TAGAL® Čištič kožených výrobků, 300 ml
Kód: 37894PSouvisející produkty
Detailní popis produktu
![]() |
TAGAL®
![]() Čištič kožených výrobků
Přípravek je vhodný pro čistění většiny přírodních – nesyntetických usní. Ideální pro vyčištění kožených sedacích souprav, kabelek, automobilového čalounění, kabátů a kožené obuvi. ✔ Kvalitní a šetrný přípravek pečující o kožené produkty
✔ Snadné a rychlé odstranění nečistot
✔ Prodloužení životnosti kůže a obnova jejích přirozených vlastností
❃ Čistič naneste na v malých vrstvách a ihned rozetřete, pokračujte tak dlouho, dokud se neobjeví nečistoty.
❃ U silnějšího znečištění je vhodné nejprve nečistoty odstranit mechanicky jemně měkkým kartáčem a následně pokračovat s čističem.
Velikost balení: 300 ml
Výrobce: Druchema a.s., Česká republika
|
Doplňkové parametry
Kategorie: | Čističe textilu a kůže |
---|---|
Hmotnost: | 0.38 kg |
EAN: | 8594825005163 |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat hodnocení. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.
|
DRUCHEMA®, družstvo pro chemickou výrobu a služby, patří již od roku 1951 k tradičním českým výrobním firmám, které se specializují na široké spektrum produktů pro každodenní využití. Jedná se zejména o produkty zaměřené na dům a zahradu, hobby, autokosmetiku nebo sport a volnočasové aktivity. Nejznámějšími produkty v portfoliu Druchemy jsou barvy na vejce OVO®, autokosmetika TEMPO®, lyžařské vosky SKIVO® nebo lepidlo na papír HERKULES®. | ![]() |
Většina negativních recenzí našeho obchodu se týká podobných problémů s doručením nebo ztrátou zásilky během přepravy, ačkoliv od nás odchází už druhý den od objednávky. Tyto stížnosti jsou však jen důsledkem nepochopení toho, kdo stojí na které straně během doručovacího procesu, což nás mrzí. Nezapomínejte prosím, že prodejce (odesílatel zásilky) a jeho zákazník (kupující, příjemce zásilky), přestože dopravu objednává na stránkách obchodníka, jsou oba klienty té samé dopravní společnosti, která přepraví balík z bodu A do bodu B. Prodejce službu pouze zprostředkovává, a předáním zásilky dopravci jeho odpovědnost za doručení končí. Tímto způsobem to funguje prakticky všude. Pokud je však někdo přesvědčen, že obchodník naopak nese plnou odpovědnost za chyby a problémy dopravce a že reklamace nedoručené zásilky se podávají na stránkách srovnávačů cen zboží, ten se svého balíku bohužel jen tak nedočká...
Hezký den a mnoho úspěšně doručených objednávek přeje tým Element-shop