MYJETO EXTRA Odmašťovací a čisticí přípravek

Kód: 11545P 16249P Zvolte variantu
100 Kč 378 Kč od 100 Kč 82,64 Kč bez DPH 312,40 Kč bez DPH od 82,64 Kč bez DPH 100 Kč / 1 l 75,60 Kč / 1 l
do 24 h do 24 h Zvolte variantu
Objem
Zvolená varianta není k dispozici. Reset vybraných parametrů.
Možnosti doručení
S účtem PREMIUM za cenu
od 95 Kč
Chci to
Přidat k oblíbeným

Odmašťovací a čisticí přípravek na podlahy a povrchy z různých materiálů (mramor, dlažba, teraso, parkety, linoleum, PVC, dřevo).

Detailní informace

Detailní popis produktu

Vlastnosti a výhody

  • Rychle a snadno rozpouští všechny druhy nečistot, zvláště mastných.
  • Odstraňuje zaschlé a znečištěné zbytky vosků a jiných prostředků z podlahových krytin.

Použití

  • Odmašťovací a čisticí přípravek na podlahy a povrchy z různých materiálů (mramor, dlažba, teraso, parkety, linoleum, PVC, dřevo).
  • Myjeto Extra je vhodné i pro použití v kartáčovém čisticím stroji.

Velikosti balení

  • 1 l, 5 l

Doplňkové parametry

Kategorie: Čističe podlah a dlažeb
EAN: 8594825006078

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat hodnocení. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola


druchema new logo

tempo logo OVO logo
herkules logo
DRUCHEMA®, družstvo pro chemickou výrobu a služby, patří již od roku 1951 k tradičním českým výrobním firmám, které se specializují na široké spektrum produktů pro každodenní využití. Jedná se zejména o produkty zaměřené na dům a zahradu, hobby, autokosmetiku nebo sport a volnočasové aktivity. Nejznámějšími produkty v portfoliu Druchemy jsou barvy na vejce OVO®, autokosmetika TEMPO®, lyžařské vosky SKIVO® nebo lepidlo na papír HERKULES®. Česko

 

OZ Avatar autora Ověřený zákazník (heureka.cz) | 21.4.2025
- Dlouhá dodací lhůta, strašně dlouho trvalo, než zboží vůbec odeslali.

E Avatar autora Element-shop (Administrátor) 24.4.2025
Vážený zákazníku, Vaše zboží jste si objednal v pátek 11.4. s tím, že jednu z položek jsme neměli skladem, s předpokládaným uvedeným dodáním do 7-10 dnů. Přesto jsme vše kompletně odeslali už v pondělí 14.4., vše jsme pro Vás zařídili nejvyšší možnou rychlostí. Obdržel jste od nás číslo balíku a všechna potřebná data, i potvrzení o odeslání. Pokud Vám zboží ani po dalším týdnu nebylo doručeno, chyba nebude zřejmě na naší straně, ale zjevně muselo dojít k problému při přepravě. Již po dvou dnech, kdy jste na balík marně čekal, jste nás měl neprodleně kontaktovat, načež bychom řešili situaci s dopravcem. Pokud se zásilka zpozdí, prvním koho její příjemce běžně kontaktuje, je odesílatel, může si to také urychlit zavoláním přímo na zákaznickou linku dopravce, kde mu po sdělení čísla balíku sdělí všechny detaily. Jiné řešení ani neexistuje. Nicméně se zde opět, bohužel, setkáváme s příkladem opačného postupu, kdy nás zákazník nekontaktuje vůbec a použije Heureku jako veřejnou knihu stížností či reklamační formulář - nejspíš v domnění, že mu tak zásilka druhý den přistane na prahu. Je to dost zvláštní postup, překvapivě však není zdaleka ojedinělý. Chceme Vás ujistit, milý zákazníku, že nástěnka s hodnocením obchodu na stránkách Heureky není a nikdy nebude tím správným místem k nalezení balíku, který se někde zatoulal během doručování. Tato stránka už na první pohled není oddělením České pošty pro reklamaci nedoručených zásilek. Nezlobte se, ale to je podobné, jako byste šel reklamovat nekvalitní cihly do svatebního salónu. Přitom nás jednoduše stačilo upozornit, že se zásilkou něco není v pořádku, nic víc nebylo třeba.

Většina negativních recenzí našeho obchodu se týká podobných problémů s doručením nebo ztrátou zásilky během přepravy, ačkoliv od nás odchází už druhý den od objednávky. Tyto stížnosti jsou však jen důsledkem nepochopení toho, kdo stojí na které straně během doručovacího procesu, což nás mrzí. Nezapomínejte prosím, že prodejce (odesílatel zásilky) a jeho zákazník (kupující, příjemce zásilky), přestože dopravu objednává na stránkách obchodníka, jsou oba klienty té samé dopravní společnosti, která přepraví balík z bodu A do bodu B. Prodejce službu pouze zprostředkovává, a předáním zásilky dopravci jeho odpovědnost za doručení končí. Tímto způsobem to funguje prakticky všude. Pokud je však někdo přesvědčen, že obchodník naopak nese plnou odpovědnost za chyby a problémy dopravce a že reklamace nedoručené zásilky se podávají na stránkách srovnávačů cen zboží, ten se svého balíku bohužel jen tak nedočká...

Hezký den a mnoho úspěšně doručených objednávek přeje tým Element-shop

Zobrazit další hodnocení
MYJETO EXTRA Odmašťovací a čisticí přípravek
MYJETO EXTRA Odmašťovací a čisticí přípravek
100 Kč 378 Kč od 100 Kč 82,64 Kč bez DPH 312,40 Kč bez DPH od 82,64 Kč bez DPH 100 Kč / 1 l 75,60 Kč / 1 l