Profesionální dvousložkový epoxidový nátěr s vynikající kryvostí a dlouhou životností. Tento barevný nátěr, vytvrzovaný tvrdidlem Polycol® 593, je určený pro použití v průmyslových prostorech, garážích, dílnách, skladech a na komunikacích. S ním dosáhnete nejen trvanlivého a odolného povrchu, ale i estetického vzhledu, a to díky možnosti vsypu dekorativních chipsů nebo písků.
Odolnost vůči chemikáliím a oděru – nátěr je vysoce odolný proti ropným produktům, chemikáliím a mechanickémuopotřebení.
Vysoká kryvost – při silnovrstvém nátěru dosáhnete skvělého krycího efektu s minimálním počtem vrstev.
Dekorativní možnosti – Jednobarevný povrch lze obohatit o vsyp barevných lupínků či písku, čímž zvýšíte estetickou hodnotu i protiskluznost.
Bez těkavých rozpouštědel – Bezpečné a ekologické složení zajišťuje zdravotní nezávadnost a minimální zápach.
Díky své vysoké odolnosti a možnosti dekorativních úprav najde využití i v interiérových aplikacích, jako jsou podlahy s vysokou zátěží či ochrana povrchů vystavených chemickým vlivům.
Pracovní postup
Příprava směsi: Nejprve promíchejte složku A (pojivovou část). Postupně přidávejte složku B (tvrdidlo) za stálého míchání.
Homogenizace: Míchejte směs přibližně 2-3 minuty, dokud nedosáhnete homogenní konzistence.
Aplikace: Naneste směs na připravený podklad válečkem, štětcem nebo stříkáním. Zajistěte rovnoměrné rozložení vrstvy.
Dekorativní vsyp: Pro vyšší protiskluznost a atraktivní vzhled můžete přidat barevné chipsy nebo písek.
Dokončení: Dodržujte technologickou přestávku mezi jednotlivými nátěry. Doporučené pracovní teploty jsou mezi 15 a 20 °C.
Tipy pro aplikaci
֍ Pracujte v čistém a suchém prostředí.
֍ Vyhněte se práci během deště či v prostředí s vysokou vlhkostí.
֍ Pokud chcete zvýšit protiskluznost, přidejte do nátěru křemičitý písek.
֍ Pro získání matnějšího povrchu, zlepšení protiskluzných vlastností můžete přidat křemennou moučku (cca do 10% objemu), která zároveň funguje jako tixotropní plnivo proti stékání.
֍ Pro dokonalý vzhled doporučujeme aplikovat vícebarevný vsyp chipsů do ještě čerstvého nátěru.
Údržba a skladování
֍ Epoxidový nátěr nevyžaduje častou údržbu, ale pro zachování vzhledu a funkčnosti doporučujeme pravidelné čištění vodou nebo neutrálním čisticím prostředkem.
֍ Nátěr skladujte při teplotě do 23 °C a relativní vlhkosti do 62 %, aby byla zachována jeho kvalita a zpracovatelnost.
֍ Používejte ochranné rukavice a brýle při míchání a aplikaci.
֍ Zamezte kontaktu s pokožkou a očima. V případě zasažení opláchněte vodou a vyhledejte lékařskou pomoc.
֍ Nátěr uchovávejte mimo dosah dětí.
Dostupné odstíny
Nátěr je vyráběn barevných odstínech vzorkovnice RAL CLASSIC
Odstíny z této škály a ceny materiálu, které nenajdete mezi variantami v naší nabídce, Vám zajistíme na vyžádání.
Upozornění
Vzhledem ke skutečnosti, že nemáme žádný přímý vliv na správnost způsobu práce, nemůžeme převzít odpovědnost za výsledky použití tohoto výrobku. Před použitím doporučujeme výrobek na vytipovaném podkladu vyzkoušet.
Toto zboží lze koupit výhradně v podobě čerstvě vyrobeného a namíchaného produktu v odstínu dle konkrétních požadavků zákazníka a zákazník proto nebude oprávněn odstoupit od kupní smlouvy – viz článek VI. Odst. 3 VOP.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat hodnocení. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.
Polymer Color je český výrobce epoxidových a polymerních nátěrů, tradičních i nových profesionálních výrobků od r. 2000. Jejich produkty lze použít ve skladech, halách, obchodních domech, parkovacích zařízeních a garážích, ale i ve školách, sociálních zařízeních, koupelnách, obývacích pokojích, kuchyních, terasách, zahradách, atd. Vždy dosáhnete vysoké užitné i dekorativní hodnoty, ať venku nebo uvnitř. Životnost vytvořené podlahy či kamenného koberce v systému POLYCOL® je téměř neomezená. Vyrábí také ochranné epoxidové střešní nátěry a epoxidová i polyuretanová lepidla ve vysoce odborné kvalitě.
