SPOKAR® Štetec plochý zapanty, vel. 4

Kód: 11414P
štětec plochý ZAPANTY 4
Loading...
36 Kč 29,75 Kč bez DPH
do 24 h
Možnosti doručení
S účtem PREMIUM za cenu
34,20 Kč
Chci to
Přidat k oblíbeným

Speciální plochý štětec na těžko přístupná místa. Dřevěné držadlo, čistá štětina.

Detailní informace

Detailní popis produktu

SPOKAR® Štetec plochý zapanty, vel. 4

spokar new logo
 
Ideální pro pro každého, kdo potřebuje kvalitní a přesný štětec pro náročné natěračské práce v těžko přístupných místech.

Použití

Těžko přístupná místa: Speciálně navržený zakulacený tvar štětin a tenká dlouhá rukojeť umožňují snadný přístup k obtížně dosažitelným oblastem, jako jsou rohy a úzké prostory.
Univerzální aplikace: Vhodný pro všechny druhy barev a laků.

Tipy pro aplikaci

Rovnoměrné nanášení: Používejte dlouhé, plynulé tahy pro rovnoměrné nanášení barvy nebo laku.
Udržujte štětiny čisté: Pravidelně čistěte štětiny během aplikace, aby se zabránilo usazování nátěru.

Technická data

Velikost štětce (tloušťka): 4
Délka vláken: 20 mm
Šířka (pracovní záběr): 12 mm / 0.47"
Materiál vláken: čistá přírodní štětina
Držadlo: dřevěné, nelakované

Skladování

Čistota: Po dokončení práce štětec ihned důkladně vyčistěte od zbytků nátěrové hmoty tak, aby bylo znovu možné volně oddělit všechna jednotlivá vlákna od sebe od konečků až k objímce. Pokud barva ve vláknech zaschne, štětec už nebude znovu použitelný. K čištění použijte vodu, ředidlo nebo speciální čistič, dle druhu použité nátěrové hmoty.
Uskladnění: Skladujte štětec na suchém a čistém místě, nejlépe volně zavěšený ve svislé poloze, aby nebyla vlákna stlačena a nedošlo k jejich deformaci. Při delším skladování zabalte štětec do papíru. Vlákna zůstanou kompaktní a čistá, držadlo chráněné před plísní nebo hnilobou a objímka vláken proti korozi. Jen dobrá péče o nástroj vám umožní jeho opakované použití.
 

Doplňkové parametry

Kategorie: Natěrací speciální štětce
Záruka: 2 roky
Hmotnost: 0.015 kg
EAN: 8593534820111
Druh štětce: natěrací
Tvar: plochý, zakulacený
Šířka: 12 mm / 0.47"
Délka vláken: 20 mm / 0.79"
Materiál rukojeti: dřevo
Materiál tělesa: ocel
Materiál vláken: přírodní štětina
Štěpené konce vláken: NE
Použití s teleskopickou tyčí: NE
Profesionální výkon: ★★★☆☆
Tloušťka: 4 mm / 0.16"
Použití: lazury, mořidla, nitro, olejové, syntetické, vodou ředitelné

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat hodnocení. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola

spokar new logo Firma Spojené kartáčovny a.s., která má bohatou historii sahající až do roku 1882, je významným evropským výrobcem a exportérem širokého sortimentu kartáčnických produktů. Výrobky značky SPOKAR zahrnují širokou škálu produktů, včetně zubních kartáčků a dalších kartáčů pro osobní hygienu, kartáčů a úklidových prostředků pro domácnost, školních a uměleckých štětců, malířských potřeb a technických kartáčů. Firma klade neustálý důraz na vysokou kvalitu svých výrobků, což dokazuje certifikát systému řízení jakosti dle normy EN ISO 9001, který společnost poprvé získala již v roce 1997. Výrobky SPOKAR jsou v České republice dobře známé a oblíbené, a jistě poslouží i Vám s vysokou účinností.

