SPOKAR® Box s malířskými válečky MINI a MIDI, sada 105 ks
Kód: 45966PDetailní popis produktu
Box s náplní válečků PERLON a POLYAMID 11 velikost mini a midi, 105 ks
Váleček PERLON 12
Váleček POLYAMID 11
Obsah balení
6709407200 10x Mini váleček Perlon, 150 mm
6667011200 10x Midi váleček Perlon, 100 mm
6752017200 20x Mini váleček Polyamid 11, 100 mm
6752018200 10x Mini váleček Polyamid 11, 150 mm
6709505200 15x Midi váleček Polyamid 11, 120 mm
6752012200 20x Mini váleček Polyamid 11, 100 mm
Doplňkové parametry
Kategorie: | Malířské válečky |
---|---|
Záruka: | 2 roky |
Hmotnost: | 2 kg |
EAN: | 8593534902732 |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat hodnocení. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.
![]() |
Firma Spojené kartáčovny a.s., která má bohatou historii sahající až do roku 1882, je významným evropským výrobcem a exportérem širokého sortimentu kartáčnických produktů. Výrobky značky SPOKAR zahrnují širokou škálu produktů, včetně zubních kartáčků a dalších kartáčů pro osobní hygienu, kartáčů a úklidových prostředků pro domácnost, školních a uměleckých štětců, malířských potřeb a technických kartáčů. Firma klade neustálý důraz na vysokou kvalitu svých výrobků, což dokazuje certifikát systému řízení jakosti dle normy EN ISO 9001, který společnost poprvé získala již v roce 1997. Výrobky SPOKAR jsou v České republice dobře známé a oblíbené, a jistě poslouží i Vám s vysokou účinností. |
Většina negativních recenzí našeho obchodu se týká podobných problémů s doručením nebo ztrátou zásilky během přepravy, ačkoliv od nás odchází už druhý den od objednávky. Tyto stížnosti jsou však jen důsledkem nepochopení toho, kdo stojí na které straně během doručovacího procesu, což nás mrzí. Nezapomínejte prosím, že prodejce (odesílatel zásilky) a jeho zákazník (kupující, příjemce zásilky), přestože dopravu objednává na stránkách obchodníka, jsou oba klienty té samé dopravní společnosti, která přepraví balík z bodu A do bodu B. Prodejce službu pouze zprostředkovává, a předáním zásilky dopravci jeho odpovědnost za doručení končí. Tímto způsobem to funguje prakticky všude. Pokud je však někdo přesvědčen, že obchodník naopak nese plnou odpovědnost za chyby a problémy dopravce a že reklamace nedoručené zásilky se podávají na stránkách srovnávačů cen zboží, ten se svého balíku bohužel jen tak nedočká...
Hezký den a mnoho úspěšně doručených objednávek přeje tým Element-shop