KOOPMANS VERF® IMPRACHRON Prémiová alkydová lazura 103 cedr asijský 2,5 l (EXP 6/2021)

Kód: 6103213E
discount-0 DEJ MI ŠANCI ♥
ZDARMAZDARMA 759 Kč –34 %
imprachron 103 2,5
Loading...
759 Kč –34 % 499 Kč 412,40 Kč bez DPH 199,60 Kč / 1 l
skladem / do vyprodání zásob
Můžeme doručit do:
14.5.2025
Možnosti doručení
Přidat k oblíbeným

Barevná penetrační lazura osvědčeného složení na venkovní dřevo - ploty, palisády, pergoly, okenice, podbití střech, venkovní obklady.

Detailní informace

Detailní popis produktu

KOOPMANS VERF® IMPRACHRON 

Prémiová alkydová lazura 103 cedr asijský (EXP 06/2021)

Koopmans logo
 
IMPRACHRON je prémiová lazura ideální pro ošetření venkovního dřeva.
Nabízí kombinaci hloubkové ochrany a estetického vzhledu.
 
Dlouhodobá ochrana: Chrání dřevo proti povětrnostním vlivům a vlhkosti až po dobu 6 let.
Modifikovaná alkydová pryskyřice: Zajišťuje hlubokou penetraci do struktury dřeva.
Zvýraznění přírodního vzhledu: Podtrhuje texturu a přírodní barvu dřeva.
Snadná aplikace: Možnost nanášet štětcem, ponořováním nebo mikrovláknovým válečkem.
Ekonomická spotřeba: Vydatnost 10–15 m²/l dle druhu dřeva a aplikace.
Matný povrch: Elegantní a přírodní vzhled po zaschnutí.

Použití

Ploty, pergoly a altány
Okenice, podbití střech a venkovní obklady
Zahradní nábytek a dekorativní prvky
Chemicky ošetřené dřevo
 
Pozor: Nátěr není vhodný pro pochozí plochy (např. terasy nebo schody), kde dochází k rychlejšímu opotřebení.

Pracovní postup

Příprava povrchu: Dřevo musí být suché, čisté a zbavené mastnoty. Maximální vlhkost dřeva nesmí překročit 18 %.
Brúsení: Staré a zašedlé vrstvy odstraňte broušením nebo použitím čištícího přípravku, jako je Buldok Čištěč dřeva.
Aplikace: Lazuru nanášejte vždy ve dvou vrstvách. Mezi jednotlivými vrstvami dodržujte dobu schnutí minimálně 24 hodin.
Renovace: Pravidelné renovační nátěry provádějte podle potřeby, ideálně na jaře.

Tipy pro uživatele

❃ Používejte nářadí s jemnými vlákny pro rovnoměrnou aplikaci.
❃ Nepoužívejte při teplotě nižší než +5 °C a při vysoké vlhkosti vzduchu (nad 85 %).
❃ Při práci zajistěte dostatečné větrání prostoru. 

Skladování

❃ Skladujte v suchu, mimo dosah dětí, při teplotě 5–30 °C.
❃ Chraňte před mrazem a přímým slunečním zářením.

Technická data

Složení: Modifikovaná alkydová pryskyřice.
Hustota: Cca 0,88 kg/l.
Obsah pevných částic: 21 % obj.
Spotřeba: 60–100 ml/m².
Doba schnutí: Suché na dotyk za 12–24 hodin, druhá vrstva po 24 hodinách.
Balení: 2,5 l plechové dózy.

Bezpečnostní pokyny

✯ Uchovávejte mimo dosah dětí.
✯ Vyhněte se kontaktu s očima a kůží. Při zasažení očí ihned vypláchněte vodou a vyhledejte lékařskou pomoc.
✯ Nevylévejte do kanalizace ani do volné přírody.
✯ Při práci používejte ochranné rukavice a zajistěte větrání prostoru. 

Odstín a baleníimprachron 103a

103 cedr asijský 2,5 l
 
Datum spotřeby 28.6.2021
 
prodej za sníženou cenu
po kontrole, v pořádku a použitelné
 

 
IMPRACHRON 1
 
IMPRACHRON 2

 


Doplňkové parametry

Kategorie: DEJ MI ŠANCI ♥
Hmotnost: 2.6 kg

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat hodnocení. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola


KOOPMANS LOGO Holandský výrobce barev a laků na přírodní bázi s tradicí od roku 1883. Barvy a lazury s vysokým podílem lněného oleje, které mají velmi dlouhou trvanlivost odstínu a životnost. Nátěry pro veškeré dřevěné výrobky, které Vás nikdy nezklamou. Nabízíme v mnoha zajímavých odstínech. Nizozemí

