ANZA® SANDING TOOL PROFESSIONAL Držák brusného papíru

Kód: 46963P
BESTSELLER
Značka: ANZA®
AN691009
Loading...
444 Kč 366,94 Kč bez DPH
5-7 dnů
Možnosti doručení
S účtem PREMIUM za cenu
421,80 Kč
Chci to
Přidat k oblíbeným

Držák smirkového papíru, brusného plátna nebo padu.

Detailní informace

Detailní popis produktu

Anza Professional Sanding Tool 671008 2

Držák brusného papíru PROFESSIONALanza logo

֍ Úchyt z kvalitního 2K materiálu pro prodlužovací tyč je vybaven kloubovým mechanismem.
֍ Uchycení brusiva je řešeno klasickým konstrukčním způsobem (2 desky sevřené křídlovými maticemi), což dává široké možnosti ve výběru použitého brusiva (výběr není kupříkladu omezen pouze na média opatřená suchým zipem).
֍ Vhodný pro teleskopické tyče Anza
֍ Držák smirkového papíru, brusného plátna, případně PADu.
֍ Držák se používá pro broušení větších rovných ploch (dřevěné terasy, fasády).

 

 

Doplňkové parametry

Kategorie: Držáky na brusné papíry
Záruka: 2 roky
Hmotnost: 0.3 kg
EAN: 7311490044065

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat hodnocení. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola


anza logo Švédský výrobce nářadí pro malíře a lakýrníky od roku 1946. Důraz je kladen především na mimořádnou kvalitu výrobků, jejichž vývoj probíhal ve spolupráci se samotnými profesionály v oboru a uživateli. Anza byla mj. průkopníkem ve vývoji malířských válečků. Při používání štětců nebo válečků Anza dochází ke snadnějšímu, účelnějšímu a rovnoměrnému roztírání nátěrových hmot, čímž klesá celková spotřeba a výsledek práce je na velmi vysoké úrovni. Štětiny nikdy nevypadávají. Použité nářadí vždy ovlivňuje průběh a výsledek Vaší práce. Se širokým sortimentem nářadí Anza budete zaručeně vždy spokojeni, všechny produkty zakoupíte v našem obchodě. Švédsko

 

RN Avatar autora Roman Novák | 30.4.2025
vše super
OZ Avatar autora Ověřený zákazník (heureka.cz) | 21.4.2025
- Dlouhá dodací lhůta, strašně dlouho trvalo, než zboží vůbec odeslali.

E Avatar autora Element-shop (Administrátor) 24.4.2025
Vážený zákazníku, Vaše zboží jste si objednal v pátek 11.4. s tím, že jednu z položek jsme neměli skladem, s předpokládaným uvedeným dodáním do 7-10 dnů. Přesto jsme vše kompletně odeslali už v pondělí 14.4., vše jsme pro Vás zařídili nejvyšší možnou rychlostí. Obdržel jste od nás číslo balíku a všechna potřebná data, i potvrzení o odeslání. Pokud Vám zboží ani po dalším týdnu nebylo doručeno, chyba nebude zřejmě na naší straně, ale zjevně muselo dojít k problému při přepravě. Již po dvou dnech, kdy jste na balík marně čekal, jste nás měl neprodleně kontaktovat, načež bychom řešili situaci s dopravcem. Pokud se zásilka zpozdí, prvním koho její příjemce běžně kontaktuje, je odesílatel, může si to také urychlit zavoláním přímo na zákaznickou linku dopravce, kde mu po sdělení čísla balíku sdělí všechny detaily. Jiné řešení ani neexistuje. Nicméně se zde opět, bohužel, setkáváme s příkladem opačného postupu, kdy nás zákazník nekontaktuje vůbec a použije Heureku jako veřejnou knihu stížností či reklamační formulář - nejspíš v domnění, že mu tak zásilka druhý den přistane na prahu. Je to dost zvláštní postup, překvapivě však není zdaleka ojedinělý. Chceme Vás ujistit, milý zákazníku, že nástěnka s hodnocením obchodu na stránkách Heureky není a nikdy nebude tím správným místem k nalezení balíku, který se někde zatoulal během doručování. Tato stránka už na první pohled není oddělením České pošty pro reklamaci nedoručených zásilek. Nezlobte se, ale to je podobné, jako byste šel reklamovat nekvalitní cihly do svatebního salónu. Přitom nás jednoduše stačilo upozornit, že se zásilkou něco není v pořádku, nic víc nebylo třeba.

Většina negativních recenzí našeho obchodu se týká podobných problémů s doručením nebo ztrátou zásilky během přepravy, ačkoliv od nás odchází už druhý den od objednávky. Tyto stížnosti jsou však jen důsledkem nepochopení toho, kdo stojí na které straně během doručovacího procesu, což nás mrzí. Nezapomínejte prosím, že prodejce (odesílatel zásilky) a jeho zákazník (kupující, příjemce zásilky), přestože dopravu objednává na stránkách obchodníka, jsou oba klienty té samé dopravní společnosti, která přepraví balík z bodu A do bodu B. Prodejce službu pouze zprostředkovává, a předáním zásilky dopravci jeho odpovědnost za doručení končí. Tímto způsobem to funguje prakticky všude. Pokud je však někdo přesvědčen, že obchodník naopak nese plnou odpovědnost za chyby a problémy dopravce a že reklamace nedoručené zásilky se podávají na stránkách srovnávačů cen zboží, ten se svého balíku bohužel jen tak nedočká...

Hezký den a mnoho úspěšně doručených objednávek přeje tým Element-shop

Zobrazit další hodnocení
AN691009
ANZA® SANDING TOOL PROFESSIONAL Držák brusného papíru Držák brusného papíru PROFESSIONAL
444 Kč 366,94 Kč bez DPH