PRESSOL® Odměrka plastová s výlevkou, 3000 ml

Kód: 07064PH
Doprodej discount-0
Značka: PRESSOL®
76510 1 odmerka plastova s vylevkou 3000 ml
Loading...
399 Kč 329,75 Kč bez DPH
na objednávku
Možnosti doručení
Přidat k oblíbeným

Laboratorní odměrka plastová s nálevkou a rukojetí. S modrou stupnicí. Chemicky odolná a stabilní.

Detailní informace

Detailní popis produktu

  • Laboratorní odměrka plastová s výlevkou a rukojetí.
  • S modrou stupnicí.
  • Chemicky odolná a stabilní.
 
Obsah (l) 3
Materiál polypropylen
Barva zásobníku transparentní
Rozmezí teploty (°C) -20 / max. +100
Dělení stupnice 1 ml / l
Dělení stupnice 2 US gal / UK gal
Výška (mm) 240
Základní plocha DxŠ (mm) 235 x 170
Hmotnost (kg) 0,24
 
Specifikace
  • Vyvýšená modře tištěná stupnice na každé straně odměrky
  • Ergonomická rukojeť s drážkami pro lepší uchopení
  • S kódem EAN
Speciální funkce
  • Odolné vůči neutrálním médiím, olejům, kyselinám a alkoholu
  • Bez BPA
  • Vhodné pro potravinářský průmysl podle (EU) No. 10/2011 a FDA § 21 CFR 177.1520
  • Velmi robustní a vysoce kvalitní zpracování
  • Vhodné do myčky, mikrovlnné trouby a mrazničky
  • Hubice umožňuje bezpečné odlévání
  • První stupnice po 50-ml-krocích a označením litru 1/2 až 3 l
  • Druhá stupnice do 3/4 US gal a do 5/8 UK gal
  • Odolný a stabilní
  • Stohovatelný

Doplňkové parametry

Kategorie: Odměrky, laboratorní potřeby
Záruka: 2 roky
Hmotnost: 0.24 kg
EAN: 4103810070648

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat hodnocení. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola


Pressol logo Jako přední výrobce mazací a dílenské techniky je společnost Pressol partnerem na globální úrovni. S dlouholetou zkušeností od roku 1914 neustále vyvíjí a zdokonaluje širokou škálu produktů. Díky rozmanitému sortimentu standardních přístrojů je schopna poskytnout individuální řešení pro každou potřebu týkající se mazání. Česko

 

EH Avatar autora Erika Hufková | 2.5.2025
Maximálna spokojnosť. Tovar (Farba na textil - Texba hnedá) som na SK nezohnala, tak som skúsila ELEMENT SHOP, CZ. Síce nemali na sklade mnou objednaný počet kusov (o čom ma obratom informovali) a preto bola dodacia lehota dlhšia, ale hlavne som spokojná, že balík prišiel. Myslím, že zamestnanci tohto e-shopu robili všetko preto, aby moju objednávku vybavili v čo najkratšom možnom termíne, za čo im patrí odo mňa veľká vďaka.
RN Avatar autora Roman Novák | 30.4.2025
vše super
OZ Avatar autora Ověřený zákazník (heureka.cz) | 21.4.2025
- Dlouhá dodací lhůta, strašně dlouho trvalo, než zboží vůbec odeslali.

E Avatar autora Element-shop (Administrátor) 24.4.2025
Vážený zákazníku, Vaše zboží jste si objednal v pátek 11.4. s tím, že jednu z položek jsme neměli skladem, s předpokládaným uvedeným dodáním do 7-10 dnů. Přesto jsme vše kompletně odeslali už v pondělí 14.4., vše jsme pro Vás zařídili nejvyšší možnou rychlostí. Obdržel jste od nás číslo balíku a všechna potřebná data, i potvrzení o odeslání. Pokud Vám zboží ani po dalším týdnu nebylo doručeno, chyba nebude zřejmě na naší straně, ale zjevně muselo dojít k problému při přepravě. Již po dvou dnech, kdy jste na balík marně čekal, jste nás měl neprodleně kontaktovat, načež bychom řešili situaci s dopravcem. Pokud se zásilka zpozdí, prvním koho její příjemce běžně kontaktuje, je odesílatel, může si to také urychlit zavoláním přímo na zákaznickou linku dopravce, kde mu po sdělení čísla balíku sdělí všechny detaily. Jiné řešení ani neexistuje. Nicméně se zde opět, bohužel, setkáváme s příkladem opačného postupu, kdy nás zákazník nekontaktuje vůbec a použije Heureku jako veřejnou knihu stížností či reklamační formulář - nejspíš v domnění, že mu tak zásilka druhý den přistane na prahu. Je to dost zvláštní postup, překvapivě však není zdaleka ojedinělý. Chceme Vás ujistit, milý zákazníku, že nástěnka s hodnocením obchodu na stránkách Heureky není a nikdy nebude tím správným místem k nalezení balíku, který se někde zatoulal během doručování. Tato stránka už na první pohled není oddělením České pošty pro reklamaci nedoručených zásilek. Nezlobte se, ale to je podobné, jako byste šel reklamovat nekvalitní cihly do svatebního salónu. Přitom nás jednoduše stačilo upozornit, že se zásilkou něco není v pořádku, nic víc nebylo třeba.

Většina negativních recenzí našeho obchodu se týká podobných problémů s doručením nebo ztrátou zásilky během přepravy, ačkoliv od nás odchází už druhý den od objednávky. Tyto stížnosti jsou však jen důsledkem nepochopení toho, kdo stojí na které straně během doručovacího procesu, což nás mrzí. Nezapomínejte prosím, že prodejce (odesílatel zásilky) a jeho zákazník (kupující, příjemce zásilky), přestože dopravu objednává na stránkách obchodníka, jsou oba klienty té samé dopravní společnosti, která přepraví balík z bodu A do bodu B. Prodejce službu pouze zprostředkovává, a předáním zásilky dopravci jeho odpovědnost za doručení končí. Tímto způsobem to funguje prakticky všude. Pokud je však někdo přesvědčen, že obchodník naopak nese plnou odpovědnost za chyby a problémy dopravce a že reklamace nedoručené zásilky se podávají na stránkách srovnávačů cen zboží, ten se svého balíku bohužel jen tak nedočká...

Hezký den a mnoho úspěšně doručených objednávek přeje tým Element-shop

Zobrazit další hodnocení
76510 1 odmerka plastova s vylevkou 3000 ml
PRESSOL® Odměrka plastová s výlevkou, 3000 ml
399 Kč 329,75 Kč bez DPH