tesa® 4600 Xtreme Conditions Premium silikonová samosvařitelná páska

Kód: 5905571 5905572 Zvolte variantu
337 Kč 278,51 Kč bez DPH 112,33 Kč / 1 m 112,33 Kč / 1 m
na objednávku na objednávku Zvolte variantu
Barva (odstín)
Rozměr návinu
Zvolená varianta není k dispozici. Reset vybraných parametrů.
Možnosti doručení
S účtem PREMIUM za cenu
320,15 Kč
Chci to
Přidat k oblíbeným

Silná samoamalgační páska vyrobená ze silikonu, která přilíná bez lepidla.  

Detailní informace

Detailní popis produktu

4600ag

Vlastnosti a výhody

  • tesa® 4600 je silná samoamalgační páska vyrobená ze silikonu.
  • Nanáší se napnutím pásky kolem samy sebe - po natažení o 50% délky se páska sama "zavaří" a z vlastního podkladu vytváří páska vodě odolné, trvalé těsnění.
  • Neobsahuje žádné lepidlo.
  • Není nutná žádná doba schnutí.
  • Její flexibilní materiál může být aplikován hladce na jakémkoli povrchu, včetně vlhkého nebo teplého, znečištěného nebo mastného.
  • Xtreme pásku lze použít i pro dočasné aplikace, nezanechává zbytky po odstranění.
  • Páska může být použita i pod vodou.
  • Vzhledem ke své silikonové podložce páska má vynikající odolnost proti různým chemickým látkám, olejům, kyselinám, rozpouštědlům, slané vodě, UV záření a vysokým teplotám.
  • Odolnost elektrickému napětí až 8000 V.

4600a

  • Celková tloušťka: 500 µm
  • Prodloužení při přetržení: 750%
  • Pevnost v tahu: 33 N/cm
  • Teplotní odolnost min.: -60 °C
  • Teplotní odolnost MAX: 260 °C
  • Dielektrické průrazné napětí: 8000 voltů
  • Odtrhnutelná rukou: +
  • Snadno odstranitelná: ano
  • Certifikováno podle: UL 510
  • Odolnost proti oděru ++++
  • Odolnost proti vodě ++++

4600ah

Použití

  • Izoluje a chrání kabeláž a spoje

  • Těsnící aplikace v motorovém prostoru

  • Různé svazování, zabezpečení, balící aplikace v námořním průmyslu

  • Zabalte hydraulická šroubení a další nechráněné kovové spoje, abyste zabránili korozi

  • Maskovací aplikace při práškovém lakování, tekutý povlak, e-povlak, eloxování a pokovování

  • Automobilové aplikace pro kabelové svazky, generální opravy

  • Námořní aplikace pro lodní lanoví nebo zajištění konce lana

  • Ochrana konců ocelových lan

  • Bandáže různých druhů trubek, potrubí a hadic

    Balení 25 mm x 3 m transparent - speciální výprodej za extra nízkou cenu – plně funkční - pouze v našem obchodě - do vyprodání zásob!

4600c

4600d

4600e

 

Doplňkové parametry

Kategorie: Izolační a opravné pásky
EAN: Zvolte variantu

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat hodnocení. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola

tesaTesa je německá společnost se 120 letými zkušenostmi ve vývoji a výrobě lepicích pásek a systémových řešení pro lepení. V současnosti zaměstnává přes 4000 lidí po celém světě a je jedním ze tří hlavních světových výrobců pásek, odvíječů a dalšího příslušenství. Tesa nabízí desítky typů vysoce spolehlivých pásek a je tak schopna najít řešení pro všechny průmyslové, řemeslnické i domácí aplikace při maskování, balení, svazkování, ochraně, lepení, izolaci, těsnění nebo upevňování.

