TIKKURILA® MIRANOL Barva alkydová, tixotropní

Kód: 29728P 28871P 29063P Zvolte variantu
EXPRESS COLOR MIX tónování na zakázku
Značka: TIKKURILA®
Miranol 0,9
Loading...
252 Kč 494 Kč 1 467 Kč od 252 Kč 208,26 Kč bez DPH 408,26 Kč bez DPH 1 212,40 Kč bez DPH od 208,26 Kč bez DPH 1 120 Kč / 1 l 548,89 Kč / 1 l 543,33 Kč / 1 l
1-2 dny 7-10 dnů 1-2 dny Zvolte variantu
Stupeň lesku
Velikost balení
Zvolená varianta není k dispozici. Reset vybraných parametrů.
Můžeme doručit do:
19.5.2025 28.5.2025 19.5.2025 Zvolte variantu
Možnosti doručení
S účtem PREMIUM za cenu
od 239,40 Kč
Chci to
Přidat k oblíbeným

Univerzální tixotropní alkydový email s vysokým leskem.

Detailní informace

Detailní popis produktu

Miranol a

VLASTNOSTI A VÝHODY

  • Univerzální tixotropní alkydový email s vysokým leskem.
  • Mírný zápach.
  • Miranol je lehko aplikovatelný, díky gelové formě nestéká ze svislých povrchů.
  • Rovnoměrně se roztéká a zanechává hladký povrch.
  • Dobře odolná proti vymývání, teplu (max. 120 °C), UV záření, povětrnostním podmínkám, čištění a vůči mechanickému poškození.
  • Dobrá rovněž v průmyslovém a mořském prostředí.
  • Odolává Terpentýnu, Lakovému benzinu a Metylalkoholu, chemikáliím, neodolává silným rozpouštědlům.
  • Konečný efekt: vysoký lesk (stupeň lesku může být ovlivněn intenzitou zvolené barvy a tloušťkou nátěru).
  • Pro použití v interiérech i exteriérech 
  • Zaschlý proti prachu: po 3 - 4 hodinách.
  • Suchý na dotek: po 6 - 8 hodinách.
  • Přetíratelný: po 24 hodinách.
  • POZNÁMKA: V případě intenzivních barev se doba schnutí může prodloužit

POUŽITÍ

  • Na vnitřní a venkovní nátěry dřevěných, dřevotřískových, dřevovláknitých a kovových povrchů.
  • Vhodný je především na nábytek, dveře, okenní rámy, dřevěné podlahy, vrchní části lodí, kola, žebříky, reklamní tabule, části lodí nad vodou apod.  

APLIKACE

  • Během aplikace musí být teplota vzduchu od +5°C do +25°C a relativní vlhkost vzduchu nižší než 80%. Teplota natíraného povrchu by měla být min. o 3°C vyšší než teplota rosného bodu.
  • Natíraný povrch musí být čistý, suchý a zbavený mastnoty, prachu a odlupujícího se nátěru.

NENATŘENÉ POVRCHY

  • Odstraňte nečistotu, prach, rez, oleje a mastnoty z nenatřených povrchů.
  • Dřevěné povrchy natřete základní barvou JEHU nebo UNICA ADHESION PRIMER.
  • Kovové povrchy, v suchém vnitřním prostředí, mohou být natírány přímo MIRANOLEM.
  • V ostatních případech a pro zinkové nebo hliníkové povrchy doporučujeme použít jako základní barvu UNICA METAL PRIMER.
  • Hliníkové povrchy zdrsněte broušením

DŘÍVE NATŘENÉ POVRCHY

  • Umyjte předtím natřené povrchy s čistícím prostředkem MAALIPESU, potom je důkladně opláchněte vodou a nechte uschnout.
  • Odstraňte popraskanou barvu a rez se škrabkou nebo drátěným kartáčem a přebruste celý povrch.
  • Odstraňte prach po broušení.
  • Vyspravte díry a praskliny (dřevěné povrchy) s tmelem SPAKKELI ALKYD.
  • V případě, že je povrch ve špatném stavu natřete tyto povrchy jedenkrát základní barvou JEHU nebo UNICA ADHESION PRIMER (dřevěné povrchy).
  • Ve vlhkých prostorách je nutné natřít kovové povrchy základní barvou UNICA METAL PRIMER.

