LAZUROL® C 1038 PRAGOMAT lak nitrocelulózový

Kód: 21284P 20493P 20494P Zvolte variantu
Lazurol Pragomat C 1038
Loading...
199 Kč 359 Kč 1 855 Kč od 199 Kč 164,46 Kč bez DPH 296,69 Kč bez DPH 1 533,06 Kč bez DPH od 164,46 Kč bez DPH 530,67 Kč / 1 l 478,67 Kč / 1 l 463,75 Kč / 1 l
do 24 h do 24 h 7-10 dnů Zvolte variantu
Barva (odstín)
Stupeň lesku
Velikost balení
Zvolená varianta není k dispozici. Reset vybraných parametrů.
Možnosti doručení
S účtem PREMIUM za cenu
od 189,05 Kč
Chci to
Přidat k oblíbeným

Pro bezbarvé, matné nátěry dřeva např. nábytku a sportovního nářadí v interiéru.

Detailní informace

Detailní popis produktu

LAZUROL® C 1038 PRAGOMAT lak nitrocelulózový matný Barvy a laky hos logo
 
Nitrocelulózový lak určený pro bezbarvé, lesklé nátěry dřeva, jako je nábytek, interiérové prvky nebo sportovní nářadí.
 
֍ Tento lak nabízí vysokou odolnost v interiérovém prostředí, kde chrání dřevo před mechanickým opotřebením, aniž by docházelo ke žloutnutí povrchu díky speciálním UV pohlcujícím látkám. 
֍ Mezi další výhody patří rychlé schnutí mezi jednotlivými vrstvami, snadná aplikace a výborná přilnavost na dřevěné povrchy.

Použití

Nátěry dřevěného nábytku
Ochrana dřevěných interiérových prvků
Nátěry sportovního nářadí
 
Lak není vhodný pro venkovní použití nebo pro nátěry vystavené dlouhodobému působení povětrnostních vlivů.

Pracovní postup

Příprava povrchu: Před aplikací laku povrch dřeva pečlivě obruste, případně proveďte moření nebo bělení dle požadavku. Použijte brusný papír o hrubosti 240-320.
První nátěr: Naneste 1 vrstvu LAZUROL® C 1038 PRAGOMAT laku, naředěného ředidlem C 6000 (zhruba 30 %). Pro dosažení rovnoměrného pokrytí lze lak aplikovat stříkáním nebo štětcem.
Mezibrus: Po zaschnutí (asi 2 hodiny) přebruste povrch jemným brusným papírem č. 240-320 pro zlepšení přilnavosti dalších vrstev.
Další vrstvy: Naneste 2–3 vrstvy laku v dvouhodinových intervalech. Optimální tloušťka jedné vrstvy by měla být 20 mikrometrů.

Tipy pro správnou aplikaci

❃ Při aplikaci pomocí stříkání dosáhnete rovnoměrného a hladkého nátěru.
❃ Dodržujte správné intervaly mezi jednotlivými vrstvami, aby byl lak dobře vytvrzen a přilnavý.
❃ Vždy používejte ředidlo C 6000, aby byla dosažena požadovaná konzistence laku.

Skladování

❃ Lak skladujte v originálním balení na suchém místě při teplotě od 5 do 25 °C, chráněný před mrazem a přímým slunečním světlem.
❃ Nádoby otevírejte těsně před použitím, abyste předešli vysychání laku.

Technická data

Ředidlo: C 6000
Vydatnost: 9 m²/l na jednu vrstvu
Způsob nanášení: stříkání nebo štětec
 
Dostupné balení: 0,375 l, 0,75 l, 4 l
Dostupné odstíny: Bezbarvý matný

Bezpečnostní pokyny

❃ Používejte ochranné pomůcky, jako jsou rukavice a respirátor, při práci s nitrocelulózovými laky.
❃ Zamezte styku s očima a pokožkou, v případě zasažení okamžitě opláchněte velkým množstvím vody.
❃ Uchovávejte mimo dosah dětí a při práci dobře větrejte.

