SCHULLER EH'KLAR® Váleček fasádní GOLDLINE 12 MAXI polyamid, 25 cm

Kód: 38241P
váleček GOLDLINE schuller a
Loading...
119 Kč 98,35 Kč bez DPH
do 24 h
Možnosti doručení
S účtem PREMIUM za cenu
113,05 Kč
Chci to
Přidat k oblíbeným

Speciálně určený na hladké podklady, na disperzní, klihové a latexové barvy.  

Detailní informace

Detailní popis produktu

Váleček fasádní GOLDLINE 12 MAXI, 25 cmSchuller logo

váleček GOLDLINE MIDI schuller b

֍ Profi kvalita z jemných polyamidových vláken s velmi dobrým výkonem příjmu a výdeje barvy na m2.
֍ Potah zpočátku lehce chlupatí, je velmi lehce pratelný, při nátěru nestříká a má velmi dlouhou životnost.
֍ Je velmi odolný opotřebení, odolný vůči ředidlům
֍ Zanechává na povrchu velmi jemnozrnnou strukturu.
֍ Určen na nejkvalitnější práce s barvami a laky.
֍ Použití na vodou ředitelné i syntetické husté barvy a laky s požadavkem na jemný povrch.
֍ Speciálně určený na hladké podklady, na disperzní, klihové a latexové barvy.
 

Doplňkové parametry

Kategorie: Fasádní válečky
Záruka: 2 roky
Hmotnost: 0.15 kg
EAN: 9002588252667
Velikost provedení: MAXI
Šířka: 25 cm / 10"
Průměr jádra: 48 mm / 1.89"
Délka vláken: 12 mm / 0.47"
Průměr osy: 8 mm / 0.31"
Uchycení: osové (PO-PO)
Materiál: polyamid (PA)
Použití: fasádní, malířský

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat hodnocení. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola


Schuller logo Dlouhodobá obchodní strategie rakouské firmy Schuller se již více než 40 let formuje ve stylu „rodinného podniku". Transparentní prodejní filosofie oslovuje v obchodě obě spotřebitelské skupiny - jak kutily, tak profesionály. Pečlivě zvolený sortiment zboží stojí především na dobré ceně a kvalitě, a mnoha letech zkušeností spokojených zákazníků z celé Evropy. Rakousko

 

OZ Avatar autora Ověřený zákazník (heureka.cz) | 21.4.2025
- Dlouhá dodací lhůta, strašně dlouho trvalo, než zboží vůbec odeslali.

E Avatar autora Element-shop (Administrátor) 24.4.2025
Vážený zákazníku, Vaše zboží jste si objednal v pátek 11.4. s tím, že jednu z položek jsme neměli skladem, s předpokládaným uvedeným dodáním do 7-10 dnů. Přesto jsme vše kompletně odeslali už v pondělí 14.4., vše jsme pro Vás zařídili nejvyšší možnou rychlostí. Obdržel jste od nás číslo balíku a všechna potřebná data, i potvrzení o odeslání. Pokud Vám zboží ani po dalším týdnu nebylo doručeno, chyba nebude zřejmě na naší straně, ale zjevně muselo dojít k problému při přepravě. Již po dvou dnech, kdy jste na balík marně čekal, jste nás měl neprodleně kontaktovat, načež bychom řešili situaci s dopravcem. Pokud se zásilka zpozdí, prvním koho její příjemce běžně kontaktuje, je odesílatel, může si to také urychlit zavoláním přímo na zákaznickou linku dopravce, kde mu po sdělení čísla balíku sdělí všechny detaily. Jiné řešení ani neexistuje. Nicméně se zde opět, bohužel, setkáváme s příkladem opačného postupu, kdy nás zákazník nekontaktuje vůbec a použije Heureku jako veřejnou knihu stížností či reklamační formulář - nejspíš v domnění, že mu tak zásilka druhý den přistane na prahu. Je to dost zvláštní postup, překvapivě však není zdaleka ojedinělý. Chceme Vás ujistit, milý zákazníku, že nástěnka s hodnocením obchodu na stránkách Heureky není a nikdy nebude tím správným místem k nalezení balíku, který se někde zatoulal během doručování. Tato stránka už na první pohled není oddělením České pošty pro reklamaci nedoručených zásilek. Nezlobte se, ale to je podobné, jako byste šel reklamovat nekvalitní cihly do svatebního salónu. Přitom nás jednoduše stačilo upozornit, že se zásilkou něco není v pořádku, nic víc nebylo třeba.

Většina negativních recenzí našeho obchodu se týká podobných problémů s doručením nebo ztrátou zásilky během přepravy, ačkoliv od nás odchází už druhý den od objednávky. Tyto stížnosti jsou však jen důsledkem nepochopení toho, kdo stojí na které straně během doručovacího procesu, což nás mrzí. Nezapomínejte prosím, že prodejce (odesílatel zásilky) a jeho zákazník (kupující, příjemce zásilky), přestože dopravu objednává na stránkách obchodníka, jsou oba klienty té samé dopravní společnosti, která přepraví balík z bodu A do bodu B. Prodejce službu pouze zprostředkovává, a předáním zásilky dopravci jeho odpovědnost za doručení končí. Tímto způsobem to funguje prakticky všude. Pokud je však někdo přesvědčen, že obchodník naopak nese plnou odpovědnost za chyby a problémy dopravce a že reklamace nedoručené zásilky se podávají na stránkách srovnávačů cen zboží, ten se svého balíku bohužel jen tak nedočká...

Hezký den a mnoho úspěšně doručených objednávek přeje tým Element-shop

Zobrazit další hodnocení
váleček GOLDLINE schuller a
SCHULLER EH'KLAR® Váleček fasádní GOLDLINE 12 MAXI polyamid, 25 cm Váleček fasádní GOLDLINE 12 MAXI, 25 cm
119 Kč 98,35 Kč bez DPH