Pájka hrotová s regulací a kalibrací, 70W, EXTOL PREMIUM
Kód: 8894511BRSouvisející produkty
Detailní popis produktu
Hrotová pájka je určena k měkkému pájení, které vyžaduje přesnost a kontrolu teploty hrotu, zejména v elektronice a v bižuterii. S použitím vhodného hrotu lze pájku použít také k vypalování symbolů do dřeva, drobnému řezání či spojování plastů. S pájkou se používají standardní hroty typu 900M. Hrot pájky je nahříván keramickým tělesem s vnitřním topícím prvkem. Pomocí regulačního kolečka nastavíte teplotu v rozsahu 220–480°C. Plastový přechod mezi kovovou a plastovou částí je vyroben ze speciálního vysoce tepelně odolného plastu a ručka je potažená silikonem pro příjemné držení při práci. Součástí balení je 6 hrotů pro pájení, 30 hrotů pro vypalování do dřeva v plechové krabičce, 2 šablony pro kreslení písmen a čísel a jednoduchý stojánek pro odložení pájky. Vypalovací hroty lze použít s jakoukoliv pájkou pro hroty 900M. Pájka je se vším příslušenstvím uložena v měkkém pouzdře.Doplňkové parametry
Kategorie: | Páječky a příslušenství |
---|---|
Hmotnost: | 0.3 kg |
EAN: | 8595703601071 |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat hodnocení. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.
![]() |
Extol Premium patří do třídy Master a vyniká v kvalitě a výkonu. Na rozdíl od hobby nářadí, které se často zaměřuje pouze na cenu, je nářadí Extol Premium navrženo s důrazem na použité materiály, technologie, design, parametry a ergonomii. Tato kategorie zaručuje, že za dostupnou cenu získáváte výrobek vyrobený podle nejnovějších technologických standardů, který splňuje vysoká očekávání v mnoha ohledech. Současně přináší řadu řešení a patentů, které byly dříve dostupné pouze u profesionálních značek. | ![]() |
Většina negativních recenzí našeho obchodu se týká podobných problémů s doručením nebo ztrátou zásilky během přepravy, ačkoliv od nás odchází už druhý den od objednávky. Tyto stížnosti jsou však jen důsledkem nepochopení toho, kdo stojí na které straně během doručovacího procesu, což nás mrzí. Nezapomínejte prosím, že prodejce (odesílatel zásilky) a jeho zákazník (kupující, příjemce zásilky), přestože dopravu objednává na stránkách obchodníka, jsou oba klienty té samé dopravní společnosti, která přepraví balík z bodu A do bodu B. Prodejce službu pouze zprostředkovává, a předáním zásilky dopravci jeho odpovědnost za doručení končí. Tímto způsobem to funguje prakticky všude. Pokud je však někdo přesvědčen, že obchodník naopak nese plnou odpovědnost za chyby a problémy dopravce a že reklamace nedoručené zásilky se podávají na stránkách srovnávačů cen zboží, ten se svého balíku bohužel jen tak nedočká...
Hezký den a mnoho úspěšně doručených objednávek přeje tým Element-shop