HET® AQUADECOL EPOXY CLEAR M Lak epoxidový, dvousložkový, vodou ředitelný, sada s tužidlem
Kód: 44598.41850P 44597.41851P Zvolte variantuSouvisející produkty
Detailní popis produktu
HET® AQUADECOL EPOXY CLEAR MLak epoxidový, dvousložkový, matný, vodou ředitelný, sada s tužidlem |
![]() |
Dvousložkový epoxidový lak s výjimečnými vlastnostmi, který slouží jako vrchní i penetrační nátěr.
2 v 1 – vrchní i penetrační nátěr: Ušetří čas a materiál při aplikaci.
Matný povrch: Vytváří elegantní, plně omyvatelný povrch.
Vysoká mechanická odolnost: Odolává opotřebení a mechanickému poškození.
Snadná čistitelnost a omyvatelnost: Umožňuje udržovat povrch v čistotě.
Odolnost proti ropným a chemickým látkám: Chrání povrch před poškozením běžnými chemikáliemi a ropnými produkty.
Bez rozpouštědlového zápachu: Příjemnější pro použití v interiéru.
Hygienické vlastnosti: Vhodný pro prostory, kde je nutné udržovat čistotu, jako jsou nemocnice, potravinářské provozy, školy a prádelny.
Vysoká odolnost proti opotřebení: Násobně vyšší odolnost oproti disperzním akrylátovým nátěrům.
Bezpečnost: Vhodný pro plochy přicházející do nepřímého styku s potravinami a pro přímý styk se suchými potravinami při teplotě do 40 °C.
Technická data
Odstín: Matný
Vydatnost: 7 - 8 m²/kg natužené směsi v jedné vrstvě (při suché tloušťce 50 µm)
Doba schnutí: Min. 4 hodiny při 20 °C a 60 % relativní vlhkosti vzduchu
Použití
֍ Používá se k nátěrům svislých a vodorovných betonových konstrukcí, betonových podlah, k dekoračním a ochranným nátěrům zdiva, vápenných a vápenocementových omítek.
֍ Je také vhodný pro vrchní ochranné nátěry epoxidových nebo výše pojených akrylátových barev a tenkovrstvých omítek.
֍ Tento lak je určený především pro vnitřní prostředí.
Návod k použití
Příprava povrchu: Povrch musí být čistý, suchý a zbavený prachu, mastnoty a jiných nečistot.
Míchání: Důkladně promíchejte složku A a složku B v předepsaném poměru (650 g složky A + 150 g Složky B nebo 3,25 kg složky A + 750 g složky B).
Aplikace: Naneste směs rovnoměrně na připravený povrch pomocí malířské štětky, válečku nebo stříkání Air Less.
Schnutí: Nechte nátěr schnout minimálně 4 hodiny při 20 °C a 60 % relativní vlhkosti vzduchu.
Následná vrstva: Pro optimální ochranu aplikujte další vrstvy podle potřeby.
Tipy pro aplikaci
Použití kvalitního nářadí: Pro nejlepší výsledky použijte kvalitní malířskou štětku, váleček nebo stříkací zařízení Airless.
Rovnoměrné nanášení: Aplikujte lak rovnoměrně, aby se předešlo vzniku pruhů a nerovností.
Testovací plocha: Před celoplošnou aplikací proveďte test na malé ploše, abyste ověřili kompatibilitu a výsledný efekt.
Údržba
֍ Po aplikaci nevyžaduje lak žádnou speciální údržbu.
֍ Povrchy lze snadno čistit běžnými čisticími prostředky.
֍ Nářadí po použití důkladně očistěte vodou, aby bylo připraveno k dalšímu použití.
Bezpečnost při práci
Ochrana: Používejte ochranné rukavice a brýle, aby nedošlo k podráždění kůže a očí.
Větrání: Zajistěte dostatečné větrání pracoviště během aplikace a schnutí laku.
Skladování: Uchovávejte mimo dosah dětí a zvířat. Skladujte v suchu a chraňte před mrazem.
Velikosti balení:
0,8 kg (650 g Složky A + 150 g Složky B)
4 kg (3,25 kg Složky A + 750 g Složky B)
Doplňkové parametry
Kategorie: | Epoxidové a PU laky |
---|---|
EAN: | Zvolte variantu |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat hodnocení. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.
![]() |
Společnost HET je ryze českou výrobně obchodní společností bez jakékoli zahraniční účasti. Začala podnikat v oboru stavebních hmot v roce 1991. Vyrábí nátěrové hmoty a stavební chemii, které se staly oblíbenými mezi profesionály i koncovými uživateli. Patří k nejprodávanějším barvám v ČR, své místo si produkty našly i na Slovensku, Ukrajině, v Polsku, Maďarsku, Bulharsku a Rusku. HET byl také hlavním partnerem České fotbalové reprezentace. | ![]() |
OZ
Ověřený zákazník (heureka.cz)
B
Bohumír M.