 

  • Před použitím MIRANOL dobře promíchejte a zřeďte, je li to nutné
  • Ředidlo: Lakový benzín 1050 a Ředidlo pro stříkací barvy 1032
  • Bezvzduchové stříkání: – tryska 0,009“–0,013“ t. j. 0,230–0,330 mm – ředění 10–20 %
  • Běžné stříkání: – tryska pro tekutinu ø 1,4 mm – 1,8 mm – ředění 25 – 35% z objemu
  • Aplikace: Štětcem, válečkem nebo stříkáním. (při stříkání nesmí tloušťka suchého filmu překročit 40 μm)
  • Naneste 1-2 vrstvy v závislosti na stavu povrchu. 
  • Při aplikaci se doporučuje používat malířské nářadí ANZA.
  • Byl-li povrch předtím natřený s alkydovou barvou MIRANOL, můžete použít všechny druhy barev vhodné na údržbové natírání povrchů natřených alkydovou barvou.

Miranol b

SPOTŘEBA

  • 70 - 90 ml/m2
  • Vydatnost: 12 - 14 m2/l
  • Závisí na druhu podkladu a savosti

VELIKOSTI BALENÍ

  • 0,225 l, 0,9 l, 2,7 l, 9 l

DOSTUPNÉ ODSTÍNY

  • Uvedená cena za produkt je cena základní báze, do které přidáváme barevné pigmenty.
  • Barvy tónujeme dle přání v tisících odstínech na profesionálních strojích Tikkurila.
  • Barevné odstíny můžete zvolit ze vzorníků RAL, NCSMiranol a Tikkurila Symphony 2436.
  • Do poznámky k produktu v košíku prosím uveďte druh vzorníku a číslo odstínu.
  • Cena odstínů je velmi různá (+ cca 20 až 100% k základní ceně báze).
  • Konečná cena včetně pigmentů Vám bude upřesněna.

Upozornění: Toto zboží lze koupit výhradně v podobě čerstvě vyrobeného a namíchaného produktu v odstínu dle konkrétních požadavků zákazníka a zákazník proto nebude oprávněn odstoupit od kupní smlouvy – viz článek VI. Odst. 3 VOP. 

Doplňkové parametry

Kategorie: Dekorativní barvy TIKKURILA®
EAN: Zvolte variantu

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat hodnocení. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola

tikkurila logoFinský výrobce Tikkurila nabízí širokou škálu prémiových dekorativních barev pro spotřebitele a profesionály, sloužících na ochranu a dekoraci povrchů. Nabízené produkty zahrnují interiérové barvy, laky a dekorativní výrobky, exteriérové produkty na dřevo, fasády a kovové povrchy. Současně vyrábí Tikkurila i barvy a nátěry pro strojírenský a dřevařský průmysl. Barvy Tikkurila patří k nejtrvanlivějším a nejodolnějším na světovém trhu.

PK Avatar autora Petr Kučera | 11.5.2025
Skvělá domluva, ceny, rychlost
ŠN Avatar autora Štěpánka Novysedláková | 8.5.2025
rychlost
Avatar autora Alžběta Švihálková | 5.5.2025
Obchod proběhl rychle a v pořádku.
EH Avatar autora Erika Hufková | 2.5.2025
Maximálna spokojnosť. Tovar (Farba na textil - Texba hnedá) som na SK nezohnala, tak som skúsila ELEMENT SHOP, CZ. Síce nemali na sklade mnou objednaný počet kusov (o čom ma obratom informovali) a preto bola dodacia lehota dlhšia, ale hlavne som spokojná, že balík prišiel. Myslím, že zamestnanci tohto e-shopu robili všetko preto, aby moju objednávku vybavili v čo najkratšom možnom termíne, za čo im patrí odo mňa veľká vďaka.
RN Avatar autora Roman Novák | 30.4.2025
vše super
OZ Avatar autora Ověřený zákazník (heureka.cz) | 21.4.2025
- Dlouhá dodací lhůta, strašně dlouho trvalo, než zboží vůbec odeslali.

