Pájka hrotová s digitální regulací, USB-C, 70W, EXTOL INDUSTRIAL

Kód: 8794511BR
1 099 Kč 908,26 Kč bez DPH
1-2 dny
Můžeme doručit do:
13.5.2025
Možnosti doručení
S účtem PREMIUM za cenu
1 044,05 Kč
Chci to
Přidat k oblíbeným

Detailní informace

Detailní popis produktu

Profesionální mikroprocesorová hrotová pájka s displejem je určena k měkkému pájení, které vyžaduje přesnost a kontrolu teploty hrotu, zejména v elektronice a v bižuterii. S použitím vhodného pájecího hrotu lze pájku použít také k drobnému řezání či spojování plastů a také k vypalování symbolů do dřeva. V pájce se používají přímo žhavené hroty typu T9. Je to nejmodernější typ hrotů, kde hrot, topidlo a termistor jsou zataveny v jednom celku. Protože je mezi těmito částmi minimální tepelná ztráta a vzdálenost, jsou ty hroty efektivnější a lze s nimi dobře pájet již od 330°C. U předchozích typů hrotů je tato hranice kolem 350°C. Teplotní čidlo ve spojení s mikroprocesorem zajišťuje zpětnovazební kontrolu a pájka reaguje velmi rychle na změnu teploty hrotu. Použitý LCD displej má perfektní viditelnost pod všemi úhly a při jakýchkoliv světelných podmínkách. Zobrazuje se na něm jak cílová teplota, tak okamžitá teplota hrotu a indikátor nahřívání. Jednotky teploty si můžete zvolit mezi °C a °F. Pomocí tlačítek nastavíte teplotu v rozsahu 80–450°C. Pájka je vybavena několika funkcemi: nastavení startovací teploty, kalibrací, spánkem a zámkem. Pomocí funkce nastavení startovací teploty si nastavíte teplotu která se objeví po zapnutí pájky. Kalibrací teploty můžete kompenzovat teplotní ztráty, které vzniknou při použití větších hrotů v rozsahu ±50°C. Funkce spánku dovoluje pájce "usnout" po uplynutí nastavené doby na 80°C. Po 30min ve "spánku" se pájka vypne. Zámkem nastavíte heslo, které je nutno zadat, aby jste mohli měnit nastavení pájky. Pájka má také ESD ochranu proti výboji statické elektřiny. Plastový přechod mezi kovovou a plastovou částí je vyroben ze speciálního vysoce tepelně odolného plastu a ručka je potažená silikonem pro příjemné držení při práci. Balení neobsahuje USB zdroj, ale můžete použít jakýkoliv zdroj, který má minimální technickou specifikaci uvedenou v parametrech. Pájku sice lze nouzově použít s 5V nebo 9V, ale práce je velmi pomalá. Doporučujeme zdroje, které dávají 12V/1,7A a více. Protože pájka používá standardní USB-C konektor, lze použít také QC/PD powerbanky nebo USB nabíječky do auta, což dovoluje pájení na jakémkoliv místě. Součástí balení je menší stojánek s houbičkou pro odložení pájky a 1,5m kabel USB-A — USB-C s max. 12V napětím.

Doplňkové parametry

Kategorie: Páječky a příslušenství
Hmotnost: 0.23 kg
EAN: 8595703601002

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat hodnocení. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola


extol industrial logo Extol Industrial představuje nářadí určené pro každodenní profesionální nasazení v průmyslové sféře. Tyto stroje procházejí přísnými zátěžovými testy, a jejich robustní konstrukce a prvotřídní komponenty z nich dělají odolné a spolehlivé partnery v náročných podmínkách. Česko

 

