SANYTOL® Dezinfekční tekuté mýdlo kuchyně, růžový grapefruit a svěží citrón, 250 ml

Kód: 34345P
sanytol desinf kuchyně
Loading...
64 Kč 52,89 Kč bez DPH 256 Kč / 1 l
do 24 h
Můžeme doručit do:
16.5.2025
Možnosti doručení
S účtem PREMIUM za cenu
60,80 Kč
Chci to
Přidat k oblíbeným

Speciální dezinfekční mýdlo obohacené o esenciální citrusové oleje.  

Detailní informace

Detailní popis produktu

 

 

sanytol desinf kuchyně a_1

SANYTOL® Sanytol LOGO

Dezinfekční tekuté mýdlo do kuchyně
vůně růžový grapefruit a svěží citrón
 

Většina infekčních chorob se přenáší prostřednictvím rukou, proto je jejich pravidelné mytí tím nejjednodušším způsobem, jak infekcím předcházet.
Dezinfekční mýdlo do kuchyně SANYTOL obsahuje aktivní pohlcovač pachů a je obohacené o esenciální citrusové oleje. Odstraňuje odolné kuchyňské pachy a zanechává vaše ruce svěží, chráněné, hebké a příjemně voňavé

Účinně odstraňuje úporný zápach z rukou (česnek, cibule, ryby,…).
Zanechá ruce čisté, zdravé, hebké a jemně vonící.
Složení formulováno pro minimalizaci rizika alergií
Dvojí účinek: baktericidní podle normy EN1276 (1 min) virocidní proti viru Influenza AH1N1 podle normy EN14476 (1 min)
Účinnost ověřena a zkontrolována autorizovanou laboratoří
 
Ideální pro každodenní hygienu rukou
 Ničí bakterie a viry
Hydratační a hypoalergenní složení vhodné pro většinu typů citlivé pokožky
Příjemně voní
 Příznivě působí na pokožku rukou
 Dermatologicky a klinicky testováno 
 
Naneste malé množství mýdla na vlhké ruce, vytvořte pěnu.
Roztírejte na prsty, dlaně, hřbety rukou i nehty po dobu 1 minuty.
Opláchněte čistou vodou.
 
Velikost balení: 250 ml s dávkovačem
Výrobce: Laboratoire Chemineau, Francie

 

 

Doplňkové parametry

Kategorie: Mýdla
Hmotnost: 0.3 kg
EAN: 3045206501309

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat hodnocení. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola

PK Avatar autora Petr Kučera | 11.5.2025
Skvělá domluva, ceny, rychlost
ŠN Avatar autora Štěpánka Novysedláková | 8.5.2025
rychlost
Avatar autora Alžběta Švihálková | 5.5.2025
Obchod proběhl rychle a v pořádku.
EH Avatar autora Erika Hufková | 2.5.2025
Maximálna spokojnosť. Tovar (Farba na textil - Texba hnedá) som na SK nezohnala, tak som skúsila ELEMENT SHOP, CZ. Síce nemali na sklade mnou objednaný počet kusov (o čom ma obratom informovali) a preto bola dodacia lehota dlhšia, ale hlavne som spokojná, že balík prišiel. Myslím, že zamestnanci tohto e-shopu robili všetko preto, aby moju objednávku vybavili v čo najkratšom možnom termíne, za čo im patrí odo mňa veľká vďaka.
RN Avatar autora Roman Novák | 30.4.2025
vše super
OZ Avatar autora Ověřený zákazník (heureka.cz) | 21.4.2025
- Dlouhá dodací lhůta, strašně dlouho trvalo, než zboží vůbec odeslali.

E Avatar autora Element-shop (Administrátor) 24.4.2025
Vážený zákazníku, Vaše zboží jste si objednal v pátek 11.4. s tím, že jednu z položek jsme neměli skladem, s předpokládaným uvedeným dodáním do 7-10 dnů. Přesto jsme vše kompletně odeslali už v pondělí 14.4., vše jsme pro Vás zařídili nejvyšší možnou rychlostí. Obdržel jste od nás číslo balíku a všechna potřebná data, i potvrzení o odeslání. Pokud Vám zboží ani po dalším týdnu nebylo doručeno, chyba nebude zřejmě na naší straně, ale zjevně muselo dojít k problému při přepravě. Již po dvou dnech, kdy jste na balík marně čekal, jste nás měl neprodleně kontaktovat, načež bychom řešili situaci s dopravcem. Pokud se zásilka zpozdí, prvním koho její příjemce běžně kontaktuje, je odesílatel, může si to také urychlit zavoláním přímo na zákaznickou linku dopravce, kde mu po sdělení čísla balíku sdělí všechny detaily. Jiné řešení ani neexistuje. Nicméně se zde opět, bohužel, setkáváme s příkladem opačného postupu, kdy nás zákazník nekontaktuje vůbec a použije Heureku jako veřejnou knihu stížností či reklamační formulář - nejspíš v domnění, že mu tak zásilka druhý den přistane na prahu. Je to dost zvláštní postup, překvapivě však není zdaleka ojedinělý. Chceme Vás ujistit, milý zákazníku, že nástěnka s hodnocením obchodu na stránkách Heureky není a nikdy nebude tím správným místem k nalezení balíku, který se někde zatoulal během doručování. Tato stránka už na první pohled není oddělením České pošty pro reklamaci nedoručených zásilek. Nezlobte se, ale to je podobné, jako byste šel reklamovat nekvalitní cihly do svatebního salónu. Přitom nás jednoduše stačilo upozornit, že se zásilkou něco není v pořádku, nic víc nebylo třeba.

Většina negativních recenzí našeho obchodu se týká podobných problémů s doručením nebo ztrátou zásilky během přepravy, ačkoliv od nás odchází už druhý den od objednávky. Tyto stížnosti jsou však jen důsledkem nepochopení toho, kdo stojí na které straně během doručovacího procesu, což nás mrzí. Nezapomínejte prosím, že prodejce (odesílatel zásilky) a jeho zákazník (kupující, příjemce zásilky), přestože dopravu objednává na stránkách obchodníka, jsou oba klienty té samé dopravní společnosti, která přepraví balík z bodu A do bodu B. Prodejce službu pouze zprostředkovává, a předáním zásilky dopravci jeho odpovědnost za doručení končí. Tímto způsobem to funguje prakticky všude. Pokud je však někdo přesvědčen, že obchodník naopak nese plnou odpovědnost za chyby a problémy dopravce a že reklamace nedoručené zásilky se podávají na stránkách srovnávačů cen zboží, ten se svého balíku bohužel jen tak nedočká...

Hezký den a mnoho úspěšně doručených objednávek přeje tým Element-shop

Zobrazit další hodnocení
sanytol desinf kuchyně
SANYTOL® Dezinfekční tekuté mýdlo kuchyně, růžový grapefruit a svěží citrón, 250 ml SANYTOL® 
64 Kč 52,89 Kč bez DPH 256 Kč / 1 l