KOOPMANS VERF® IMPRA Lazura olejová, prémiová na venkovní dřevo

Kód: 2730568 2730583 Zvolte variantu
discount-0
916 Kč 1 049 Kč od 916 Kč 757,02 Kč bez DPH 866,94 Kč bez DPH od 757,02 Kč bez DPH 366,40 Kč / 1 l 419,60 Kč / 1 l
na objednávku na objednávku Zvolte variantu
Barva (odstín)
Velikost balení
Zvolená varianta není k dispozici. Reset vybraných parametrů.
Můžeme doručit do:
2.6.2025 2.6.2025 Zvolte variantu
Možnosti doručení
Přidat k oblíbeným

Barevná, penetrující, filmotvorná, olejová lazura pro ošetřování dřeva v exteriéru.  

Detailní informace

Detailní popis produktu

IMPRACHRON 1

Vlastnosti a výhody

  • Barevná, hluboce penetrující, filmotvorná, lazura na bázi alkydových pryskyřic a lněného oleje pro ošetřování dřeva v exteriéru.

  • Výborně chrání venkovní dřevo před povětrnostními vlivy a působením vody.

  • Modifikované alkydové pryskyřice hluboce penetrují do dřeva a chrání ho až po dobu 6 let (pro bezbarvé provedení 2 roky).

  • Lazura zvýrazňuje přírodní vzhled dřeva.

  • Lze ji také použít na chemicky ošetřené dřevo.

  • Impregnuje a současně je barevnou povrchovou úpravou dřeva

  • Složení : modifikovaná alkydová pryskyřice, lněný olej 12%

  • Hustota při 20 °C : cca 0,92 kg/l

  • Leskpololesk

  • Obsah pevných částic: 12 % obj.

  • Nanášení: lazurovacím štětcem, ponořováním, válečkem s vlasem 4 mm z mikrovlákna

  • Aplikační teplota: nenanášet při teplotě pod +5 °C

  • podmínky a vlhkosti vzduchu nad 85 %

  • Čištění : lakový benzín

  • Ředidlo : nedoporučuje se dále ředit

  • Skladovatelnost : dle data uvedeného na obalu

Použití

  • Ideální pro ošetřování zahradní galanterie (ploty, pergoly, altány, okenice, můstky,..), zahradního nábytku nebo dřevěných fasádových prvků
  • Nehoblované i hoblované dřevěné konstrukce vystavené venkovní povětrnosti

Postup

  • Povrch musí být čistý, odmaštěný a suchý.

  • Maximální vlhkost dřeva nesmí překročit 18 %. 

  • Zašedlé dřevo se doporučuje přebrousit nebo očistit přípravkem Buldok Čistič dřeva (stará zašedlá vrstva musí být odstraněna).

  • prvky chemicky ošetřené tlakovou impregnací, je potřeba povrch jemně přebrousit a nanést ve dvou vrstvách.

  • Renovační nátěry se provádí podle potřeby, nejlépe na jaře, vždy po očištění přípravkem Buldok Čistič dřeva, a to v jedné vrstvě.

  • Opakovaný nátěr se provádí po zaschnutí předchozího (minimálně na omak!).

  • Jste-li na pochybách, kontaktujte nás, rádi poradíme.

Doba schnutí

  • 12 – 24 hodin

  • 2. vrstvu lze nanášetpo 24 hodinách

Spotřeba

  • 60 - 100 ml/m2

  • Vydatnost : 10 – 15 m2/l

  • značně závisí na nanášení, druhu a zpracování dřeva, způsobu aplikace

Velikosti balení

  • plechové dózy 2,5 l, 5 l

Dostupné odstíny  

001 bezbarvý UV
101 borovice limba
102 borovice středomořská
103 cedr asijský
104 dub královský
105 hruška africká
106 ořech brazilský
108 palisandr argentinský
109 manukový med
110 mahagon khaya 
111 teak přírodní
229 grafit sibiřský
239 dub černý
borovice bělená - bílý
 
Impra vzorník

 

 

Doplňkové parametry

Kategorie: Lazury, oleje a mořidla KOOPMANS VERF
EAN: Zvolte variantu

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat hodnocení. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola


KOOPMANS LOGO Holandský výrobce barev a laků na přírodní bázi s tradicí od roku 1883. Barvy a lazury s vysokým podílem lněného oleje, které mají velmi dlouhou trvanlivost odstínu a životnost. Nátěry pro veškeré dřevěné výrobky, které Vás nikdy nezklamou. Nabízíme v mnoha zajímavých odstínech. Nizozemí