ŠN Avatar autora Štěpánka Novysedláková | 8.5.2025
rychlost
Avatar autora Alžběta Švihálková | 5.5.2025
Obchod proběhl rychle a v pořádku.
EH Avatar autora Erika Hufková | 2.5.2025
Maximálna spokojnosť. Tovar (Farba na textil - Texba hnedá) som na SK nezohnala, tak som skúsila ELEMENT SHOP, CZ. Síce nemali na sklade mnou objednaný počet kusov (o čom ma obratom informovali) a preto bola dodacia lehota dlhšia, ale hlavne som spokojná, že balík prišiel. Myslím, že zamestnanci tohto e-shopu robili všetko preto, aby moju objednávku vybavili v čo najkratšom možnom termíne, za čo im patrí odo mňa veľká vďaka.
RN Avatar autora Roman Novák | 30.4.2025
vše super
OZ Avatar autora Ověřený zákazník (heureka.cz) | 21.4.2025
- Dlouhá dodací lhůta, strašně dlouho trvalo, než zboží vůbec odeslali.

E Avatar autora Element-shop (Administrátor) 24.4.2025
Vážený zákazníku, Vaše zboží jste si objednal v pátek 11.4. s tím, že jednu z položek jsme neměli skladem, s předpokládaným uvedeným dodáním do 7-10 dnů. Přesto jsme vše kompletně odeslali už v pondělí 14.4., vše jsme pro Vás zařídili nejvyšší možnou rychlostí. Obdržel jste od nás číslo balíku a všechna potřebná data, i potvrzení o odeslání. Pokud Vám zboží ani po dalším týdnu nebylo doručeno, chyba nebude zřejmě na naší straně, ale zjevně muselo dojít k problému při přepravě. Již po dvou dnech, kdy jste na balík marně čekal, jste nás měl neprodleně kontaktovat, načež bychom řešili situaci s dopravcem. Pokud se zásilka zpozdí, prvním koho její příjemce běžně kontaktuje, je odesílatel, může si to také urychlit zavoláním přímo na zákaznickou linku dopravce, kde mu po sdělení čísla balíku sdělí všechny detaily. Jiné řešení ani neexistuje. Nicméně se zde opět, bohužel, setkáváme s příkladem opačného postupu, kdy nás zákazník nekontaktuje vůbec a použije Heureku jako veřejnou knihu stížností či reklamační formulář - nejspíš v domnění, že mu tak zásilka druhý den přistane na prahu. Je to dost zvláštní postup, překvapivě však není zdaleka ojedinělý. Chceme Vás ujistit, milý zákazníku, že nástěnka s hodnocením obchodu na stránkách Heureky není a nikdy nebude tím správným místem k nalezení balíku, který se někde zatoulal během doručování. Tato stránka už na první pohled není oddělením České pošty pro reklamaci nedoručených zásilek. Nezlobte se, ale to je podobné, jako byste šel reklamovat nekvalitní cihly do svatebního salónu. Přitom nás jednoduše stačilo upozornit, že se zásilkou něco není v pořádku, nic víc nebylo třeba.

Většina negativních recenzí našeho obchodu se týká podobných problémů s doručením nebo ztrátou zásilky během přepravy, ačkoliv od nás odchází už druhý den od objednávky. Tyto stížnosti jsou však jen důsledkem nepochopení toho, kdo stojí na které straně během doručovacího procesu, což nás mrzí. Nezapomínejte prosím, že prodejce (odesílatel zásilky) a jeho zákazník (kupující, příjemce zásilky), přestože dopravu objednává na stránkách obchodníka, jsou oba klienty té samé dopravní společnosti, která přepraví balík z bodu A do bodu B. Prodejce službu pouze zprostředkovává, a předáním zásilky dopravci jeho odpovědnost za doručení končí. Tímto způsobem to funguje prakticky všude. Pokud je však někdo přesvědčen, že obchodník naopak nese plnou odpovědnost za chyby a problémy dopravce a že reklamace nedoručené zásilky se podávají na stránkách srovnávačů cen zboží, ten se svého balíku bohužel jen tak nedočká...

Hezký den a mnoho úspěšně doručených objednávek přeje tým Element-shop

Zobrazit další hodnocení
Pájka hrotová s digitální regulací, USB-C, 70W, EXTOL INDUSTRIAL
Pájka hrotová s digitální regulací, USB-C, 70W, EXTOL INDUSTRIAL
1 099 Kč 908,26 Kč bez DPH