ADLER® LIGNOVIT PROTECT-FINISH, transparentní, 4 l

Kód: 40021P
Adler Lignovit Protect finish c
Loading...
2 926 Kč 2 418,18 Kč bez DPH 731,50 Kč / 1 l
7-10 dnů
Možnosti doručení
S účtem PREMIUM za cenu
2 779,70 Kč
Chci to
Přidat k oblíbeným
Adler logo
❃ bezbarvá tenkovrstvá lazura na vodní bázi
❃ pro jehličnaté dřevo
❃ dlouhodobě chrání vůči UV záření a vodě

Detailní informace

Detailní popis produktu

 

 

LIGNOVIT IG PROTECT 4La

ADLER® LIGNOVIT PROTECT-FINISHAdler logo

transparentní tenkovrstvá lazura k ochraně dřeva

Lignovit Protect-Finish je bezbarvá tenkovrstvá lazura na vodní bázi pro jehličnaté dřevo s velmi vysokou ochranou proti UV záření, velmi dobrou ochranou proti působení vody s dlouhodobou hydrofobizací.

Nátěr ochráňuje proti modrání a napadení plísněmi.
Ve spojení s Lignovit IG Protect se silně redukuje přirozené žloutnutí dřeva. Z dlouhodobého hlediska nelze zabránit šednutí dřeva.
Vysoká pevnost v bloku.
Dobrá odolnost proti povětrnostním vlivům.
Odpuzuje vodu a vlhkost.
 Francouzská norma DEVL1104875A o značení nátěrových hmot na emise škodlivých látek: A+
Použití pro rozměrově nestabilní a omezeně rozměrově stabilní dřevěné komponenty ve venkovním prostoru, jako jsou dřevěné domy, dřevěné obklady, markýzy, profilové desky, okenice, balkony, brány atd. ve třídách použití 2 a 3 bez kontaktu se zemí.
Obzvláště vhodný pro dřeviny smrk a modřín.
Nevhodné pro barevné druhy tvrdého dřeva, jako je meranti, mahagon atd.

 

❃ V případě vysoce pryskyřičného sibiřského modřínu a cedru, na hoblovaném dřevě může být snížena trvanlivost nátěrového systému.
❃ U nových dřevěných dílů doporučujeme celoplošný nátěr.
❃ Před použitím produkt opatrně promíchejte, zabraňte vstupu vzduchu do hmoty.
Teplota výrobku, předmětu a místnosti teplota musí být minimálně +10 ° C, optimální podmínky pro použití jsou mezi 15 - 25 ° C a relativní vlhkosti mezi 40 - 80%.
❃ Trvanlivost závisí na několika faktorech: mezi ně patří zejména druh zvětrávání, konstrukční ochrana, mechanické namáhání
a výběr použité barvy.
❃ Chcete-li získat dlouhou životnost, konzervační práce je nutná včas. Proto doporučujeme roční údržbu. Pokud je to nutné, odstraňte prach a nečistoty ze stále neporušených oblastí a natřete 1x Lignovit Protect-Finish 5320.
❃ Dodržujte prosím pracovní směrnice pro používání biocidních a konzervačních látek na dřevo.
 
Spotřeba: Množství přípravku pro aplikaci ve shodě s normami je 100 - 120 ml/m2 (8 - 12 m2/l)
Aplikace: Štětec, máčení, vakuová impregnační komora (Vacumat). Produkt nestříkejte!
Ředidlo: voda (0 - 5% pro máčení a Vacumat), pro nanášení štětcem se neředí.
Doba schnutí:
Suchý proti prachu (ISO 1517) po cca. 30 min.
Brousitelný po cca. 3 - 4 hodinách
Přetíratelný po cca. 3 - 4 hodinách
Suchý po cca. 12 hodinách  při 23 °C a 50% relativní vlhkosti

Adler Lignovit protect finish D

Velikost balení: 4 l
Barva: vysoce čirá transparentní
Výrobce: Adler Lacke, Rakousko

Doplňkové parametry

Kategorie: Ochrana, impregnace dřeva
Hmotnost: 4.12 kg

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat hodnocení. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola


ADLER farben LOGO ADLER je tradiční tyrolský rodinný podnik. V sídle firmy ve Schwazu v Tyrolsku už od roku 1934 vyrábí, zkoumá a vyvíjí produkty na ochranu dřeva, lazury na dřevo, povrchové úpravy oken a dveří, profesionální barvy a laky na nábytek a podlahy, oleje či vosky na dřevo. Sortiment ADLER obsahuje přes 10 000 položek. V naší nabídce najdete stěžejní produkty tohoto výrobce. Rakousko

