený zákazník (heureka.cz) | 21.4.2025
- Dlouhá dodací lhůta, strašně dlouho trvalo, než zboží vůbec odeslali.

E Avatar autora Element-shop (Administrátor) 24.4.2025
Vážený zákazníku, Vaše zboží jste si objednal v pátek 11.4. s tím, že jednu z položek jsme neměli skladem, s předpokládaným uvedeným dodáním do 7-10 dnů. Přesto jsme vše kompletně odeslali už v pondělí 14.4., vše jsme pro Vás zařídili nejvyšší možnou rychlostí. Obdržel jste od nás číslo balíku a všechna potřebná data, i potvrzení o odeslání. Pokud Vám zboží ani po dalším týdnu nebylo doručeno, chyba nebude zřejmě na naší straně, ale zjevně muselo dojít k problému při přepravě. Již po dvou dnech, kdy jste na balík marně čekal, jste nás měl neprodleně kontaktovat, načež bychom řešili situaci s dopravcem. Pokud se zásilka zpozdí, prvním koho její příjemce běžně kontaktuje, je odesílatel, může si to také urychlit zavoláním přímo na zákaznickou linku dopravce, kde mu po sdělení čísla balíku sdělí všechny detaily. Jiné řešení ani neexistuje. Nicméně se zde opět, bohužel, setkáváme s příkladem opačného postupu, kdy nás zákazník nekontaktuje vůbec a použije Heureku jako veřejnou knihu stížností či reklamační formulář - nejspíš v domnění, že mu tak zásilka druhý den přistane na prahu. Je to dost zvláštní postup, překvapivě však není zdaleka ojedinělý. Chceme Vás ujistit, milý zákazníku, že nástěnka s hodnocením obchodu na stránkách Heureky není a nikdy nebude tím správným místem k nalezení balíku, který se někde zatoulal během doručování. Tato stránka už na první pohled není oddělením České pošty pro reklamaci nedoručených zásilek. Nezlobte se, ale to je podobné, jako byste šel reklamovat nekvalitní cihly do svatebního salónu. Přitom nás jednoduše stačilo upozornit, že se zásilkou něco není v pořádku, nic víc nebylo třeba.

Většina negativních recenzí našeho obchodu se týká podobných problémů s doručením nebo ztrátou zásilky během přepravy, ačkoliv od nás odchází už druhý den od objednávky. Tyto stížnosti jsou však jen důsledkem nepochopení toho, kdo stojí na které straně během doručovacího procesu, což nás mrzí. Nezapomínejte prosím, že prodejce (odesílatel zásilky) a jeho zákazník (kupující, příjemce zásilky), přestože dopravu objednává na stránkách obchodníka, jsou oba klienty té samé dopravní společnosti, která přepraví balík z bodu A do bodu B. Prodejce službu pouze zprostředkovává, a předáním zásilky dopravci jeho odpovědnost za doručení končí. Tímto způsobem to funguje prakticky všude. Pokud je však někdo přesvědčen, že obchodník naopak nese plnou odpovědnost za chyby a problémy dopravce a že reklamace nedoručené zásilky se podávají na stránkách srovnávačů cen zboží, ten se svého balíku bohužel jen tak nedočká...

Hezký den a mnoho úspěšně doručených objednávek přeje tým Element-shop

Zobrazit další hodnocení
AKYPO na ruční čištění 500 ml
AKYPO suchá pěna na ruční čištění koberců, 500 ml
69 Kč 57,02 Kč bez DPH 13,80 Kč / 100 ml