Ředidlo ACRYL® 740 2K Thinner Reducer akrylátové, normal

Kód: 24979P 32630P Zvolte variantu
body 740 new
Loading...
155 Kč 266 Kč od 155 Kč 128,10 Kč bez DPH 219,83 Kč bez DPH od 128,10 Kč bez DPH 310 Kč / 1 l 266 Kč / 1 l
do 24 h do 24 h Zvolte variantu
Objem
Zvolená varianta není k dispozici. Reset vybraných parametrů.
Možnosti doručení
S účtem PREMIUM za cenu
od 147,25 Kč
Chci to
Přidat k oblíbeným
K ředění materiálů, které obsahují polyuretanové pryskyřice (akrylátové základy a 2K barvy).

Detailní informace

Detailní popis produktu

HB Body logo 

body 740 500 new

ACRYL® 740 2K Thinner Reducer
ředidlo pro 2K akrylátové autolaky
 

Speciální ředidlo k ředění materiálů, které obsahují polyuretanové pryskyřice (akrylátové podklady např. BODY 3+1, 4+1, 5+1, pro akrylátové základy, dvousložkové akrylátové barvy a laky), 2K transparentní laky (491, 492, 495, 496) a autolaky. 

Normal - neprodlužuje dobu schnutí.

Velikosti balení: 500 ml, 1 l
Výrobce: HB BODY, Řecko

Doplňkové parametry

Kategorie: Karosářské tmely, laky, pasty
EAN: Zvolte variantu

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat hodnocení. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola


HB Body logo_1 Lídr v sektoru autoopravárenství a člen skupiny HB BODY. Od roku 1982 navrhuje a vyrábí širokou škálu produktů té nejvyšší kvality, které exportuje do 75 zemí světa. V naší nabídce najdete karosářské tmely, plniče a laky, autolaky nebo primery. Řecko

 

RN Avatar autora Roman Novák | 30.4.2025
vše super
OZ Avatar autora Ověřený zákazník (heureka.cz) | 21.4.2025
- Dlouhá dodací lhůta, strašně dlouho trvalo, než zboží vůbec odeslali.

E Avatar autora Element-shop (Administrátor) 24.4.2025
Vážený zákazníku, Vaše zboží jste si objednal v pátek 11.4. s tím, že jednu z položek jsme neměli skladem, s předpokládaným uvedeným dodáním do 7-10 dnů. Přesto jsme vše kompletně odeslali už v pondělí 14.4., vše jsme pro Vás zařídili nejvyšší možnou rychlostí. Obdržel jste od nás číslo balíku a všechna potřebná data, i potvrzení o odeslání. Pokud Vám zboží ani po dalším týdnu nebylo doručeno, chyba nebude zřejmě na naší straně, ale zjevně muselo dojít k problému při přepravě. Již po dvou dnech, kdy jste na balík marně čekal, jste nás měl neprodleně kontaktovat, načež bychom řešili situaci s dopravcem. Pokud se zásilka zpozdí, prvním koho její příjemce běžně kontaktuje, je odesílatel, může si to také urychlit zavoláním přímo na zákaznickou linku dopravce, kde mu po sdělení čísla balíku sdělí všechny detaily. Jiné řešení ani neexistuje. Nicméně se zde opět, bohužel, setkáváme s příkladem opačného postupu, kdy nás zákazník nekontaktuje vůbec a použije Heureku jako veřejnou knihu stížností či reklamační formulář - nejspíš v domnění, že mu tak zásilka druhý den přistane na prahu. Je to dost zvláštní postup, překvapivě však není zdaleka ojedinělý. Chceme Vás ujistit, milý zákazníku, že nástěnka s hodnocením obchodu na stránkách Heureky není a nikdy nebude tím správným místem k nalezení balíku, který se někde zatoulal během doručování. Tato stránka už na první pohled není oddělením České pošty pro reklamaci nedoručených zásilek. Nezlobte se, ale to je podobné, jako byste šel reklamovat nekvalitní cihly do svatebního salónu. Přitom nás jednoduše stačilo upozornit, že se zásilkou něco není v pořádku, nic víc nebylo třeba.

Většina negativních recenzí našeho obchodu se týká podobných problémů s doručením nebo ztrátou zásilky během přepravy, ačkoliv od nás odchází už druhý den od objednávky. Tyto stížnosti jsou však jen důsledkem nepochopení toho, kdo stojí na které straně během doručovacího procesu, což nás mrzí. Nezapomínejte prosím, že prodejce (odesílatel zásilky) a jeho zákazník (kupující, příjemce zásilky), přestože dopravu objednává na stránkách obchodníka, jsou oba klienty té samé dopravní společnosti, která přepraví balík z bodu A do bodu B. Prodejce službu pouze zprostředkovává, a předáním zásilky dopravci jeho odpovědnost za doručení končí. Tímto způsobem to funguje prakticky všude. Pokud je však někdo přesvědčen, že obchodník naopak nese plnou odpovědnost za chyby a problémy dopravce a že reklamace nedoručené zásilky se podávají na stránkách srovnávačů cen zboží, ten se svého balíku bohužel jen tak nedočká...

Hezký den a mnoho úspěšně doručených objednávek přeje tým Element-shop

Zobrazit další hodnocení
body 740 new
Ředidlo ACRYL® 740 2K Thinner Reducer akrylátové, normal
155 Kč 266 Kč od 155 Kč 128,10 Kč bez DPH 219,83 Kč bez DPH od 128,10 Kč bez DPH 310 Kč / 1 l 266 Kč / 1 l