Valtti Opaque je polomatná, vodou ředitelná vrchní barva vyrobená ze speciálně alkydem zesilněného akrylátového pojiva, která nechává přírodní kresbu dřeva viditelnou.
Nabízí dobrou odolnost proti povětrnostním vlivům, flexibilitu a extrémně trvanlivý povrch bez údržby.
Valtti Opaque reguluje vlhkost a nebude praskat, šupinatět nebo nadouvat se.
POUŽITÍ
Venkovní obklady, povětrnostní tabule, rámy oken atd.
Valtti Opaque lze použít na nové povrchy a povrchy předtím natřené povrchovou úpravou Valtti Opaque nebo poloprůhledné dřevěné povrchy.
Vhodný na hladké a řezané dřevěné povrchy a na impregnované dřevo.
Také pro průmyslově upravené povrchy dřeva.
Zvlášť se hodí na dříve mořené dřevěné povrchy, které potřebují údržbu.
Není vhodný k ošetření podlah.
APLIKACE
Všechny povrchy, které se mají natírat, musí být suché, obsahvlhkosti dřeva pod 20%, teplota vzduchu nejméně +5°C a relativní vlhkost vzduchu pod 80%.
Povrchy musí být čisté, suché a bez mastnoty, nečistot, oleje, vosku, rzi, všeho uvolněného materiálu a povrchové kontaminace.
Veškerý uvolněný materiál odstraňte z dříve natřeného povrchu ocelovým kartáčem.
Plesnivé povrchy omyjte roztokem na odstraňování plísní Homeenpoisto podle pokynů.
Ošetřete rezavé kovové části, jako jsou hlavičky hřebíků přípravkem Rostex Super Metal Primer.
Zajistěte, aby všechny lesklé, lesklou barvou natřené povrchy a tmelené povrchy byly důkladně přebroušené.
Zajistěte, aby všechny povrchy byly důkladně připraveny před základováním a natíráním.
Ujistěte se, že dřevěné obklady, povětrnostní tabule a dřevěné zasklívací izolace atd. jsou přiměřeně upevněny nekorodující fixací.
Celkově natřete nové holé dřevo v co nejkratším možném stádiu výstavby a všechna holá místa natřete základním nátěrem Valtti Base nebo Valtti Akvabase priming Oil.
Upozornění: Základní nátěr Valtti Base nebo Valtti Akvabase, by měl být aplikován na všechno vnější dřevo, které nebylo předem ošetřené nebo vakuově impregnované schváleným konzervačním prostředkem. Lehce aplikujte na konce zrn.
Před použitím barvu důkladně promíchejte.
Obvykle se Valtti Opaque používá neředěný, pokud je to nutné řeďte vodou.
Naneste dvě vrstvy štětcem nebo stříkáním na nové povrchy a jednu nebo dvě vrstvy v údržbovým nátěrem v závislosti na barevného rozdílu podkladu a stavu ošetřovaných povrchů.
Polyesterové a nylonové štětce jsou nejvhodnější pro natírání VALTTI Opaque. Při bezvzduchovém stříkání použijte trysku 0,018˝- 0,023˝ (0,46- 0,59 mm). Pokud je to nutné, řeďte vodou až do 10 %.
Při ošetřování impregnovaného dřeva světlými barvami naneste dvě nebo tři vrstvy.
Rezervujte dostatek barvy smíchané v jedné nádobě na rovnoměrný povrch, abyste zabránili možným barevným rozdílům. Lehce aplikujte na konce zrn.
Po natření je třeba s povrchem zacházet opatrně, protože barva dosáhne svou konečnou tvrdost po 4 týdnech za normálních podmínek.
Znečištěné povrchy mohou být očištěny nejdříve 1 měsíc po natírání s přípravkem Tikkurila Huoltopesu (1:10 dílům vody). Skvrny a velmi znečištěné povrchy čistěte roztokem Tikkurila Huoltopesu v poměru (1: 1 díl vody). Po umytí a opláchnutí nechte povrch vyschnout.
Valtti Opaque může být přetřen pouze s Valtti Opaque. Jedna vrstva je dostatečná za použití stejné barvy. Před nanesením povrchové vrstvy zkontrolujte stav dřeva a funkčnost struktury kulatiny.
Snadno u nás koupíte více než 23 000 vybraných produktů od českých i světových výrobců. Sortiment pokrývá potřeby domácností, kutilů, firem, výrobců a přes 80 oborů průmyslu
Spolehlivý obchod Produkty, které fungují
Spokojený zákazník dělá spokojeného prodejce. Také proto testujeme funkčnost nabízených produktů, abyste se na ně mohli kdykoliv spolehnout a jejich ceny neustále držíme na příznivé úrovni.
99,9% objednávek doručeno bez poškození
Objednané produkty již patří vám. Proto je balíme s rozmyslem a pečlivě, abyste do rukou dostali vše v bezvadném stavu. Zkušeně zabezpečíme každý kus v zásilce, takže zboží cestuje jako v peřince.
90% zboží odesíláme do 24 hodin
Velké množství zboží máme dostupné skladem nebo do druhého dne, takže jsme schopni většinu objednávek vyřídit prakticky obratem.
Doprava zdarma
Objednávky nad 3000,- Kč pro zásilky standardních parametrů
Způsob doručení si zvolte sami
Nabízíme dopravu až ke dveřím a také variantu s možným osobním odběrem v tisících odběrných místech v ČR a SR.