 

ŠN Avatar autora Štěpánka Novysedláková | 8.5.2025
rychlost
Avatar autora Alžběta Švihálková | 5.5.2025
Obchod proběhl rychle a v pořádku.
EH Avatar autora Erika Hufková | 2.5.2025
Maximálna spokojnosť. Tovar (Farba na textil - Texba hnedá) som na SK nezohnala, tak som skúsila ELEMENT SHOP, CZ. Síce nemali na sklade mnou objednaný počet kusov (o čom ma obratom informovali) a preto bola dodacia lehota dlhšia, ale hlavne som spokojná, že balík prišiel. Myslím, že zamestnanci tohto e-shopu robili všetko preto, aby moju objednávku vybavili v čo najkratšom možnom termíne, za čo im patrí odo mňa veľká vďaka.
RN Avatar autora Roman Novák | 30.4.2025
vše super
OZ Avatar autora Ověřený zákazník (heureka.cz) | 21.4.2025
- Dlouhá dodací lhůta, strašně dlouho trvalo, než zboží vůbec odeslali.

E Avatar autora Element-shop (Administrátor) 24.4.2025
Vážený zákazníku, Vaše zboží jste si objednal v pátek 11.4. s tím, že jednu z položek jsme neměli skladem, s předpokládaným uvedeným dodáním do 7-10 dnů. Přesto jsme vše kompletně odeslali už v pondělí 14.4., vše jsme pro Vás zařídili nejvyšší možnou rychlostí. Obdržel jste od nás číslo balíku a všechna potřebná data, i potvrzení o odeslání. Pokud Vám zboží ani po dalším týdnu nebylo doručeno, chyba nebude zřejmě na naší straně, ale zjevně muselo dojít k problému při přepravě. Již po dvou dnech, kdy jste na balík marně čekal, jste nás měl neprodleně kontaktovat, načež bychom řešili situaci s dopravcem. Pokud se zásilka zpozdí, prvním koho její příjemce běžně kontaktuje, je odesílatel, může si to také urychlit zavoláním přímo na zákaznickou linku dopravce, kde mu po sdělení čísla balíku sdělí všechny detaily. Jiné řešení ani neexistuje. Nicméně se zde opět, bohužel, setkáváme s příkladem opačného postupu, kdy nás zákazník nekontaktuje vůbec a použije Heureku jako veřejnou knihu stížností či reklamační formulář - nejspíš v domnění, že mu tak zásilka druhý den přistane na prahu. Je to dost zvláštní postup, překvapivě však není zdaleka ojedinělý. Chceme Vás ujistit, milý zákazníku, že nástěnka s hodnocením obchodu na stránkách Heureky není a nikdy nebude tím správným místem k nalezení balíku, který se někde zatoulal během doručování. Tato stránka už na první pohled není oddělením České pošty pro reklamaci nedoručených zásilek. Nezlobte se, ale to je podobné, jako byste šel reklamovat nekvalitní cihly do svatebního salónu. Přitom nás jednoduše stačilo upozornit, že se zásilkou něco není v pořádku, nic víc nebylo třeba.

Většina negativních recenzí našeho obchodu se týká podobných problémů s doručením nebo ztrátou zásilky během přepravy, ačkoliv od nás odchází už druhý den od objednávky. Tyto stížnosti jsou však jen důsledkem nepochopení toho, kdo stojí na které straně během doručovacího procesu, což nás mrzí. Nezapomínejte prosím, že prodejce (odesílatel zásilky) a jeho zákazník (kupující, příjemce zásilky), přestože dopravu objednává na stránkách obchodníka, jsou oba klienty té samé dopravní společnosti, která přepraví balík z bodu A do bodu B. Prodejce službu pouze zprostředkovává, a předáním zásilky dopravci jeho odpovědnost za doručení končí. Tímto způsobem to funguje prakticky všude. Pokud je však někdo přesvědčen, že obchodník naopak nese plnou odpovědnost za chyby a problémy dopravce a že reklamace nedoručené zásilky se podávají na stránkách srovnávačů cen zboží, ten se svého balíku bohužel jen tak nedočká...

Hezký den a mnoho úspěšně doručených objednávek přeje tým Element-shop

Zobrazit další hodnocení
Impra new obal
KOOPMANS VERF® IMPRA Lazura olejová, prémiová na venkovní dřevo
916 Kč 1 049 Kč od 916 Kč 757,02 Kč bez DPH 866,94 Kč bez DPH od 757,02 Kč bez DPH 366,40 Kč / 1 l 419,60 Kč / 1 l