EXTOL® PREMIUM Frézka ohraňovací, 500 W

Kód: 8893311BR
discount-0
1 289 Kč 1 065,29 Kč bez DPH
1-2 dny
Možnosti doručení
Přidat k oblíbeným

Detailní informace

Detailní popis produktu

Ohraňovací frézka se vyznačuje jednoduchostí a spolehlivostí. Tato jednoruční frézka je určena k frézováni otvorů, hran a profilů do dřeva s různými tvary v závislosti na tvaru použité tvarové frézy. Malé rozměry a nízká hmotnost umožňují vedení frézky jednou rukou a snadnou manipulaci při práci. Vysoké otáčky zajistí dokonale hladký opracovaný povrch. K frézce jsou přibaleny tři různé vodítka pro vedení frézky při práci. Válečkové vodítko pro frézování oblých hran. Podélné vodítko pro frézování podél rovných hran a kružnic. Kopírovací vložka pro frézování dle přiloženého vzoru. Stojan frézky umožňuje nastavit hloubku frézování.Napětí: 230 V Příkon: 510 W Otáčky: 30000 /min Průměr kleštiny: 6 mm Hloubka řezu: 0 - 45 mm Hmotnost: 1,4 kg ( pouze frézka bez kabelu )

Doplňkové parametry

Kategorie: Horní frézky
Záruka: 2 roky
Hmotnost: 2.38 kg
EAN: 8595703602252

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat hodnocení. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola


extol premium logo Extol Premium patří do třídy Master a vyniká v kvalitě a výkonu. Na rozdíl od hobby nářadí, které se často zaměřuje pouze na cenu, je nářadí Extol Premium navrženo s důrazem na použité materiály, technologie, design, parametry a ergonomii. Tato kategorie zaručuje, že za dostupnou cenu získáváte výrobek vyrobený podle nejnovějších technologických standardů, který splňuje vysoká očekávání v mnoha ohledech. Současně přináší řadu řešení a patentů, které byly dříve dostupné pouze u profesionálních značek. Česko

 

RN Avatar autora Roman Novák | 30.4.2025
vše super
OZ Avatar autora Ověřený zákazník (heureka.cz) | 21.4.2025
- Dlouhá dodací lhůta, strašně dlouho trvalo, než zboží vůbec odeslali.

E Avatar autora Element-shop (Administrátor) 24.4.2025
Vážený zákazníku, Vaše zboží jste si objednal v pátek 11.4. s tím, že jednu z položek jsme neměli skladem, s předpokládaným uvedeným dodáním do 7-10 dnů. Přesto jsme vše kompletně odeslali už v pondělí 14.4., vše jsme pro Vás zařídili nejvyšší možnou rychlostí. Obdržel jste od nás číslo balíku a všechna potřebná data, i potvrzení o odeslání. Pokud Vám zboží ani po dalším týdnu nebylo doručeno, chyba nebude zřejmě na naší straně, ale zjevně muselo dojít k problému při přepravě. Již po dvou dnech, kdy jste na balík marně čekal, jste nás měl neprodleně kontaktovat, načež bychom řešili situaci s dopravcem. Pokud se zásilka zpozdí, prvním koho její příjemce běžně kontaktuje, je odesílatel, může si to také urychlit zavoláním přímo na zákaznickou linku dopravce, kde mu po sdělení čísla balíku sdělí všechny detaily. Jiné řešení ani neexistuje. Nicméně se zde opět, bohužel, setkáváme s příkladem opačného postupu, kdy nás zákazník nekontaktuje vůbec a použije Heureku jako veřejnou knihu stížností či reklamační formulář - nejspíš v domnění, že mu tak zásilka druhý den přistane na prahu. Je to dost zvláštní postup, překvapivě však není zdaleka ojedinělý. Chceme Vás ujistit, milý zákazníku, že nástěnka s hodnocením obchodu na stránkách Heureky není a nikdy nebude tím správným místem k nalezení balíku, který se někde zatoulal během doručování. Tato stránka už na první pohled není oddělením České pošty pro reklamaci nedoručených zásilek. Nezlobte se, ale to je podobné, jako byste šel reklamovat nekvalitní cihly do svatebního salónu. Přitom nás jednoduše stačilo upozornit, že se zásilkou něco není v pořádku, nic víc nebylo třeba.

Většina negativních recenzí našeho obchodu se týká podobných problémů s doručením nebo ztrátou zásilky během přepravy, ačkoliv od nás odchází už druhý den od objednávky. Tyto stížnosti jsou však jen důsledkem nepochopení toho, kdo stojí na které straně během doručovacího procesu, což nás mrzí. Nezapomínejte prosím, že prodejce (odesílatel zásilky) a jeho zákazník (kupující, příjemce zásilky), přestože dopravu objednává na stránkách obchodníka, jsou oba klienty té samé dopravní společnosti, která přepraví balík z bodu A do bodu B. Prodejce službu pouze zprostředkovává, a předáním zásilky dopravci jeho odpovědnost za doručení končí. Tímto způsobem to funguje prakticky všude. Pokud je však někdo přesvědčen, že obchodník naopak nese plnou odpovědnost za chyby a problémy dopravce a že reklamace nedoručené zásilky se podávají na stránkách srovnávačů cen zboží, ten se svého balíku bohužel jen tak nedočká...

Hezký den a mnoho úspěšně doručených objednávek přeje tým Element-shop

Zobrazit další hodnocení
EXTOL® PREMIUM Frézka ohraňovací, 500 W
EXTOL® PREMIUM Frézka ohraňovací, 500 W
1 289 Kč 1 065,29 Kč bez DPH