 

Výrobní společnost : ADLER-Werk Lackfabrik Johann Berghofer GmbH & Co KG
Adresa : Bergwerkstr. 22, A-6130 Schwaz, Telefon +43 5242 6922
E-mail : info@adler-lacke.com
EH Avatar autora Erika Hufková | 2.5.2025
Maximálna spokojnosť. Tovar (Farba na textil - Texba hnedá) som na SK nezohnala, tak som skúsila ELEMENT SHOP, CZ. Síce nemali na sklade mnou objednaný počet kusov (o čom ma obratom informovali) a preto bola dodacia lehota dlhšia, ale hlavne som spokojná, že balík prišiel. Myslím, že zamestnanci tohto e-shopu robili všetko preto, aby moju objednávku vybavili v čo najkratšom možnom termíne, za čo im patrí odo mňa veľká vďaka.
RN Avatar autora Roman Novák | 30.4.2025
vše super
OZ Avatar autora Ověřený zákazník (heureka.cz) | 21.4.2025
- Dlouhá dodací lhůta, strašně dlouho trvalo, než zboží vůbec odeslali.

E Avatar autora Element-shop (Administrátor) 24.4.2025
Vážený zákazníku, Vaše zboží jste si objednal v pátek 11.4. s tím, že jednu z položek jsme neměli skladem, s předpokládaným uvedeným dodáním do 7-10 dnů. Přesto jsme vše kompletně odeslali už v pondělí 14.4., vše jsme pro Vás zařídili nejvyšší možnou rychlostí. Obdržel jste od nás číslo balíku a všechna potřebná data, i potvrzení o odeslání. Pokud Vám zboží ani po dalším týdnu nebylo doručeno, chyba nebude zřejmě na naší straně, ale zjevně muselo dojít k problému při přepravě. Již po dvou dnech, kdy jste na balík marně čekal, jste nás měl neprodleně kontaktovat, načež bychom řešili situaci s dopravcem. Pokud se zásilka zpozdí, prvním koho její příjemce běžně kontaktuje, je odesílatel, může si to také urychlit zavoláním přímo na zákaznickou linku dopravce, kde mu po sdělení čísla balíku sdělí všechny detaily. Jiné řešení ani neexistuje. Nicméně se zde opět, bohužel, setkáváme s příkladem opačného postupu, kdy nás zákazník nekontaktuje vůbec a použije Heureku jako veřejnou knihu stížností či reklamační formulář - nejspíš v domnění, že mu tak zásilka druhý den přistane na prahu. Je to dost zvláštní postup, překvapivě však není zdaleka ojedinělý. Chceme Vás ujistit, milý zákazníku, že nástěnka s hodnocením obchodu na stránkách Heureky není a nikdy nebude tím správným místem k nalezení balíku, který se někde zatoulal během doručování. Tato stránka už na první pohled není oddělením České pošty pro reklamaci nedoručených zásilek. Nezlobte se, ale to je podobné, jako byste šel reklamovat nekvalitní cihly do svatebního salónu. Přitom nás jednoduše stačilo upozornit, že se zásilkou něco není v pořádku, nic víc nebylo třeba.

Většina negativních recenzí našeho obchodu se týká podobných problémů s doručením nebo ztrátou zásilky během přepravy, ačkoliv od nás odchází už druhý den od objednávky. Tyto stížnosti jsou však jen důsledkem nepochopení toho, kdo stojí na které straně během doručovacího procesu, což nás mrzí. Nezapomínejte prosím, že prodejce (odesílatel zásilky) a jeho zákazník (kupující, příjemce zásilky), přestože dopravu objednává na stránkách obchodníka, jsou oba klienty té samé dopravní společnosti, která přepraví balík z bodu A do bodu B. Prodejce službu pouze zprostředkovává, a předáním zásilky dopravci jeho odpovědnost za doručení končí. Tímto způsobem to funguje prakticky všude. Pokud je však někdo přesvědčen, že obchodník naopak nese plnou odpovědnost za chyby a problémy dopravce a že reklamace nedoručené zásilky se podávají na stránkách srovnávačů cen zboží, ten se svého balíku bohužel jen tak nedočká...

Hezký den a mnoho úspěšně doručených objednávek přeje tým Element-shop

Zobrazit další hodnocení
Adler Lignovit Protect finish c
ADLER® LIGNOVIT PROTECT-FINISH, transparentní, 4 l
2 926 Kč 2 418,18 Kč bez DPH 731,50 Kč / 1 l