PRISMA COLOR ACRYL Lak ve spreji
Kód: 38186P 22381P Zvolte variantuDetailní popis produktu
Vlastnosti a výhody
-
Vysoká odolnost vůči atmosferickým vlivům, mechanickému poškození a oděru.
-
Vysoká krycí schopnost a přilnavost.
-
Čistě transparentní, matný nebo lesklý.
- Teplotní odolnost do 80 °C.
Použití
Aplikace
-
Povrch důkladně očistěte od mastnoty a špíny.
-
Na kovovém povrchu odstraňte rez a ošetřete ochrannou látkou proti rzi.
-
Před použitím protřeste dózou 2 - 3 minuty.
- Nanášejte ze vzdálenosti 25 - 30 cm lehkými pohyby nad povrchem.
-
Pro rovnoměrnou aplikaci je doporučeno občas potřepat plechovku během používání.
- Nanášejte tenké vrstvy křížem přes sebe, nejdříve svisle a pak vodorovně.
- Při nízkých teplotách zahřejte dózu v teplé vodě na 20 - 25°C.
-
Nepoužívejte při teplotě pod 15°C.
-
Suchý na dotek za 10 minut, proschlý za 24 hodin.
-
Samočistící ventil.
Velikosti balení
-
aerosolová dóza (spray) 400 ml
Doplňkové parametry
Kategorie: | Laky ve spreji |
---|---|
EAN: | Zvolte variantu |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat hodnocení. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.
![]() |
Dlouhodobá obchodní strategie rakouské firmy Schuller se již více než 40 let formuje ve stylu „rodinného podniku". Transparentní prodejní filosofie oslovuje v obchodě obě spotřebitelské skupiny - jak kutily, tak profesionály. Pečlivě zvolený sortiment zboží stojí především na dobré ceně a kvalitě, a mnoha letech zkušeností spokojených zákazníků z celé Evropy. | ![]() |
Většina negativních recenzí našeho obchodu se týká podobných problémů s doručením nebo ztrátou zásilky během přepravy, ačkoliv od nás odchází už druhý den od objednávky. Tyto stížnosti jsou však jen důsledkem nepochopení toho, kdo stojí na které straně během doručovacího procesu, což nás mrzí. Nezapomínejte prosím, že prodejce (odesílatel zásilky) a jeho zákazník (kupující, příjemce zásilky), přestože dopravu objednává na stránkách obchodníka, jsou oba klienty té samé dopravní společnosti, která přepraví balík z bodu A do bodu B. Prodejce službu pouze zprostředkovává, a předáním zásilky dopravci jeho odpovědnost za doručení končí. Tímto způsobem to funguje prakticky všude. Pokud je však někdo přesvědčen, že obchodník naopak nese plnou odpovědnost za chyby a problémy dopravce a že reklamace nedoručené zásilky se podávají na stránkách srovnávačů cen zboží, ten se svého balíku bohužel jen tak nedočká...
Hezký den a mnoho úspěšně doručených objednávek přeje tým Element-shop