 

PK Avatar autora Petr Kučera | 11.5.2025
Skvělá domluva, ceny, rychlost
ŠN Avatar autora Štěpánka Novysedláková | 8.5.2025
rychlost
Avatar autora Alžběta Švihálková | 5.5.2025
Obchod proběhl rychle a v pořádku.
EH Avatar autora Erika Hufková | 2.5.2025
Maximálna spokojnosť. Tovar (Farba na textil - Texba hnedá) som na SK nezohnala, tak som skúsila ELEMENT SHOP, CZ. Síce nemali na sklade mnou objednaný počet kusov (o čom ma obratom informovali) a preto bola dodacia lehota dlhšia, ale hlavne som spokojná, že balík prišiel. Myslím, že zamestnanci tohto e-shopu robili všetko preto, aby moju objednávku vybavili v čo najkratšom možnom termíne, za čo im patrí odo mňa veľká vďaka.
RN Avatar autora Roman Novák | 30.4.2025
vše super
OZ Avatar autora Ověřený zákazník (heureka.cz) | 21.4.2025
- Dlouhá dodací lhůta, strašně dlouho trvalo, než zboží vůbec odeslali.

E Avatar autora Element-shop (Administrátor) 24.4.2025
Vážený zákazníku, Vaše zboží jste si objednal v pátek 11.4. s tím, že jednu z položek jsme neměli skladem, s předpokládaným uvedeným dodáním do 7-10 dnů. Přesto jsme vše kompletně odeslali už v pondělí 14.4., vše jsme pro Vás zařídili nejvyšší možnou rychlostí. Obdržel jste od nás číslo balíku a všechna potřebná data, i potvrzení o odeslání. Pokud Vám zboží ani po dalším týdnu nebylo doručeno, chyba nebude zřejmě na naší straně, ale zjevně muselo dojít k problému při přepravě. Již po dvou dnech, kdy jste na balík marně čekal, jste nás měl neprodleně kontaktovat, načež bychom řešili situaci s dopravcem. Pokud se zásilka zpozdí, prvním koho její příjemce běžně kontaktuje, je odesílatel, může si to také urychlit zavoláním přímo na zákaznickou linku dopravce, kde mu po sdělení čísla balíku sdělí všechny detaily. Jiné řešení ani neexistuje. Nicméně se zde opět, bohužel, setkáváme s příkladem opačného postupu, kdy nás zákazník nekontaktuje vůbec a použije Heureku jako veřejnou knihu stížností či reklamační formulář - nejspíš v domnění, že mu tak zásilka druhý den přistane na prahu. Je to dost zvláštní postup, překvapivě však není zdaleka ojedinělý. Chceme Vás ujistit, milý zákazníku, že nástěnka s hodnocením obchodu na stránkách Heureky není a nikdy nebude tím správným místem k nalezení balíku, který se někde zatoulal během doručování. Tato stránka už na první pohled není oddělením České pošty pro reklamaci nedoručených zásilek. Nezlobte se, ale to je podobné, jako byste šel reklamovat nekvalitní cihly do svatebního salónu. Přitom nás jednoduše stačilo upozornit, že se zásilkou něco není v pořádku, nic víc nebylo třeba.

Většina negativních recenzí našeho obchodu se týká podobných problémů s doručením nebo ztrátou zásilky během přepravy, ačkoliv od nás odchází už druhý den od objednávky. Tyto stížnosti jsou však jen důsledkem nepochopení toho, kdo stojí na které straně během doručovacího procesu, což nás mrzí. Nezapomínejte prosím, že prodejce (odesílatel zásilky) a jeho zákazník (kupující, příjemce zásilky), přestože dopravu objednává na stránkách obchodníka, jsou oba klienty té samé dopravní společnosti, která přepraví balík z bodu A do bodu B. Prodejce službu pouze zprostředkovává, a předáním zásilky dopravci jeho odpovědnost za doručení končí. Tímto způsobem to funguje prakticky všude. Pokud je však někdo přesvědčen, že obchodník naopak nese plnou odpovědnost za chyby a problémy dopravce a že reklamace nedoručené zásilky se podávají na stránkách srovnávačů cen zboží, ten se svého balíku bohužel jen tak nedočká...

Hezký den a mnoho úspěšně doručených objednávek přeje tým Element-shop

Zobrazit další hodnocení
imprachron 103 2,5
KOOPMANS VERF® IMPRACHRON Prémiová alkydová lazura 103 cedr asijský 2,5 l (EXP 6/2021)
759 Kč –34 % 499 Kč 412,40 Kč bez DPH 199,60 Kč / 1 l