MISTRAL® OMÍTKOVÝ PODKLAD Speciální penetrační nátěr pod pastovité omítky

Kód: 45711P 46221P 42303P 42302P Zvolte variantu
Mistral Omítkový podklad 4
Loading...
132 Kč 353 Kč 576 Kč 1 013 Kč od 132 Kč 109,09 Kč bez DPH 291,74 Kč bez DPH 476,03 Kč bez DPH 837,19 Kč bez DPH od 109,09 Kč bez DPH 132 Kč / 1 kg 88,25 Kč / 1 kg 76,80 Kč / 1 kg 67,53 Kč / 1 kg
7-10 dnů 7-10 dnů do 24 h do 24 h Zvolte variantu
Hmotnost
Zvolená varianta není k dispozici. Reset vybraných parametrů.
Můžeme doručit do:
23.5.2025 23.5.2025 14.5.2025 14.5.2025 Zvolte variantu
Možnosti doručení
S účtem PREMIUM za cenu
od 335,35 Kč
Chci to
Přidat k oblíbeným

Univerzální bílá a pigmentovaná penetrace pod akrylátové a silikonové pastovité omítky, vysoká kryvost a plnivost, sjednotí povrch, zvýší přilnavost další vrstvy.

Detailní informace

Detailní popis produktu

MISTRAL® OMÍTKOVÝ PODKLAD

Speciální penetrační nátěr pod pastovité omítky

Mistral logo
 
Špičkový matný disperzní vodou ředitelný univerzální penetrační nátěr, který je ideální pro přípravu povrchů před aplikací vrchních pastovitých omítek. Tento nátěr nabízí řadu výhod, které zajišťují dokonalý podklad pro další stavební práce.
 
Elastický: Poskytuje flexibilitu, která snižuje riziko praskání.
Vodoodpudivý: Odpuzuje vodu a chrání povrch před vlhkostí.
Propustný pro vodní páry: Umožňuje povrchu dýchat, což předchází vzniku plísní a vlhkostních problémů.
Univerzální použití: Vhodný pro vnitřní i vnější aplikace.

Použití

Vnější a vnitřní povrchy: Maltové omítky, beton, sádrové omítky a další povrchy.
Penetrace pod vrchní pastovité omítky: Zajišťuje optimální přilnavost vrchní vrstvy.
 

Aplikace

Příprava povrchu: Podklad musí být vyzrálý (min. 28 dní, pH nesmí být vyšší než 9), suchý (vlhkost podkladu nesmí být více než 7%) a zbavený všech nečistot a mastnoty.
Míchání: Před použitím dobře rozmíchejte a pravidelně promíchávejte během aplikace.
Nanášení: Nanášejte rovnoměrně pomocí štětce nebo válečku.
Ředění: Pro velmi savé podklady lze ředit vodou maximálně do 20%. Na středně savé podklady neředěte.
Schnutí: Nechte zaschnout minimálně 6 hodin. Doba schnutí se může měnit v závislosti na teplotě a relativní vlhkosti vzduchu.
Ochrana: Aplikujte na místech chráněných před přímým slunečním zářením, silným větrem a deštěm.
 
Aplikace vrchní vrstvy: Po úplném zaschnutí penetračního nátěru můžete aplikovat vrchní pastovitou omítku.
Čištění nástrojů: Ihned po ukončení aplikace nástroje omyjte vodou.
 
Spotřeba: 100 - 125 g/m²
Vydatnost: 8 - 10 m²/kg v jedné vrstvě (závisí na typu a savosti podkladu)
Velikosti balení: 7,5 kg, 15 kg
Dostupné odstíny: Bílá

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat hodnocení. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

5
1x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x
5
JK Avatar autora | 25.1.2024
Jsem velice spokojený

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola


Mistral logo Český výrobce vysoce kvalitních barev, laků, lazur, fasádních barev a omítek Mistral Paints s.r.o.  je členem německé skupiny MIPA A.G. Česko

 

PK Avatar autora Petr Kučera | 11.5.2025
Skvělá domluva, ceny, rychlost
ŠN Avatar autora Štěpánka Novysedláková | 8.5.2025
rychlost
Avatar autora Alžběta Švihálková | 5.5.2025
Obchod proběhl rychle a v pořádku.
EH Avatar autora Erika Hufková | 2.5.2025
Maximálna spokojnosť. Tovar (Farba na textil - Texba hnedá) som na SK nezohnala, tak som skúsila ELEMENT SHOP, CZ. Síce nemali na sklade mnou objednaný počet kusov (o čom ma obratom informovali) a preto bola dodacia lehota dlhšia, ale hlavne som spokojná, že balík prišiel. Myslím, že zamestnanci tohto e-shopu robili všetko preto, aby moju objednávku vybavili v čo najkratšom možnom termíne, za čo im patrí odo mňa veľká vďaka.
RN Avatar autora Roman Novák | 30.4.2025
vše super
OZ Avatar autora Ověřený zákazník (heureka.cz) | 21.4.2025
- Dlouhá dodací lhůta, strašně dlouho trvalo, než zboží vůbec odeslali.

