tesa® 50600 zelená polyester/silikonová maskovací páska pro práškové lakování
Kód: 9910960 5905754 Zvolte variantuSouvisející produkty
Detailní popis produktu
Vlastnosti a výhody
-
tesa® 50600 je zelená, průhledná, vysokým teplotám odolná maskovací páska na polyesterovém podkladu se silikonovým lepidlem.
-
Snadná aplikace
-
Teplotní odolnost po dobu 30 min. je 220 °C (428 °F)
-
Odstranění v jednom kuse bez zanechání jakýchkoliv stop na povrchu.
Materiál nosiče: PET
Celková tloušťka: 80 µm
Druh lepidla: silikonové
Přilnavost na ocel: 4 N / cm
Protažení do přetržení: 110%
Pevnost v tahu: 75 N / cm
Teplotní odolnost: 220 ° C
Ručně odtržitelná: ne
Snadno odstranitelná: ano
Zachycení barev ++++
Ostrý barevný okraj ++++
Přizpůsobivost +
Použití
-
Používá se hlavně v procesu práškového lakování k zakrytí míst, která nemají být barvena.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat hodnocení. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.
Tesa je německá společnost se 120 letými zkušenostmi ve vývoji a výrobě lepicích pásek a systémových řešení pro lepení. V současnosti zaměstnává přes 4000 lidí po celém světě a je jedním ze tří hlavních světových výrobců pásek, odvíječů a dalšího příslušenství. Tesa nabízí desítky typů vysoce spolehlivých pásek a je tak schopna najít řešení pro všechny průmyslové, řemeslnické i domácí aplikace při maskování, balení, svazkování, ochraně, lepení, izolaci, těsnění nebo upevňování.
Většina negativních recenzí našeho obchodu se týká podobných problémů s doručením nebo ztrátou zásilky během přepravy, ačkoliv od nás odchází už druhý den od objednávky. Tyto stížnosti jsou však jen důsledkem nepochopení toho, kdo stojí na které straně během doručovacího procesu, což nás mrzí. Nezapomínejte prosím, že prodejce (odesílatel zásilky) a jeho zákazník (kupující, příjemce zásilky), přestože dopravu objednává na stránkách obchodníka, jsou oba klienty té samé dopravní společnosti, která přepraví balík z bodu A do bodu B. Prodejce službu pouze zprostředkovává, a předáním zásilky dopravci jeho odpovědnost za doručení končí. Tímto způsobem to funguje prakticky všude. Pokud je však někdo přesvědčen, že obchodník naopak nese plnou odpovědnost za chyby a problémy dopravce a že reklamace nedoručené zásilky se podávají na stránkách srovnávačů cen zboží, ten se svého balíku bohužel jen tak nedočká...
Hezký den a mnoho úspěšně doručených objednávek přeje tým Element-shop