ADLER® LIGNOVIT IG PROTECT speciální napouštědlo pro ochranu dřeva, 4 l

Kód: 40020P
Adler Lignovit protect finish
Loading...
2 357 Kč 1 947,93 Kč bez DPH 589,25 Kč / 1 l
7-10 dnů
Možnosti doručení
S účtem PREMIUM za cenu
2 239,15 Kč
Chci to
Přidat k oblíbeným
Adler logo
❃ profesionální biocidní výrobek
❃ chrání proti modrání, hnilobě, houbám a hmyzu
❃ stabilizuje dřevní hmotu vůči UV záření

Detailní informace

Detailní popis produktu

 

 

LIGNOVIT IG PROTECT 4La

Velikost balení: 4 l
Množství přípravku pro aplikaci ve shodě s normami je 100 - 120 ml/m2 (8 - 12 m2/l)
Aplikace: Výhradně štětcem. Produkt nestříkejte!
Doba schnutí: cca 4 hod. při 23 °C a 50% relativní vlhkosti
Výrobce: Adler Lacke, Rakousko

ADLER® LIGNOVIT IG PROTECTAdler logo

speciální napouštědlo pro ochranu dřeva

 Lignovit IG je speciální napouštědlo pro profesionální ochranu dřeva proti zamodrání, dřevokaznému hmyzu a houbám.
Bezbarvá impregnace dřeva na bázi vody s aktivní aktivací biocidní látky zejména pro jehličnaté dřevo, jako je smrk, jedleborovice a modřín venku.
Obsahuje aktivní stabilizátory světla, které absorbují UV záření a stabilizují ligninovou složku ve dřevě.
Jednotný absorpční účinek zejména na měkké dřevo.
Podle ÖNORMB 3802-2 nebo DIN 68800-3 aktivní použité látky poskytují požadovanou ochranu proti zamodrání (zkouška podle EN 152-1) a dřevokazné houby (zkouška v souladu s EN 113) a také zabraňují napadení hmyzem (zkouška podle EN 46).
 
Použití pro rozměrově nestabilní a omezeně rozměrově stabilní dřevěné komponenty ve venkovním prostoru, jako jsou dřevěné domy, dřevěné obklady, markýzy, profilové desky, okenice, balkony, brány atd. ve třídách použití 2 a 3 bez kontaktu se zemí.
Nevhodné pro barevné druhy tvrdého dřeva, jako je meranti, mahagon atd.
V interiéru nepoužívejte ve velkém měřítku, v obývacích pokojích a ložnicích.
Nesmí být aplikováno pro účely ošetření v oblastech, kde se podává, vyrábí, uchovává nebo prodává jídlo.
Nepoužívejte na dřevo zabudované do včelínů nebo sauny a na dřevo v trvalém kontaktu se zemí nebo vodou.

 

❃ V případě vysoce pryskyřičného sibiřského modřínu a cedru, na hoblovaném dřevě může být snížena trvanlivost nátěrového systému.
❃ Před použitím produkt opatrně promíchejte, zabraňte vstupu vzduchu do hmoty.
Teplota výrobku, předmětu a místnosti teplota musí být minimálně +10 ° C, optimální podmínky pro použití jsou mezi 15 - 25 ° C a relativní vlhkosti mezi 40 - 80%.
❃ Bez vrchního nátěru není výrobek odolný vůči povětrnostním vlivům! Ošetřené povrchy musí být natřeny vhodným vrchním nátěrem, který zabrání vymytí účinných látek. Tato povrchová úprava musí být trvale udržována.
❃ Dodržujte prosím pracovní směrnice pro používání biocidních a konzervačních látek na dřevo.
❃ Výrobek by měl být používán pouze kdy je předepsána ochrana dřeva nebo ve zvláštních nutných případech.
Adler Lignovit protect finish b
 
 

Doplňkové parametry

Kategorie: Ochrana, impregnace dřeva
Hmotnost: 4.032 kg

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat hodnocení. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola


