ADLER® Mosazný kartáč s řemenem
Kód: 40019PSouvisející produkty
Detailní popis produktu
ADLER® Mosazný kartáč s řemenem | ![]() |
Kartáč o rozměrech cca 215 x 100 mm, vhodný k rovnoměrnému kartáčování a čištění starých, zvětralých dřevěných povrchů.
֍ Ideální pro vykartáčování porézního dřeva, železa nebo kamene.
֍ Měkké mosazné drátěné kolíky umožňují důkladné odstranění zbytků barvy a uvolněných částí dřeva, pronikají hluboko do pórů materiálu.
֍ Navržen pro čištění starých, zašlých dřevěných povrchů.
֍ Efektivní pronikání do pórů materiálu pro důkladné čištění.
֍ Ideální pro práci s různými typy povrchů.
Materiál: Měkká mosaz
Rozměry: cca 215 x 100 mm
Měkké mosazné drátěné štětiny
Použití֍ Rovnoměrné kartáčování a čištění starých, zvětralých dřevěných povrchů.
֍ Vykartáčování porézního dřeva, železa nebo kamene.
֍ Čištění starých, zašlých dřevěných povrchů.
|
Doplňkové parametry
Kategorie: | Kartáče drátěné |
---|---|
Záruka: | 2 roky |
Hmotnost: | 0.4 kg |
EAN: | 4002168930898 |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat hodnocení. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.
![]() |
ADLER je tradiční tyrolský rodinný podnik. V sídle firmy ve Schwazu v Tyrolsku už od roku 1934 vyrábí, zkoumá a vyvíjí produkty na ochranu dřeva, lazury na dřevo, povrchové úpravy oken a dveří, profesionální barvy a laky na nábytek a podlahy, oleje či vosky na dřevo. Sortiment ADLER obsahuje přes 10 000 položek.. | ![]() |
Výrobní společnost : | ADLER-Werk Lackfabrik Johann Berghofer GmbH & Co KG |
---|---|
Adresa : | Bergwerkstr. 22, A-6130 Schwaz, Telefon +43 5242 6922 |
E-mail : | info@adler-lacke.com |
Většina negativních recenzí našeho obchodu se týká podobných problémů s doručením nebo ztrátou zásilky během přepravy, ačkoliv od nás odchází už druhý den od objednávky. Tyto stížnosti jsou však jen důsledkem nepochopení toho, kdo stojí na které straně během doručovacího procesu, což nás mrzí. Nezapomínejte prosím, že prodejce (odesílatel zásilky) a jeho zákazník (kupující, příjemce zásilky), přestože dopravu objednává na stránkách obchodníka, jsou oba klienty té samé dopravní společnosti, která přepraví balík z bodu A do bodu B. Prodejce službu pouze zprostředkovává, a předáním zásilky dopravci jeho odpovědnost za doručení končí. Tímto způsobem to funguje prakticky všude. Pokud je však někdo přesvědčen, že obchodník naopak nese plnou odpovědnost za chyby a problémy dopravce a že reklamace nedoručené zásilky se podávají na stránkách srovnávačů cen zboží, ten se svého balíku bohužel jen tak nedočká...
Hezký den a mnoho úspěšně doručených objednávek přeje tým Element-shop