E Avatar autora Element-shop (Administrátor) 24.4.2025
Vážený zákazníku, Vaše zboží jste si objednal v pátek 11.4. s tím, že jednu z položek jsme neměli skladem, s předpokládaným uvedeným dodáním do 7-10 dnů. Přesto jsme vše kompletně odeslali už v pondělí 14.4., vše jsme pro Vás zařídili nejvyšší možnou rychlostí. Obdržel jste od nás číslo balíku a všechna potřebná data, i potvrzení o odeslání. Pokud Vám zboží ani po dalším týdnu nebylo doručeno, chyba nebude zřejmě na naší straně, ale zjevně muselo dojít k problému při přepravě. Již po dvou dnech, kdy jste na balík marně čekal, jste nás měl neprodleně kontaktovat, načež bychom řešili situaci s dopravcem. Pokud se zásilka zpozdí, prvním koho její příjemce běžně kontaktuje, je odesílatel, může si to také urychlit zavoláním přímo na zákaznickou linku dopravce, kde mu po sdělení čísla balíku sdělí všechny detaily. Jiné řešení ani neexistuje. Nicméně se zde opět, bohužel, setkáváme s příkladem opačného postupu, kdy nás zákazník nekontaktuje vůbec a použije Heureku jako veřejnou knihu stížností či reklamační formulář - nejspíš v domnění, že mu tak zásilka druhý den přistane na prahu. Je to dost zvláštní postup, překvapivě však není zdaleka ojedinělý. Chceme Vás ujistit, milý zákazníku, že nástěnka s hodnocením obchodu na stránkách Heureky není a nikdy nebude tím správným místem k nalezení balíku, který se někde zatoulal během doručování. Tato stránka už na první pohled není oddělením České pošty pro reklamaci nedoručených zásilek. Nezlobte se, ale to je podobné, jako byste šel reklamovat nekvalitní cihly do svatebního salónu. Přitom nás jednoduše stačilo upozornit, že se zásilkou něco není v pořádku, nic víc nebylo třeba.

Většina negativních recenzí našeho obchodu se týká podobných problémů s doručením nebo ztrátou zásilky během přepravy, ačkoliv od nás odchází už druhý den od objednávky. Tyto stížnosti jsou však jen důsledkem nepochopení toho, kdo stojí na které straně během doručovacího procesu, což nás mrzí. Nezapomínejte prosím, že prodejce (odesílatel zásilky) a jeho zákazník (kupující, příjemce zásilky), přestože dopravu objednává na stránkách obchodníka, jsou oba klienty té samé dopravní společnosti, která přepraví balík z bodu A do bodu B. Prodejce službu pouze zprostředkovává, a předáním zásilky dopravci jeho odpovědnost za doručení končí. Tímto způsobem to funguje prakticky všude. Pokud je však někdo přesvědčen, že obchodník naopak nese plnou odpovědnost za chyby a problémy dopravce a že reklamace nedoručené zásilky se podávají na stránkách srovnávačů cen zboží, ten se svého balíku bohužel jen tak nedočká...

Hezký den a mnoho úspěšně doručených objednávek přeje tým Element-shop

Zobrazit další hodnocení
Miranol 0,9
TIKKURILA® MIRANOL Barva alkydová, tixotropní
252 Kč 494 Kč 1 467 Kč od 252 Kč 208,26 Kč bez DPH 408,26 Kč bez DPH 1 212,40 Kč bez DPH od 208,26 Kč bez DPH 1 120 Kč / 1 l 548,89 Kč / 1 l 543,33 Kč / 1 l