Avatar autora Alžběta Švihálková | 5.5.2025
Obchod proběhl rychle a v pořádku.
EH Avatar autora Erika Hufková | 2.5.2025
Maximálna spokojnosť. Tovar (Farba na textil - Texba hnedá) som na SK nezohnala, tak som skúsila ELEMENT SHOP, CZ. Síce nemali na sklade mnou objednaný počet kusov (o čom ma obratom informovali) a preto bola dodacia lehota dlhšia, ale hlavne som spokojná, že balík prišiel. Myslím, že zamestnanci tohto e-shopu robili všetko preto, aby moju objednávku vybavili v čo najkratšom možnom termíne, za čo im patrí odo mňa veľká vďaka.
RN Avatar autora Roman Novák | 30.4.2025
vše super
OZ Avatar autora Ověřený zákazník (heureka.cz) | 21.4.2025
- Dlouhá dodací lhůta, strašně dlouho trvalo, než zboží vůbec odeslali.

E Avatar autora Element-shop (Administrátor) 24.4.2025
Vážený zákazníku, Vaše zboží jste si objednal v pátek 11.4. s tím, že jednu z položek jsme neměli skladem, s předpokládaným uvedeným dodáním do 7-10 dnů. Přesto jsme vše kompletně odeslali už v pondělí 14.4., vše jsme pro Vás zařídili nejvyšší možnou rychlostí. Obdržel jste od nás číslo balíku a všechna potřebná data, i potvrzení o odeslání. Pokud Vám zboží ani po dalším týdnu nebylo doručeno, chyba nebude zřejmě na naší straně, ale zjevně muselo dojít k problému při přepravě. Již po dvou dnech, kdy jste na balík marně čekal, jste nás měl neprodleně kontaktovat, načež bychom řešili situaci s dopravcem. Pokud se zásilka zpozdí, prvním koho její příjemce běžně kontaktuje, je odesílatel, může si to také urychlit zavoláním přímo na zákaznickou linku dopravce, kde mu po sdělení čísla balíku sdělí všechny detaily. Jiné řešení ani neexistuje. Nicméně se zde opět, bohužel, setkáváme s příkladem opačného postupu, kdy nás zákazník nekontaktuje vůbec a použije Heureku jako veřejnou knihu stížností či reklamační formulář - nejspíš v domnění, že mu tak zásilka druhý den přistane na prahu. Je to dost zvláštní postup, překvapivě však není zdaleka ojedinělý. Chceme Vás ujistit, milý zákazníku, že nástěnka s hodnocením obchodu na stránkách Heureky není a nikdy nebude tím správným místem k nalezení balíku, který se někde zatoulal během doručování. Tato stránka už na první pohled není oddělením České pošty pro reklamaci nedoručených zásilek. Nezlobte se, ale to je podobné, jako byste šel reklamovat nekvalitní cihly do svatebního salónu. Přitom nás jednoduše stačilo upozornit, že se zásilkou něco není v pořádku, nic víc nebylo třeba.

Většina negativních recenzí našeho obchodu se týká podobných problémů s doručením nebo ztrátou zásilky během přepravy, ačkoliv od nás odchází už druhý den od objednávky. Tyto stížnosti jsou však jen důsledkem nepochopení toho, kdo stojí na které straně během doručovacího procesu, což nás mrzí. Nezapomínejte prosím, že prodejce (odesílatel zásilky) a jeho zákazník (kupující, příjemce zásilky), přestože dopravu objednává na stránkách obchodníka, jsou oba klienty té samé dopravní společnosti, která přepraví balík z bodu A do bodu B. Prodejce službu pouze zprostředkovává, a předáním zásilky dopravci jeho odpovědnost za doručení končí. Tímto způsobem to funguje prakticky všude. Pokud je však někdo přesvědčen, že obchodník naopak nese plnou odpovědnost za chyby a problémy dopravce a že reklamace nedoručené zásilky se podávají na stránkách srovnávačů cen zboží, ten se svého balíku bohužel jen tak nedočká...

Hezký den a mnoho úspěšně doručených objednávek přeje tým Element-shop

Zobrazit další hodnocení
tesa® 4600 Xtreme Conditions Premium silikonová samosvařitelná páska
tesa® 4600 Xtreme Conditions Premium silikonová samosvařitelná páska
337 Kč 278,51 Kč bez DPH 112,33 Kč / 1 m 112,33 Kč / 1 m