PK
Petr Kučera|
11.5.2025
Skvělá domluva, ceny, rychlost
ŠN
Štěpánka Novysedláková|
8.5.2025
rychlost
AŠ
Alžběta Švihálková|
5.5.2025
Obchod proběhl rychle a v pořádku.
EH
Erika Hufková|
2.5.2025
Maximálna spokojnosť. Tovar (Farba na textil - Texba hnedá) som na SK nezohnala, tak som skúsila ELEMENT SHOP, CZ. Síce nemali na sklade mnou objednaný počet kusov (o čom ma obratom informovali) a preto bola dodacia lehota dlhšia, ale hlavne som spokojná, že balík prišiel. Myslím, že zamestnanci tohto e-shopu robili všetko preto, aby moju objednávku vybavili v čo najkratšom možnom termíne, za čo im patrí odo mňa veľká vďaka.
RN
Roman Novák|
30.4.2025
vše super
OZ
Ověřený zákazník (heureka.cz)|
21.4.2025
- Dlouhá dodací lhůta, strašně dlouho trvalo, než zboží vůbec odeslali.
E
Element-shop(Administrátor)
24.4.2025
Vážený zákazníku, Vaše zboží jste si objednal v pátek 11.4. s tím, že jednu z položek jsme neměli skladem, s předpokládaným uvedeným dodáním do 7-10 dnů. Přesto jsme vše kompletně odeslali už v pondělí 14.4., vše jsme pro Vás zařídili nejvyšší možnou rychlostí.
Obdržel jste od nás číslo balíku a všechna potřebná data, i potvrzení o odeslání. Pokud Vám zboží ani po dalším týdnu nebylo doručeno, chyba nebude zřejmě na naší straně, ale zjevně muselo dojít k problému při přepravě. Již po dvou dnech, kdy jste na balík marně čekal, jste nás měl neprodleně kontaktovat, načež bychom řešili situaci s dopravcem. Pokud se zásilka zpozdí, prvním koho její příjemce běžně kontaktuje, je odesílatel, může si to také urychlit zavoláním přímo na zákaznickou linku dopravce, kde mu po sdělení čísla balíku sdělí všechny detaily. Jiné řešení ani neexistuje. Nicméně se zde opět, bohužel, setkáváme s příkladem opačného postupu, kdy nás zákazník nekontaktuje vůbec a použije Heureku jako veřejnou knihu stížností či reklamační formulář - nejspíš v domnění, že mu tak zásilka druhý den přistane na prahu. Je to dost zvláštní postup, překvapivě však není zdaleka ojedinělý.
Chceme Vás ujistit, milý zákazníku, že nástěnka s hodnocením obchodu na stránkách Heureky není a nikdy nebude tím správným místem k nalezení balíku, který se někde zatoulal během doručování. Tato stránka už na první pohled není oddělením České pošty pro reklamaci nedoručených zásilek. Nezlobte se, ale to je podobné, jako byste šel reklamovat nekvalitní cihly do svatebního salónu. Přitom nás jednoduše stačilo upozornit, že se zásilkou něco není v pořádku, nic víc nebylo třeba.
Většina negativních recenzí našeho obchodu se týká podobných problémů s doručením nebo ztrátou zásilky během přepravy, ačkoliv od nás odchází už druhý den od objednávky. Tyto stížnosti jsou však jen důsledkem nepochopení toho, kdo stojí na které straně během doručovacího procesu, což nás mrzí. Nezapomínejte prosím, že prodejce (odesílatel zásilky) a jeho zákazník (kupující, příjemce zásilky), přestože dopravu objednává na stránkách obchodníka, jsou oba klienty té samé dopravní společnosti, která přepraví balík z bodu A do bodu B. Prodejce službu pouze zprostředkovává, a předáním zásilky dopravci jeho odpovědnost za doručení končí. Tímto způsobem to funguje prakticky všude. Pokud je však někdo přesvědčen, že obchodník naopak nese plnou odpovědnost za chyby a problémy dopravce a že reklamace nedoručené zásilky se podávají na stránkách srovnávačů cen zboží, ten se svého balíku bohužel jen tak nedočká...
Hezký den a mnoho úspěšně doručených objednávek přeje tým Element-shop
Používáme cookies, abychom Vám umožnili pohodlné prohlížení webu a díky analýze provozu webu neustále zlepšovali jeho funkce, výkon a použitelnost. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním. Více informací zde.