 

Avatar autora Alžběta Švihálková | 5.5.2025
Obchod proběhl rychle a v pořádku.
EH Avatar autora Erika Hufková | 2.5.2025
Maximálna spokojnosť. Tovar (Farba na textil - Texba hnedá) som na SK nezohnala, tak som skúsila ELEMENT SHOP, CZ. Síce nemali na sklade mnou objednaný počet kusov (o čom ma obratom informovali) a preto bola dodacia lehota dlhšia, ale hlavne som spokojná, že balík prišiel. Myslím, že zamestnanci tohto e-shopu robili všetko preto, aby moju objednávku vybavili v čo najkratšom možnom termíne, za čo im patrí odo mňa veľká vďaka.
RN Avatar autora Roman Novák | 30.4.2025
vše super
OZ Avatar autora Ověřený zákazník (heureka.cz) | 21.4.2025
- Dlouhá dodací lhůta, strašně dlouho trvalo, než zboží vůbec odeslali.

E Avatar autora Element-shop (Administrátor) 24.4.2025
Vážený zákazníku, Vaše zboží jste si objednal v pátek 11.4. s tím, že jednu z položek jsme neměli skladem, s předpokládaným uvedeným dodáním do 7-10 dnů. Přesto jsme vše kompletně odeslali už v pondělí 14.4., vše jsme pro Vás zařídili nejvyšší možnou rychlostí. Obdržel jste od nás číslo balíku a všechna potřebná data, i potvrzení o odeslání. Pokud Vám zboží ani po dalším týdnu nebylo doručeno, chyba nebude zřejmě na naší straně, ale zjevně muselo dojít k problému při přepravě. Již po dvou dnech, kdy jste na balík marně čekal, jste nás měl neprodleně kontaktovat, načež bychom řešili situaci s dopravcem. Pokud se zásilka zpozdí, prvním koho její příjemce běžně kontaktuje, je odesílatel, může si to také urychlit zavoláním přímo na zákaznickou linku dopravce, kde mu po sdělení čísla balíku sdělí všechny detaily. Jiné řešení ani neexistuje. Nicméně se zde opět, bohužel, setkáváme s příkladem opačného postupu, kdy nás zákazník nekontaktuje vůbec a použije Heureku jako veřejnou knihu stížností či reklamační formulář - nejspíš v domnění, že mu tak zásilka druhý den přistane na prahu. Je to dost zvláštní postup, překvapivě však není zdaleka ojedinělý. Chceme Vás ujistit, milý zákazníku, že nástěnka s hodnocením obchodu na stránkách Heureky není a nikdy nebude tím správným místem k nalezení balíku, který se někde zatoulal během doručování. Tato stránka už na první pohled není oddělením České pošty pro reklamaci nedoručených zásilek. Nezlobte se, ale to je podobné, jako byste šel reklamovat nekvalitní cihly do svatebního salónu. Přitom nás jednoduše stačilo upozornit, že se zásilkou něco není v pořádku, nic víc nebylo třeba.

Většina negativních recenzí našeho obchodu se týká podobných problémů s doručením nebo ztrátou zásilky během přepravy, ačkoliv od nás odchází už druhý den od objednávky. Tyto stížnosti jsou však jen důsledkem nepochopení toho, kdo stojí na které straně během doručovacího procesu, což nás mrzí. Nezapomínejte prosím, že prodejce (odesílatel zásilky) a jeho zákazník (kupující, příjemce zásilky), přestože dopravu objednává na stránkách obchodníka, jsou oba klienty té samé dopravní společnosti, která přepraví balík z bodu A do bodu B. Prodejce službu pouze zprostředkovává, a předáním zásilky dopravci jeho odpovědnost za doručení končí. Tímto způsobem to funguje prakticky všude. Pokud je však někdo přesvědčen, že obchodník naopak nese plnou odpovědnost za chyby a problémy dopravce a že reklamace nedoručené zásilky se podávají na stránkách srovnávačů cen zboží, ten se svého balíku bohužel jen tak nedočká...

Hezký den a mnoho úspěšně doručených objednávek přeje tým Element-shop

Zobrazit další hodnocení
štětec plochý ZAPANTY 4
SPOKAR® Štetec plochý zapanty, vel. 4 SPOKAR® Štetec plochý zapanty, vel. 4
36 Kč 29,75 Kč bez DPH