tesa® 50600 zelená polyester/silikonová maskovací páska pro práškové lakování

Kód: 9910960 5905754 Zvolte variantu
50600A
Loading...
289 Kč 569 Kč od 289 Kč 238,84 Kč bez DPH 470,25 Kč bez DPH od 238,84 Kč bez DPH 4,38 Kč / 1 m 8,62 Kč / 1 m
2-4 dny skladem Zvolte variantu
Rozměr návinu
Zvolená varianta není k dispozici. Reset vybraných parametrů.
Můžeme doručit do:
21.5.2025 19.5.2025 Zvolte variantu
Možnosti doručení
S účtem PREMIUM za cenu
od 274,55 Kč
Chci to
Přidat k oblíbeným

Používá se hlavně v procesu práškového lakování k zakrytí míst, která nemají být barvena.  

Detailní informace

Detailní popis produktu

50600 1

Vlastnosti a výhody

  • tesa® 50600 je zelená, průhledná, vysokým teplotám odolná maskovací páska na polyesterovém podkladu se silikonovým lepidlem.

  • Snadná aplikace

  • Teplotní odolnost po dobu 30 min. je 220 °C (428 °F)

  • Odstranění v jednom kuse bez zanechání jakýchkoliv stop na povrchu.

Materiál nosiče: PET
Celková tloušťka: 80 µm
Druh lepidla: silikonové
Přilnavost na ocel: 4 N / cm
Protažení do přetržení: 110%
Pevnost v tahu: 75 N / cm
Teplotní odolnost: 220 ° C

Ručně odtržitelná: ne
Snadno odstranitelná: ano
Zachycení barev ++++
Ostrý barevný okraj ++++
Přizpůsobivost +

Použití

  • Používá se hlavně v procesu práškového lakování k zakrytí míst, která nemají být barvena.

50600 2

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat hodnocení. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola

tesaTesa je německá společnost se 120 letými zkušenostmi ve vývoji a výrobě lepicích pásek a systémových řešení pro lepení. V současnosti zaměstnává přes 4000 lidí po celém světě a je jedním ze tří hlavních světových výrobců pásek, odvíječů a dalšího příslušenství. Tesa nabízí desítky typů vysoce spolehlivých pásek a je tak schopna najít řešení pro všechny průmyslové, řemeslnické i domácí aplikace při maskování, balení, svazkování, ochraně, lepení, izolaci, těsnění nebo upevňování.

PK Avatar autora Petr Kučera | 11.5.2025
Skvělá domluva, ceny, rychlost
ŠN Avatar autora Štěpánka Novysedláková | 8.5.2025
rychlost
Avatar autora Alžběta Švihálková | 5.5.2025
Obchod proběhl rychle a v pořádku.
EH Avatar autora Erika Hufková | 2.5.2025
Maximálna spokojnosť. Tovar (Farba na textil - Texba hnedá) som na SK nezohnala, tak som skúsila ELEMENT SHOP, CZ. Síce nemali na sklade mnou objednaný počet kusov (o čom ma obratom informovali) a preto bola dodacia lehota dlhšia, ale hlavne som spokojná, že balík prišiel. Myslím, že zamestnanci tohto e-shopu robili všetko preto, aby moju objednávku vybavili v čo najkratšom možnom termíne, za čo im patrí odo mňa veľká vďaka.
RN Avatar autora Roman Novák | 30.4.2025
vše super
OZ Avatar autora Ověřený zákazník (heureka.cz) | 21.4.2025
- Dlouhá dodací lhůta, strašně dlouho trvalo, než zboží vůbec odeslali.

E Avatar autora Element-shop (Administrátor) 24.4.2025
Vážený zákazníku, Vaše zboží jste si objednal v pátek 11.4. s tím, že jednu z položek jsme neměli skladem, s předpokládaným uvedeným dodáním do 7-10 dnů. Přesto jsme vše kompletně odeslali už v pondělí 14.4., vše jsme pro Vás zařídili nejvyšší možnou rychlostí. Obdržel jste od nás číslo balíku a všechna potřebná data, i potvrzení o odeslání. Pokud Vám zboží ani po dalším týdnu nebylo doručeno, chyba nebude zřejmě na naší straně, ale zjevně muselo dojít k problému při přepravě. Již po dvou dnech, kdy jste na balík marně čekal, jste nás měl neprodleně kontaktovat, načež bychom řešili situaci s dopravcem. Pokud se zásilka zpozdí, prvním koho její příjemce běžně kontaktuje, je odesílatel, může si to také urychlit zavoláním přímo na zákaznickou linku dopravce, kde mu po sdělení čísla balíku sdělí všechny detaily. Jiné řešení ani neexistuje. Nicméně se zde opět, bohužel, setkáváme s příkladem opačného postupu, kdy nás zákazník nekontaktuje vůbec a použije Heureku jako veřejnou knihu stížností či reklamační formulář - nejspíš v domnění, že mu tak zásilka druhý den přistane na prahu. Je to dost zvláštní postup, překvapivě však není zdaleka ojedinělý. Chceme Vás ujistit, milý zákazníku, že nástěnka s hodnocením obchodu na stránkách Heureky není a nikdy nebude tím správným místem k nalezení balíku, který se někde zatoulal během doručování. Tato stránka už na první pohled není oddělením České pošty pro reklamaci nedoručených zásilek. Nezlobte se, ale to je podobné, jako byste šel reklamovat nekvalitní cihly do svatebního salónu. Přitom nás jednoduše stačilo upozornit, že se zásilkou něco není v pořádku, nic víc nebylo třeba.

Většina negativních recenzí našeho obchodu se týká podobných problémů s doručením nebo ztrátou zásilky během přepravy, ačkoliv od nás odchází už druhý den od objednávky. Tyto stížnosti jsou však jen důsledkem nepochopení toho, kdo stojí na které straně během doručovacího procesu, což nás mrzí. Nezapomínejte prosím, že prodejce (odesílatel zásilky) a jeho zákazník (kupující, příjemce zásilky), přestože dopravu objednává na stránkách obchodníka, jsou oba klienty té samé dopravní společnosti, která přepraví balík z bodu A do bodu B. Prodejce službu pouze zprostředkovává, a předáním zásilky dopravci jeho odpovědnost za doručení končí. Tímto způsobem to funguje prakticky všude. Pokud je však někdo přesvědčen, že obchodník naopak nese plnou odpovědnost za chyby a problémy dopravce a že reklamace nedoručené zásilky se podávají na stránkách srovnávačů cen zboží, ten se svého balíku bohužel jen tak nedočká...

Hezký den a mnoho úspěšně doručených objednávek přeje tým Element-shop

Zobrazit další hodnocení
50600A
tesa® 50600 zelená polyester/silikonová maskovací páska pro práškové lakování
289 Kč 569 Kč od 289 Kč 238,84 Kč bez DPH 470,25 Kč bez DPH od 238,84 Kč bez DPH 4,38 Kč / 1 m 8,62 Kč / 1 m