FESTA® Hladítko mořská houba plastové 250×130×30 mm

Kód: 34421BR
FESTA® Hladítko mořská houba plastové 250×130×30 mm
Loading...
95 Kč 78,51 Kč bez DPH
1-2 dny
Možnosti doručení
S účtem PREMIUM za cenu
90,25 Kč
Chci to
Přidat k oblíbeným

Pro efektivní smytí spárovací plochy.

 

Detailní informace

Detailní popis produktu

Hladítko plastové - mořská houba, 250×130×30 mmfesta logo red

֍ Plastové hladítko s pogumovanou rukojetí a mořskou houbovou povrchovou úpravou je navrženo pro efektivní smytí spárovací plochy.
֍ Mořská houba na plastovém nosiči zajišťuje optimální absorpci a snadné čištění spárovacích ploch.
 
Použití: Hladítko s mořskou houbou je vhodné pro profesionály i kutily, kteří vyžadují nástroj pro snadné a efektivní čištění spár při práci s obklady, dlažbou a jinými stavebními materiály.
 
Rozměry hladítka: 250×130×30 mm

 

Doplňkové parametry

Kategorie: Hladítka
Záruka: 2 roky
Hmotnost: 0.3 kg
EAN: 8590804036319

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat hodnocení. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola

FESTA power tools


festa logo red

Festa Power X Tools logo

FESTA® je ryze česká značka kvalitního ručního nářadí pro dílnu, stavbu i zahradu určeného pro řemeslníky a profesionální použití. U položek si výrobce zakládá na vlastní kontrole kvality zboží, hlídá technologické postupy při výrobě, použití zdravotně nezávadných surovin a správnou ergonomii finálních výrobků. FESTA - to je výborný poměr ceny a kvality. 

Česko


 

RN Avatar autora Roman Novák | 30.4.2025
vše super
OZ Avatar autora Ověřený zákazník (heureka.cz) | 21.4.2025
- Dlouhá dodací lhůta, strašně dlouho trvalo, než zboží vůbec odeslali.

E Avatar autora Element-shop (Administrátor) 24.4.2025
Vážený zákazníku, Vaše zboží jste si objednal v pátek 11.4. s tím, že jednu z položek jsme neměli skladem, s předpokládaným uvedeným dodáním do 7-10 dnů. Přesto jsme vše kompletně odeslali už v pondělí 14.4., vše jsme pro Vás zařídili nejvyšší možnou rychlostí. Obdržel jste od nás číslo balíku a všechna potřebná data, i potvrzení o odeslání. Pokud Vám zboží ani po dalším týdnu nebylo doručeno, chyba nebude zřejmě na naší straně, ale zjevně muselo dojít k problému při přepravě. Již po dvou dnech, kdy jste na balík marně čekal, jste nás měl neprodleně kontaktovat, načež bychom řešili situaci s dopravcem. Pokud se zásilka zpozdí, prvním koho její příjemce běžně kontaktuje, je odesílatel, může si to také urychlit zavoláním přímo na zákaznickou linku dopravce, kde mu po sdělení čísla balíku sdělí všechny detaily. Jiné řešení ani neexistuje. Nicméně se zde opět, bohužel, setkáváme s příkladem opačného postupu, kdy nás zákazník nekontaktuje vůbec a použije Heureku jako veřejnou knihu stížností či reklamační formulář - nejspíš v domnění, že mu tak zásilka druhý den přistane na prahu. Je to dost zvláštní postup, překvapivě však není zdaleka ojedinělý. Chceme Vás ujistit, milý zákazníku, že nástěnka s hodnocením obchodu na stránkách Heureky není a nikdy nebude tím správným místem k nalezení balíku, který se někde zatoulal během doručování. Tato stránka už na první pohled není oddělením České pošty pro reklamaci nedoručených zásilek. Nezlobte se, ale to je podobné, jako byste šel reklamovat nekvalitní cihly do svatebního salónu. Přitom nás jednoduše stačilo upozornit, že se zásilkou něco není v pořádku, nic víc nebylo třeba.

Většina negativních recenzí našeho obchodu se týká podobných problémů s doručením nebo ztrátou zásilky během přepravy, ačkoliv od nás odchází už druhý den od objednávky. Tyto stížnosti jsou však jen důsledkem nepochopení toho, kdo stojí na které straně během doručovacího procesu, což nás mrzí. Nezapomínejte prosím, že prodejce (odesílatel zásilky) a jeho zákazník (kupující, příjemce zásilky), přestože dopravu objednává na stránkách obchodníka, jsou oba klienty té samé dopravní společnosti, která přepraví balík z bodu A do bodu B. Prodejce službu pouze zprostředkovává, a předáním zásilky dopravci jeho odpovědnost za doručení končí. Tímto způsobem to funguje prakticky všude. Pokud je však někdo přesvědčen, že obchodník naopak nese plnou odpovědnost za chyby a problémy dopravce a že reklamace nedoručené zásilky se podávají na stránkách srovnávačů cen zboží, ten se svého balíku bohužel jen tak nedočká...

Hezký den a mnoho úspěšně doručených objednávek přeje tým Element-shop

Zobrazit další hodnocení
FESTA® Hladítko mořská houba plastové 250×130×30 mm
FESTA® Hladítko mořská houba plastové 250×130×30 mm Hladítko plastové - mořská houba, 250×130×30 mm
95 Kč 78,51 Kč bez DPH