ADLER farben LOGO ADLER je tradiční tyrolský rodinný podnik. V sídle firmy ve Schwazu v Tyrolsku už od roku 1934 vyrábí, zkoumá a vyvíjí produkty na ochranu dřeva, lazury na dřevo, povrchové úpravy oken a dveří, profesionální barvy a laky na nábytek a podlahy, oleje či vosky na dřevo. Sortiment ADLER obsahuje přes 10 000 položek. V naší nabídce najdete stěžejní produkty tohoto výrobce. Rakousko

 

Výrobní společnost : ADLER-Werk Lackfabrik Johann Berghofer GmbH & Co KG
Adresa : Bergwerkstr. 22, A-6130 Schwaz, Telefon +43 5242 6922
E-mail : info@adler-lacke.com
RN Avatar autora Roman Novák | 30.4.2025
vše super
OZ Avatar autora Ověřený zákazník (heureka.cz) | 21.4.2025
- Dlouhá dodací lhůta, strašně dlouho trvalo, než zboží vůbec odeslali.

E Avatar autora Element-shop (Administrátor) 24.4.2025
Vážený zákazníku, Vaše zboží jste si objednal v pátek 11.4. s tím, že jednu z položek jsme neměli skladem, s předpokládaným uvedeným dodáním do 7-10 dnů. Přesto jsme vše kompletně odeslali už v pondělí 14.4., vše jsme pro Vás zařídili nejvyšší možnou rychlostí. Obdržel jste od nás číslo balíku a všechna potřebná data, i potvrzení o odeslání. Pokud Vám zboží ani po dalším týdnu nebylo doručeno, chyba nebude zřejmě na naší straně, ale zjevně muselo dojít k problému při přepravě. Již po dvou dnech, kdy jste na balík marně čekal, jste nás měl neprodleně kontaktovat, načež bychom řešili situaci s dopravcem. Pokud se zásilka zpozdí, prvním koho její příjemce běžně kontaktuje, je odesílatel, může si to také urychlit zavoláním přímo na zákaznickou linku dopravce, kde mu po sdělení čísla balíku sdělí všechny detaily. Jiné řešení ani neexistuje. Nicméně se zde opět, bohužel, setkáváme s příkladem opačného postupu, kdy nás zákazník nekontaktuje vůbec a použije Heureku jako veřejnou knihu stížností či reklamační formulář - nejspíš v domnění, že mu tak zásilka druhý den přistane na prahu. Je to dost zvláštní postup, překvapivě však není zdaleka ojedinělý. Chceme Vás ujistit, milý zákazníku, že nástěnka s hodnocením obchodu na stránkách Heureky není a nikdy nebude tím správným místem k nalezení balíku, který se někde zatoulal během doručování. Tato stránka už na první pohled není oddělením České pošty pro reklamaci nedoručených zásilek. Nezlobte se, ale to je podobné, jako byste šel reklamovat nekvalitní cihly do svatebního salónu. Přitom nás jednoduše stačilo upozornit, že se zásilkou něco není v pořádku, nic víc nebylo třeba.

Většina negativních recenzí našeho obchodu se týká podobných problémů s doručením nebo ztrátou zásilky během přepravy, ačkoliv od nás odchází už druhý den od objednávky. Tyto stížnosti jsou však jen důsledkem nepochopení toho, kdo stojí na které straně během doručovacího procesu, což nás mrzí. Nezapomínejte prosím, že prodejce (odesílatel zásilky) a jeho zákazník (kupující, příjemce zásilky), přestože dopravu objednává na stránkách obchodníka, jsou oba klienty té samé dopravní společnosti, která přepraví balík z bodu A do bodu B. Prodejce službu pouze zprostředkovává, a předáním zásilky dopravci jeho odpovědnost za doručení končí. Tímto způsobem to funguje prakticky všude. Pokud je však někdo přesvědčen, že obchodník naopak nese plnou odpovědnost za chyby a problémy dopravce a že reklamace nedoručené zásilky se podávají na stránkách srovnávačů cen zboží, ten se svého balíku bohužel jen tak nedočká...

Hezký den a mnoho úspěšně doručených objednávek přeje tým Element-shop

Zobrazit další hodnocení
Adler Lignovit protect finish
ADLER® LIGNOVIT IG PROTECT speciální napouštědlo pro ochranu dřeva, 4 l
2 357 Kč 1 947,93 Kč bez DPH 589,25 Kč / 1 l