SCHULLER EH'KLAR® Maska prachová AERO FFP3, tvarovaná, s výdechovým ventilem

Kód: 37882P
Schuller AERO FFP3
Loading...
61 Kč 50,41 Kč bez DPH
do 24 h
Možnosti doručení
S účtem PREMIUM za cenu
57,95 Kč
Chci to
Přidat k oblíbeným

Ochranná maska proti jedovatému hrubému prachu s výdechovým ventilem.  

Detailní informace

Detailní popis produktu

SCHULLER EH'KLAR® 42360

Maska prachová AERO FFP3

schuller logo
 
Ochranná maska s nastavitelným ventilem proti jedovatému prachu. CE, EN 149:2001+A1:2009.
 
FFP3 Ochrana: Maska poskytuje ochranu před pevnými a kapalnými částicemi až do 30násobku hodnoty MAK.
Výdechový ventil: Nastavitelný ventil zajišťuje snadné dýchání a snižuje hromadění tepla.
Materiál: Vysoce kvalitní vnější textilie z PP a vnitřní textilie z PE a PP zaručují komfort a odolnost.
Nastavitelný nosní pásek: Tvarovatelný nosní pásek pro lepší přizpůsobení a těsnění.
Bezpečnostní certifikace: Splňuje normy CE a EN 149:2001+A1:2009.

Použití

Broušení a řezání: Ochrana před prachem při broušení a řezání materiálů.
Vrtání: Efektivní ochrana při vrtání v prašném prostředí.
Ochrana před jedovatými částicemi: Chrání proti částicím jako beryllium, kadmium, kobalt, nikl, radium a radioaktivním částicím.

Návod k použití

Přizpůsobení masky: Umístěte masku přes nos a ústa, připevněte elastické pásky za uši nebo hlavu.
Tvarování nosního pásku: Jemně přitlačte nosní pásek, aby maska těsně přiléhala k nosu.
Kontrola těsnosti: Zkontrolujte těsnost masky přiložením rukou kolem okrajů a zhluboka se nadechněte. Maska by měla přiléhat pevně k obličeji, ale musí umožňovat volné dýchání.
Použití ventilu: Ujistěte se, že ventil je volně pohyblivý a funkční.

Tipy pro správnou aplikaci

Pravidelná kontrola: Pravidelně kontrolujte těsnost a stav používané masky.
Výměna masky: Masku vyměňte, pokud je poškozená nebo zanesená prachem.

Údržba a skladování

Čištění: Maska je určena k jednorázovému použití, nepokoušejte se ji čistit nebo dezinfikovat.
Skladování: Nepoužitou masku uchovávejte v suchém prostředí, chráněném před extrémními teplotami a vlhkostí.
Spotřeba: Použijte masku do 60 měsíců od data výroby.

Technická data

Normy: CE, EN 149:2001+A1:2009
Vnější textilie: PP
Vnitřní textilie: PE + PP
Nosní pásek: Ocel + PP
Těsnící materiál: PU
Upínací pásek: PE a latex
Boční spony: PP
Výdechový ventil: Tělo PP, membrána pryž
Balení: 1 ks

Bezpečnostní pokyny

Správné nasazení: Ujistěte se, že maska je správně nasazená a těsní.
Použití v kontaminovaných prostorách: Používejte masku v prostředí s vysokou koncentrací prachu nebo jedovatých částic.
Likvidace: Použitou masku likvidujte podle místních předpisů pro nebezpečný odpad.

Doplňkové parametry

Kategorie: Obličejové masky, respirátory
Hmotnost: 0.04 kg
EAN: 9002588423609

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat hodnocení. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola


Schuller logo Dlouhodobá obchodní strategie rakouské firmy Schuller se již více než 40 let formuje ve stylu „rodinného podniku". Transparentní prodejní filosofie oslovuje v obchodě obě spotřebitelské skupiny - jak kutily, tak profesionály. Pečlivě zvolený sortiment zboží stojí především na dobré ceně a kvalitě, a mnoha letech zkušeností spokojených zákazníků z celé Evropy. Rakousko

 

