EXTOL® PREMIUM Závěsná váha (mincíř) digitální 200 kg
Kód: 8822000BRDetailní popis produktu
Závěsná digitální váha s velkým podsvíceným displejem. Jedná se o digitální siloměr, který slouží pro měření a umožňuje zjišťování hmotnosti. Váha disponuje funkcí TARE, díky níž lze odečítat čistou hmotnost bez obalu, případně lze použít k dovažování. Displej se automaticky vypíná při nečinnosti.Součástí mincíře je robustní hák, který je možné jednoduše zafixovat do těla váhy na zadní straně, to slouží pro lepší skladnost. Nosnost min.: 350 g Nosnost max.: 200 kg Přesnost: 50 g ( < 100 kg ), 100 g ( 100 - 200 kg ) Jednotky: kg, lb, N Napájení: 2 x baterie AAA ( součástí )Doplňkové parametry
Kategorie: | Mincíře |
---|---|
Záruka: | 2 roky |
Hmotnost: | 0.45 kg |
EAN: | 8595703603990 |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat hodnocení. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.
![]() |
Extol Premium patří do třídy Master a vyniká v kvalitě a výkonu. Na rozdíl od hobby nářadí, které se často zaměřuje pouze na cenu, je nářadí Extol Premium navrženo s důrazem na použité materiály, technologie, design, parametry a ergonomii. Tato kategorie zaručuje, že za dostupnou cenu získáváte výrobek vyrobený podle nejnovějších technologických standardů, který splňuje vysoká očekávání v mnoha ohledech. Současně přináší řadu řešení a patentů, které byly dříve dostupné pouze u profesionálních značek. | ![]() |
Většina negativních recenzí našeho obchodu se týká podobných problémů s doručením nebo ztrátou zásilky během přepravy, ačkoliv od nás odchází už druhý den od objednávky. Tyto stížnosti jsou však jen důsledkem nepochopení toho, kdo stojí na které straně během doručovacího procesu, což nás mrzí. Nezapomínejte prosím, že prodejce (odesílatel zásilky) a jeho zákazník (kupující, příjemce zásilky), přestože dopravu objednává na stránkách obchodníka, jsou oba klienty té samé dopravní společnosti, která přepraví balík z bodu A do bodu B. Prodejce službu pouze zprostředkovává, a předáním zásilky dopravci jeho odpovědnost za doručení končí. Tímto způsobem to funguje prakticky všude. Pokud je však někdo přesvědčen, že obchodník naopak nese plnou odpovědnost za chyby a problémy dopravce a že reklamace nedoručené zásilky se podávají na stránkách srovnávačů cen zboží, ten se svého balíku bohužel jen tak nedočká...
Hezký den a mnoho úspěšně doručených objednávek přeje tým Element-shop