Hodnocení obchodu
Většina negativních recenzí našeho obchodu se týká podobných problémů s doručením nebo ztrátou zásilky během přepravy, ačkoliv od nás odchází už druhý den od objednávky. Tyto stížnosti jsou však jen důsledkem nepochopení toho, kdo stojí na které straně během doručovacího procesu, což nás mrzí. Nezapomínejte prosím, že prodejce (odesílatel zásilky) a jeho zákazník (kupující, příjemce zásilky), přestože dopravu objednává na stránkách obchodníka, jsou oba klienty té samé dopravní společnosti, která přepraví balík z bodu A do bodu B. Prodejce službu pouze zprostředkovává, a předáním zásilky dopravci jeho odpovědnost za doručení končí. Tímto způsobem to funguje prakticky všude. Pokud je však někdo přesvědčen, že obchodník naopak nese plnou odpovědnost za chyby a problémy dopravce a že reklamace nedoručené zásilky se podávají na stránkách srovnávačů cen zboží, ten se svého balíku bohužel jen tak nedočká...
Hezký den a mnoho úspěšně doručených objednávek přeje tým Element-shop
Pro svou zásilku jsem si vybral jako přepravce českou poštu. Bohužel nenaskenovali údaje k zásilce a ta tak zůstala viset na depu. Element-shop mi bleskově poslal náhradní zásilku přes GLS abych nemusel čekat na tu původní. Za délku dodací lhůty a kvalitu dopravy dávám 5 hvězdiček - hodnotím ale až následnou dopravu přes GLS. Česká pošta je něco otřesného, vyhněte se jí !!!
Mohu vřele doporučit
Hrábě jsou fajn, jsem spokojená