Autolékárnička s hasicím přístrojem 1 kg, sada

Kód: 2447
Komplet autolékárnička kortex + hasicí přístroja
Loading...
460 Kč 380,17 Kč bez DPH
1-2 dny
Možnosti doručení
S účtem PREMIUM za cenu
437 Kč
Chci to
Přidat k oblíbeným

Cenově výhodnější set autolékárničky a hasičáku, tvořící součást povinné výbavy.

Detailní informace

Detailní popis produktu

Komplet autolékárnička + hasicí přístroj
 
 
 

Autolékárnička s práškovým hasicím přístrojem 1 kg

 
Autolékárnička v obalu z plastu odpovídá vyhlášce MDČR č. 206/2018 Sb. v platném znění.
Vyznačuje se vysokou kvalitou použitých zdravotnických pomůcek české výroby.
Obal je pevný a odolný - zachová tak obsah lékárničky po celou dobu její životnosti.
Díky své kompaktní velikosti jí můžete umístit například do boční kapsy nebo přední skříňky osobního auta.
Expirace je minimálně 4 roky.
 
Autolékárničku Vám dodáme vždy novou - rovnou z výroby!
Výrobce: Lubomír Demel - D.A.S. Polička, Česká republika
 
Hasicí přístroj je velmi skladný - s výškou jen 26 cm, přesto má vysokou účinnost díky 1 kg náplně a efektivní aplikaci.
Držák přístroje zajišťuje snadné připevnění v autě, ale je rychloupínací, tudíž rychle připravený do akce.
Hasicí schopnost je 21B/C, průměr hasicího přístroje je 10 cm.
Hasicí přístroj můžete použít k hašení pod napětím max. 1000V z minimální vzdálenosti 1 m.
 
Výrobce: HTB a.s., Česká republika

Doplňkové parametry

Kategorie: Lékárničky
Záruka: 2 roky
Hmotnost: 3 kg

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat hodnocení. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola


D. A. S.
Polička
D. A. S. Polička je českým výrobcem lékárniček pro motoristy. Česko

 

RN Avatar autora Roman Novák | 30.4.2025
vše super
OZ Avatar autora Ověřený zákazník (heureka.cz) | 21.4.2025
- Dlouhá dodací lhůta, strašně dlouho trvalo, než zboží vůbec odeslali.

E Avatar autora Element-shop (Administrátor) 24.4.2025
Vážený zákazníku, Vaše zboží jste si objednal v pátek 11.4. s tím, že jednu z položek jsme neměli skladem, s předpokládaným uvedeným dodáním do 7-10 dnů. Přesto jsme vše kompletně odeslali už v pondělí 14.4., vše jsme pro Vás zařídili nejvyšší možnou rychlostí. Obdržel jste od nás číslo balíku a všechna potřebná data, i potvrzení o odeslání. Pokud Vám zboží ani po dalším týdnu nebylo doručeno, chyba nebude zřejmě na naší straně, ale zjevně muselo dojít k problému při přepravě. Již po dvou dnech, kdy jste na balík marně čekal, jste nás měl neprodleně kontaktovat, načež bychom řešili situaci s dopravcem. Pokud se zásilka zpozdí, prvním koho její příjemce běžně kontaktuje, je odesílatel, může si to také urychlit zavoláním přímo na zákaznickou linku dopravce, kde mu po sdělení čísla balíku sdělí všechny detaily. Jiné řešení ani neexistuje. Nicméně se zde opět, bohužel, setkáváme s příkladem opačného postupu, kdy nás zákazník nekontaktuje vůbec a použije Heureku jako veřejnou knihu stížností či reklamační formulář - nejspíš v domnění, že mu tak zásilka druhý den přistane na prahu. Je to dost zvláštní postup, překvapivě však není zdaleka ojedinělý. Chceme Vás ujistit, milý zákazníku, že nástěnka s hodnocením obchodu na stránkách Heureky není a nikdy nebude tím správným místem k nalezení balíku, který se někde zatoulal během doručování. Tato stránka už na první pohled není oddělením České pošty pro reklamaci nedoručených zásilek. Nezlobte se, ale to je podobné, jako byste šel reklamovat nekvalitní cihly do svatebního salónu. Přitom nás jednoduše stačilo upozornit, že se zásilkou něco není v pořádku, nic víc nebylo třeba.

Většina negativních recenzí našeho obchodu se týká podobných problémů s doručením nebo ztrátou zásilky během přepravy, ačkoliv od nás odchází už druhý den od objednávky. Tyto stížnosti jsou však jen důsledkem nepochopení toho, kdo stojí na které straně během doručovacího procesu, což nás mrzí. Nezapomínejte prosím, že prodejce (odesílatel zásilky) a jeho zákazník (kupující, příjemce zásilky), přestože dopravu objednává na stránkách obchodníka, jsou oba klienty té samé dopravní společnosti, která přepraví balík z bodu A do bodu B. Prodejce službu pouze zprostředkovává, a předáním zásilky dopravci jeho odpovědnost za doručení končí. Tímto způsobem to funguje prakticky všude. Pokud je však někdo přesvědčen, že obchodník naopak nese plnou odpovědnost za chyby a problémy dopravce a že reklamace nedoručené zásilky se podávají na stránkách srovnávačů cen zboží, ten se svého balíku bohužel jen tak nedočká...

Hezký den a mnoho úspěšně doručených objednávek přeje tým Element-shop

Zobrazit další hodnocení
Komplet autolékárnička kortex + hasicí přístroja
Autolékárnička s hasicím přístrojem 1 kg, sada
460 Kč 380,17 Kč bez DPH