TIKKURILA® SUPI LAUDESUOJA Ochranný olej pro sauny

Kód: 27357P 29407P Zvolte variantu
329 Kč 679 Kč od 329 Kč 271,90 Kč bez DPH 561,16 Kč bez DPH od 271,90 Kč bez DPH 1 316 Kč / 1 l 679 Kč / 1 l
do 24 h do 24 h Zvolte variantu
Objem
Zvolená varianta není k dispozici. Reset vybraných parametrů.
Můžeme doručit do:
14.5.2025 14.5.2025 Zvolte variantu
Možnosti doručení
S účtem PREMIUM za cenu
od 312,55 Kč
Chci to
Přidat k oblíbeným

Chrání vaše saunové lavice před vlhkostí a nečistotou, zvýrazňuje přirozenou krásu dřeva a prodlužuje jeho životnost.

Detailní informace

Detailní popis produktu

TIKKURILA® SUPI LAUDESUOJA

Ochranný olej pro sauny

tikkurila-logo-small

Vysoce kvalitní parafínový olej navržený speciálně pro ochranu dřevěných povrchů v saunách. 

 
aaa es Zvýrazňuje přirozenou barvu dřeva.
aaa es Chrání proti vlhkosti a nečistotě.
aaa es Snadno se aplikuje štětcem nebo hadříkem.
aaa es Je vhodný pro neošetřené i předtím naolejované dřevěné povrchy.
aaa es Díky své 100% objemové sušině zajišťuje maximální pokrytí a účinnost s výtěžností 8–15 m²/l dle pórovitosti dřeva.

Použití

Ideální pro saunové lavice a jiné dřevěné povrchy v prostředí s vysokou vlhkostí.
Pro nejlepší výsledek používejte na suché, čisté a neošetřené dřevo.

Pracovní postup

Příprava povrchu: Znečištěné povrchy důkladně očistěte prostředkem Supi Saunapesu a nechte vyschnout. Případně povrch obruste a odstraňte brusný prach.
Aplikace: Olej naneste štětcem nebo čistým hadříkem. Pokud se olej rychle vstřebává, naneste další vrstvu.
Dokončení: Po zahřátí sauny odstraňte přebytečný olej čistým hadrem.

Tipy pro uživatele

aaa es Pro maximální ochranu povrch pravidelně kontrolujte a v případě potřeby olej znovu aplikujte.
aaa es Pro odstranění odolných skvrn použijte neředěný čisticí prostředek Supi Saunapesu.

Údržba

aaa es Povrch čistěte dle potřeby, nejdříve však 1 měsíc po ošetření.
aaa es Používejte čisticí prostředek Supi Saunapesu a pravidelně odstraňujte usazeniny.

Skladování

aaa es Uchovávejte v dobře uzavřených obalech při teplotách mezi +5 °C a +25 °C. Chraňte před mrazem.

Technická data

Barva: Bezbarvý
Hustota: 0,82 kg/l
Balení: 250 ml a 1 l
Sušina: 100 %.

Bezpečnostní pokyny

⍟ Tato látka není klasifikována jako nebezpečná v souladu s nařízením ES č. 1272/2008 v platném znění.
⍟ Prázdné obaly recyklujte v souladu s místními předpisy.
 
SUPI SAUNAPESU a
 

Doplňkové parametry

Kategorie: Lazury, oleje a mořidla TIKKURILA
EAN: 6408070018972

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat hodnocení. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola

tikkurila logoFinský výrobce Tikkurila nabízí širokou škálu prémiových dekorativních barev pro spotřebitele a profesionály, sloužících na ochranu a dekoraci povrchů. Nabízené produkty zahrnují interiérové barvy, laky a dekorativní výrobky, exteriérové produkty na dřevo, fasády a kovové povrchy. Současně vyrábí Tikkurila i barvy a nátěry pro strojírenský a dřevařský průmysl. Barvy Tikkurila patří k nejtrvanlivějším a nejodolnějším na světovém trhu.