Avatar autora Alžběta Švihálková | 5.5.2025
Obchod proběhl rychle a v pořádku.
EH Avatar autora Erika Hufková | 2.5.2025
Maximálna spokojnosť. Tovar (Farba na textil - Texba hnedá) som na SK nezohnala, tak som skúsila ELEMENT SHOP, CZ. Síce nemali na sklade mnou objednaný počet kusov (o čom ma obratom informovali) a preto bola dodacia lehota dlhšia, ale hlavne som spokojná, že balík prišiel. Myslím, že zamestnanci tohto e-shopu robili všetko preto, aby moju objednávku vybavili v čo najkratšom možnom termíne, za čo im patrí odo mňa veľká vďaka.
RN Avatar autora Roman Novák | 30.4.2025
vše super
OZ Avatar autora Ověřený zákazník (heureka.cz) | 21.4.2025
- Dlouhá dodací lhůta, strašně dlouho trvalo, než zboží vůbec odeslali.

E Avatar autora Element-shop (Administrátor) 24.4.2025
Vážený zákazníku, Vaše zboží jste si objednal v pátek 11.4. s tím, že jednu z položek jsme neměli skladem, s předpokládaným uvedeným dodáním do 7-10 dnů. Přesto jsme vše kompletně odeslali už v pondělí 14.4., vše jsme pro Vás zařídili nejvyšší možnou rychlostí. Obdržel jste od nás číslo balíku a všechna potřebná data, i potvrzení o odeslání. Pokud Vám zboží ani po dalším týdnu nebylo doručeno, chyba nebude zřejmě na naší straně, ale zjevně muselo dojít k problému při přepravě. Již po dvou dnech, kdy jste na balík marně čekal, jste nás měl neprodleně kontaktovat, načež bychom řešili situaci s dopravcem. Pokud se zásilka zpozdí, prvním koho její příjemce běžně kontaktuje, je odesílatel, může si to také urychlit zavoláním přímo na zákaznickou linku dopravce, kde mu po sdělení čísla balíku sdělí všechny detaily. Jiné řešení ani neexistuje. Nicméně se zde opět, bohužel, setkáváme s příkladem opačného postupu, kdy nás zákazník nekontaktuje vůbec a použije Heureku jako veřejnou knihu stížností či reklamační formulář - nejspíš v domnění, že mu tak zásilka druhý den přistane na prahu. Je to dost zvláštní postup, překvapivě však není zdaleka ojedinělý. Chceme Vás ujistit, milý zákazníku, že nástěnka s hodnocením obchodu na stránkách Heureky není a nikdy nebude tím správným místem k nalezení balíku, který se někde zatoulal během doručování. Tato stránka už na první pohled není oddělením České pošty pro reklamaci nedoručených zásilek. Nezlobte se, ale to je podobné, jako byste šel reklamovat nekvalitní cihly do svatebního salónu. Přitom nás jednoduše stačilo upozornit, že se zásilkou něco není v pořádku, nic víc nebylo třeba.

Většina negativních recenzí našeho obchodu se týká podobných problémů s doručením nebo ztrátou zásilky během přepravy, ačkoliv od nás odchází už druhý den od objednávky. Tyto stížnosti jsou však jen důsledkem nepochopení toho, kdo stojí na které straně během doručovacího procesu, což nás mrzí. Nezapomínejte prosím, že prodejce (odesílatel zásilky) a jeho zákazník (kupující, příjemce zásilky), přestože dopravu objednává na stránkách obchodníka, jsou oba klienty té samé dopravní společnosti, která přepraví balík z bodu A do bodu B. Prodejce službu pouze zprostředkovává, a předáním zásilky dopravci jeho odpovědnost za doručení končí. Tímto způsobem to funguje prakticky všude. Pokud je však někdo přesvědčen, že obchodník naopak nese plnou odpovědnost za chyby a problémy dopravce a že reklamace nedoručené zásilky se podávají na stránkách srovnávačů cen zboží, ten se svého balíku bohužel jen tak nedočká...

Hezký den a mnoho úspěšně doručených objednávek přeje tým Element-shop

Zobrazit další hodnocení
Schuller AERO FFP3
SCHULLER EH'KLAR® Maska prachová AERO FFP3, tvarovaná, s výdechovým ventilem SCHULLER EH'KLAR® 42360Maska prachová AERO FFP3
61 Kč 50,41 Kč bez DPH