Pro svou zásilku jsem si vybral jako přepravce českou poštu. Bohužel nenaskenovali údaje k zásilce a ta tak zůstala viset na depu. Element-shop mi bleskově poslal náhradní zásilku přes GLS abych nemusel čekat na tu původní. Za délku dodací lhůty a kvalitu dopravy dávám 5 hvězdiček - hodnotím ale až následnou dopravu přes GLS. Česká pošta je něco otřesného, vyhněte se jí !!!
MR
Milan Roubíček
Naprosto, vše v pořádku
P
Pavel V.
Mohu vřele doporučit
DO
Danuše Osadníková
Spokojenost,vše dodáno.
OZ
Ověřený zákazník (heureka.cz)
Nakupovala jsem poprvé a jsem spokojená
MZ
Michal Zavadil
Rychlost objednávky a kvalitní produkty.
RK
Radek Kalina
rychle, spolehlivě
LŠ
Ludvík Štorek
rychle, stručně, jasně, spolehlivě
OZ
Ověřený zákazník (heureka.cz)
Hrábě jsou fajn, jsem spokojená
P
Pavel
Vše v pořádku.
DM
Dana Máčalová
Ano,vřele doporučuji.Bezkonkurenčně rychlé dodání.Děkuji
LZ
Libuše Zelenková
Jsem NAPROSTO SPOKOJENÁ!!!
EK
Eduard Krajňák
Všetko Ok. Rychle dodanie. Odporúčam.
MP
Miloš Prokopec
Všo OK, rychlé doručení.
Doporučuji !
OZ
Ověřený zákazník (heureka.cz)
rychlá dodávka
E
Eva
Vše v naprostém pořádku. Obchod mohu doporučit. Vše rychlé a bezproblémové.
VR
Vladimir Ruml
Napnili mé představy o dobrém a zodpovědném e.shopu. A věřte, že jsem náročný.
E
Element-shop
(Administrátor)
Vážený zákazníku, Vaše zboží jste si objednal v pátek 11.4. s tím, že jednu z položek jsme neměli skladem, s předpokládaným uvedeným dodáním do 7-10 dnů. Přesto jsme vše kompletně odeslali už v pondělí 14.4., vše jsme pro Vás zařídili nejvyšší možnou rychlostí.
Obdržel jste od nás číslo balíku a všechna potřebná data, i potvrzení o odeslání. Pokud Vám zboží ani po dalším týdnu nebylo doručeno, chyba nebude zřejmě na naší straně, ale zjevně muselo dojít k problému při přepravě. Již po dvou dnech, kdy jste na balík marně čekal, jste nás měl neprodleně kontaktovat, načež bychom řešili situaci s dopravcem. Pokud se zásilka zpozdí, prvním koho její příjemce běžně kontaktuje, je odesílatel, může si to také urychlit zavoláním přímo na zákaznickou linku dopravce, kde mu po sdělení čísla balíku sdělí všechny detaily. Jiné řešení ani neexistuje. Nicméně se zde opět, bohužel, setkáváme s příkladem opačného postupu, kdy nás zákazník nekontaktuje vůbec a použije Heureku jako veřejnou knihu stížností či reklamační formulář - nejspíš v domnění, že mu tak zásilka druhý den přistane na prahu. Je to dost zvláštní postup, překvapivě však není zdaleka ojedinělý.
Chceme Vás ujistit, milý zákazníku, že nástěnka s hodnocením obchodu na stránkách Heureky není a nikdy nebude tím správným místem k nalezení balíku, který se někde zatoulal během doručování. Tato stránka už na první pohled není oddělením České pošty pro reklamaci nedoručených zásilek. Nezlobte se, ale to je podobné, jako byste šel reklamovat nekvalitní cihly do svatebního salónu. Přitom nás jednoduše stačilo upozornit, že se zásilkou něco není v pořádku, nic víc nebylo třeba.
Většina negativních recenzí našeho obchodu se týká podobných problémů s doručením nebo ztrátou zásilky během přepravy, ačkoliv od nás odchází už druhý den od objednávky. Tyto stížnosti jsou však jen důsledkem nepochopení toho, kdo stojí na které straně během doručovacího procesu. Nezapomínejte prosím, že prodejce (odesílatel zásilky) a jeho zákazník (kupující, příjemce zásilky), přestože dopravu objednává na stránkách obchodníka, jsou oba klienty té samé dopravní společnosti, která přepraví balík z bodu A do bodu B. Prodejce službu pouze zprostředkovává, a předáním zásilky dopravci jeho odpovědnost za doručení končí. Tímto způsobem to funguje prakticky všude. Pokud je však někdo přesvědčen, že obchodník naopak nese plnou odpovědnost za chyby a problémy dopravce a že reklamace nedoručené zásilky se podávají na stránkách srovnávačů cen zboží, ten se svého balíku bohužel jen tak nedočká... Hezký den a mnoho úspěšně doručených objednávek přeje tým Element-shop