PK Avatar autora Petr Kučera | 11.5.2025
Skvělá domluva, ceny, rychlost
ŠN Avatar autora Štěpánka Novysedláková | 8.5.2025
rychlost
Avatar autora Alžběta Švihálková | 5.5.2025
Obchod proběhl rychle a v pořádku.
EH Avatar autora Erika Hufková | 2.5.2025
Maximálna spokojnosť. Tovar (Farba na textil - Texba hnedá) som na SK nezohnala, tak som skúsila ELEMENT SHOP, CZ. Síce nemali na sklade mnou objednaný počet kusov (o čom ma obratom informovali) a preto bola dodacia lehota dlhšia, ale hlavne som spokojná, že balík prišiel. Myslím, že zamestnanci tohto e-shopu robili všetko preto, aby moju objednávku vybavili v čo najkratšom možnom termíne, za čo im patrí odo mňa veľká vďaka.
RN Avatar autora Roman Novák | 30.4.2025
vše super
OZ Avatar autora Ověřený zákazník (heureka.cz) | 21.4.2025
- Dlouhá dodací lhůta, strašně dlouho trvalo, než zboží vůbec odeslali.

E Avatar autora Element-shop (Administrátor) 24.4.2025
Vážený zákazníku, Vaše zboží jste si objednal v pátek 11.4. s tím, že jednu z položek jsme neměli skladem, s předpokládaným uvedeným dodáním do 7-10 dnů. Přesto jsme vše kompletně odeslali už v pondělí 14.4., vše jsme pro Vás zařídili nejvyšší možnou rychlostí. Obdržel jste od nás číslo balíku a všechna potřebná data, i potvrzení o odeslání. Pokud Vám zboží ani po dalším týdnu nebylo doručeno, chyba nebude zřejmě na naší straně, ale zjevně muselo dojít k problému při přepravě. Již po dvou dnech, kdy jste na balík marně čekal, jste nás měl neprodleně kontaktovat, načež bychom řešili situaci s dopravcem. Pokud se zásilka zpozdí, prvním koho její příjemce běžně kontaktuje, je odesílatel, může si to také urychlit zavoláním přímo na zákaznickou linku dopravce, kde mu po sdělení čísla balíku sdělí všechny detaily. Jiné řešení ani neexistuje. Nicméně se zde opět, bohužel, setkáváme s příkladem opačného postupu, kdy nás zákazník nekontaktuje vůbec a použije Heureku jako veřejnou knihu stížností či reklamační formulář - nejspíš v domnění, že mu tak zásilka druhý den přistane na prahu. Je to dost zvláštní postup, překvapivě však není zdaleka ojedinělý. Chceme Vás ujistit, milý zákazníku, že nástěnka s hodnocením obchodu na stránkách Heureky není a nikdy nebude tím správným místem k nalezení balíku, který se někde zatoulal během doručování. Tato stránka už na první pohled není oddělením České pošty pro reklamaci nedoručených zásilek. Nezlobte se, ale to je podobné, jako byste šel reklamovat nekvalitní cihly do svatebního salónu. Přitom nás jednoduše stačilo upozornit, že se zásilkou něco není v pořádku, nic víc nebylo třeba.

Většina negativních recenzí našeho obchodu se týká podobných problémů s doručením nebo ztrátou zásilky během přepravy, ačkoliv od nás odchází už druhý den od objednávky. Tyto stížnosti jsou však jen důsledkem nepochopení toho, kdo stojí na které straně během doručovacího procesu, což nás mrzí. Nezapomínejte prosím, že prodejce (odesílatel zásilky) a jeho zákazník (kupující, příjemce zásilky), přestože dopravu objednává na stránkách obchodníka, jsou oba klienty té samé dopravní společnosti, která přepraví balík z bodu A do bodu B. Prodejce službu pouze zprostředkovává, a předáním zásilky dopravci jeho odpovědnost za doručení končí. Tímto způsobem to funguje prakticky všude. Pokud je však někdo přesvědčen, že obchodník naopak nese plnou odpovědnost za chyby a problémy dopravce a že reklamace nedoručené zásilky se podávají na stránkách srovnávačů cen zboží, ten se svého balíku bohužel jen tak nedočká...

Hezký den a mnoho úspěšně doručených objednávek přeje tým Element-shop

Zobrazit další hodnocení
SUPI LAUDESUOJA 025
TIKKURILA® SUPI LAUDESUOJA Ochranný olej pro sauny
329 Kč 679 Kč od 329 Kč 271,90 Kč bez DPH 561,16 Kč bez DPH od 271,90 Kč bez DPH 1 316 Kč / 1 l 679 Kč / 1 l