Zákaznický servis
Pokud máte dotaz, nebojte se zavolat nebo napsat. Rádi Vám poradíme a pomůžeme s výběrem zboží. Dobře známe to, co prodáváme.
14 dnů na vrácení
Pokud se Vám výrobek nebude líbit nebo nebude splňovat očekávání, můžete jej vrátit do 14 dnů od zakoupení.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat hodnocení. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.
Finský výrobce Tikkurila nabízí širokou škálu prémiových dekorativních barev pro spotřebitele a profesionály, sloužících na ochranu a dekoraci povrchů. Nabízené produkty zahrnují interiérové barvy, laky a dekorativní výrobky, exteriérové produkty na dřevo, fasády a kovové povrchy. Současně vyrábí Tikkurila i barvy a nátěry pro strojírenský a dřevařský průmysl. Barvy Tikkurila patří k nejtrvanlivějším a nejodolnějším na světovém trhu.
PK
Petr Kučera|
11.5.2025
Skvělá domluva, ceny, rychlost
ŠN
Štěpánka Novysedláková|
8.5.2025
rychlost
AŠ
Alžběta Švihálková|
5.5.2025
Obchod proběhl rychle a v pořádku.
EH
Erika Hufková|
2.5.2025
Maximálna spokojnosť. Tovar (Farba na textil - Texba hnedá) som na SK nezohnala, tak som skúsila ELEMENT SHOP, CZ. Síce nemali na sklade mnou objednaný počet kusov (o čom ma obratom informovali) a preto bola dodacia lehota dlhšia, ale hlavne som spokojná, že balík prišiel. Myslím, že zamestnanci tohto e-shopu robili všetko preto, aby moju objednávku vybavili v čo najkratšom možnom termíne, za čo im patrí odo mňa veľká vďaka.
RN
Roman Novák|
30.4.2025
vše super
OZ
Ověřený zákazník (heureka.cz)|
21.4.2025
- Dlouhá dodací lhůta, strašně dlouho trvalo, než zboží vůbec odeslali.
E
Element-shop(Administrátor)
24.4.2025
Vážený zákazníku, Vaše zboží jste si objednal v pátek 11.4. s tím, že jednu z položek jsme neměli skladem, s předpokládaným uvedeným dodáním do 7-10 dnů. Přesto jsme vše kompletně odeslali už v pondělí 14.4., vše jsme pro Vás zařídili nejvyšší možnou rychlostí.
Obdržel jste od nás číslo balíku a všechna potřebná data, i potvrzení o odeslání. Pokud Vám zboží ani po dalším týdnu nebylo doručeno, chyba nebude zřejmě na naší straně, ale zjevně muselo dojít k problému při přepravě. Již po dvou dnech, kdy jste na balík marně čekal, jste nás měl neprodleně kontaktovat, načež bychom řešili situaci s dopravcem. Pokud se zásilka zpozdí, prvním koho její příjemce běžně kontaktuje, je odesílatel, může si to také urychlit zavoláním přímo na zákaznickou linku dopravce, kde mu po sdělení čísla balíku sdělí všechny detaily. Jiné řešení ani neexistuje. Nicméně se zde opět, bohužel, setkáváme s příkladem opačného postupu, kdy nás zákazník nekontaktuje vůbec a použije Heureku jako veřejnou knihu stížností či reklamační formulář - nejspíš v domnění, že mu tak zásilka druhý den přistane na prahu. Je to dost zvláštní postup, překvapivě však není zdaleka ojedinělý.
Chceme Vás ujistit, milý zákazníku, že nástěnka s hodnocením obchodu na stránkách Heureky není a nikdy nebude tím správným místem k nalezení balíku, který se někde zatoulal během doručování. Tato stránka už na první pohled není oddělením České pošty pro reklamaci nedoručených zásilek. Nezlobte se, ale to je podobné, jako byste šel reklamovat nekvalitní cihly do svatebního salónu. Přitom nás jednoduše stačilo upozornit, že se zásilkou něco není v pořádku, nic víc nebylo třeba.
Většina negativních recenzí našeho obchodu se týká podobných problémů s doručením nebo ztrátou zásilky během přepravy, ačkoliv od nás odchází už druhý den od objednávky. Tyto stížnosti jsou však jen důsledkem nepochopení toho, kdo stojí na které straně během doručovacího procesu, což nás mrzí. Nezapomínejte prosím, že prodejce (odesílatel zásilky) a jeho zákazník (kupující, příjemce zásilky), přestože dopravu objednává na stránkách obchodníka, jsou oba klienty té samé dopravní společnosti, která přepraví balík z bodu A do bodu B. Prodejce službu pouze zprostředkovává, a předáním zásilky dopravci jeho odpovědnost za doručení končí. Tímto způsobem to funguje prakticky všude. Pokud je však někdo přesvědčen, že obchodník naopak nese plnou odpovědnost za chyby a problémy dopravce a že reklamace nedoručené zásilky se podávají na stránkách srovnávačů cen zboží, ten se svého balíku bohužel jen tak nedočká...
Hezký den a mnoho úspěšně doručených objednávek přeje tým Element-shop
Používáme cookies, abychom Vám umožnili pohodlné prohlížení webu a díky analýze provozu webu neustále zlepšovali jeho funkce, výkon a použitelnost. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním. Více informací zde.