E Avatar autora Element-shop (Administrátor) 24.4.2025
Vážený zákazníku, Vaše zboží jste si objednal v pátek 11.4. s tím, že jednu z položek jsme neměli skladem, s předpokládaným uvedeným dodáním do 7-10 dnů. Přesto jsme vše kompletně odeslali už v pondělí 14.4., vše jsme pro Vás zařídili nejvyšší možnou rychlostí. Obdržel jste od nás číslo balíku a všechna potřebná data, i potvrzení o odeslání. Pokud Vám zboží ani po dalším týdnu nebylo doručeno, chyba nebude zřejmě na naší straně, ale zjevně muselo dojít k problému při přepravě. Již po dvou dnech, kdy jste na balík marně čekal, jste nás měl neprodleně kontaktovat, načež bychom řešili situaci s dopravcem. Pokud se zásilka zpozdí, prvním koho její příjemce běžně kontaktuje, je odesílatel, může si to také urychlit zavoláním přímo na zákaznickou linku dopravce, kde mu po sdělení čísla balíku sdělí všechny detaily. Jiné řešení ani neexistuje. Nicméně se zde opět, bohužel, setkáváme s příkladem opačného postupu, kdy nás zákazník nekontaktuje vůbec a použije Heureku jako veřejnou knihu stížností či reklamační formulář - nejspíš v domnění, že mu tak zásilka druhý den přistane na prahu. Je to dost zvláštní postup, překvapivě však není zdaleka ojedinělý. Chceme Vás ujistit, milý zákazníku, že nástěnka s hodnocením obchodu na stránkách Heureky není a nikdy nebude tím správným místem k nalezení balíku, který se někde zatoulal během doručování. Tato stránka už na první pohled není oddělením České pošty pro reklamaci nedoručených zásilek. Nezlobte se, ale to je podobné, jako byste šel reklamovat nekvalitní cihly do svatebního salónu. Přitom nás jednoduše stačilo upozornit, že se zásilkou něco není v pořádku, nic víc nebylo třeba.

Většina negativních recenzí našeho obchodu se týká podobných problémů s doručením nebo ztrátou zásilky během přepravy, ačkoliv od nás odchází už druhý den od objednávky. Tyto stížnosti jsou však jen důsledkem nepochopení toho, kdo stojí na které straně během doručovacího procesu, což nás mrzí. Nezapomínejte prosím, že prodejce (odesílatel zásilky) a jeho zákazník (kupující, příjemce zásilky), přestože dopravu objednává na stránkách obchodníka, jsou oba klienty té samé dopravní společnosti, která přepraví balík z bodu A do bodu B. Prodejce službu pouze zprostředkovává, a předáním zásilky dopravci jeho odpovědnost za doručení končí. Tímto způsobem to funguje prakticky všude. Pokud je však někdo přesvědčen, že obchodník naopak nese plnou odpovědnost za chyby a problémy dopravce a že reklamace nedoručené zásilky se podávají na stránkách srovnávačů cen zboží, ten se svého balíku bohužel jen tak nedočká...

Hezký den a mnoho úspěšně doručených objednávek přeje tým Element-shop

Zobrazit další hodnocení
Mistral Omítkový podklad 15
MISTRAL® OMÍTKOVÝ PODKLAD Speciální penetrační nátěr pod pastovité omítky MISTRAL® OMÍTKOVÝ PODKLAD Speciální penetrační nátěr pod pastovité omítky
132 Kč 353 Kč 576 Kč 1 013 Kč od 132 Kč 109,09 Kč bez DPH 291,74 Kč bez DPH 476,03 Kč bez DPH 837,19 Kč bez DPH od 109,09 Kč bez DPH 132 Kč / 1 kg 88,25 Kč / 1 kg 76,80 Kč / 1 kg 67,53 Kč / 1 kg