Doplňkové parametry

Kategorie: Nitrocelulózové laky (NCL)
EAN: Zvolte variantu

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat hodnocení. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola


Barvy a laky hos logo  Tradiční český výrobce nátěrových hmot od roku 1893. Česko

 

Avatar autora Alžběta Švihálková | 5.5.2025
Obchod proběhl rychle a v pořádku.
EH Avatar autora Erika Hufková | 2.5.2025
Maximálna spokojnosť. Tovar (Farba na textil - Texba hnedá) som na SK nezohnala, tak som skúsila ELEMENT SHOP, CZ. Síce nemali na sklade mnou objednaný počet kusov (o čom ma obratom informovali) a preto bola dodacia lehota dlhšia, ale hlavne som spokojná, že balík prišiel. Myslím, že zamestnanci tohto e-shopu robili všetko preto, aby moju objednávku vybavili v čo najkratšom možnom termíne, za čo im patrí odo mňa veľká vďaka.
RN Avatar autora Roman Novák | 30.4.2025
vše super
OZ Avatar autora Ověřený zákazník (heureka.cz) | 21.4.2025
- Dlouhá dodací lhůta, strašně dlouho trvalo, než zboží vůbec odeslali.

E Avatar autora Element-shop (Administrátor) 24.4.2025
Vážený zákazníku, Vaše zboží jste si objednal v pátek 11.4. s tím, že jednu z položek jsme neměli skladem, s předpokládaným uvedeným dodáním do 7-10 dnů. Přesto jsme vše kompletně odeslali už v pondělí 14.4., vše jsme pro Vás zařídili nejvyšší možnou rychlostí. Obdržel jste od nás číslo balíku a všechna potřebná data, i potvrzení o odeslání. Pokud Vám zboží ani po dalším týdnu nebylo doručeno, chyba nebude zřejmě na naší straně, ale zjevně muselo dojít k problému při přepravě. Již po dvou dnech, kdy jste na balík marně čekal, jste nás měl neprodleně kontaktovat, načež bychom řešili situaci s dopravcem. Pokud se zásilka zpozdí, prvním koho její příjemce běžně kontaktuje, je odesílatel, může si to také urychlit zavoláním přímo na zákaznickou linku dopravce, kde mu po sdělení čísla balíku sdělí všechny detaily. Jiné řešení ani neexistuje. Nicméně se zde opět, bohužel, setkáváme s příkladem opačného postupu, kdy nás zákazník nekontaktuje vůbec a použije Heureku jako veřejnou knihu stížností či reklamační formulář - nejspíš v domnění, že mu tak zásilka druhý den přistane na prahu. Je to dost zvláštní postup, překvapivě však není zdaleka ojedinělý. Chceme Vás ujistit, milý zákazníku, že nástěnka s hodnocením obchodu na stránkách Heureky není a nikdy nebude tím správným místem k nalezení balíku, který se někde zatoulal během doručování. Tato stránka už na první pohled není oddělením České pošty pro reklamaci nedoručených zásilek. Nezlobte se, ale to je podobné, jako byste šel reklamovat nekvalitní cihly do svatebního salónu. Přitom nás jednoduše stačilo upozornit, že se zásilkou něco není v pořádku, nic víc nebylo třeba.

Většina negativních recenzí našeho obchodu se týká podobných problémů s doručením nebo ztrátou zásilky během přepravy, ačkoliv od nás odchází už druhý den od objednávky. Tyto stížnosti jsou však jen důsledkem nepochopení toho, kdo stojí na které straně během doručovacího procesu, což nás mrzí. Nezapomínejte prosím, že prodejce (odesílatel zásilky) a jeho zákazník (kupující, příjemce zásilky), přestože dopravu objednává na stránkách obchodníka, jsou oba klienty té samé dopravní společnosti, která přepraví balík z bodu A do bodu B. Prodejce službu pouze zprostředkovává, a předáním zásilky dopravci jeho odpovědnost za doručení končí. Tímto způsobem to funguje prakticky všude. Pokud je však někdo přesvědčen, že obchodník naopak nese plnou odpovědnost za chyby a problémy dopravce a že reklamace nedoručené zásilky se podávají na stránkách srovnávačů cen zboží, ten se svého balíku bohužel jen tak nedočká...

Hezký den a mnoho úspěšně doručených objednávek přeje tým Element-shop

Zobrazit další hodnocení
Lazurol Pragomat C 1038
LAZUROL® C 1038 PRAGOMAT lak nitrocelulózový
199 Kč 359 Kč 1 855 Kč od 199 Kč 164,46 Kč bez DPH 296,69 Kč bez DPH 1 533,06 Kč bez DPH od 164,46 Kč bez DPH 530,67 Kč / 1 l 478,67 Kč / 1 l 463,75 Kč / 1 l