Pigmentová pasta RAL 4005 modrofialová
Kód: RAL4005/100 RAL4005/200 RAL4005/500 RAL4005/1000 Zvolte variantuDetailní popis produktu
Pigmentová pastaRAL 4005 modrofialová |
![]() |
![]() |
Pigmenty jsou vhodné k probarvování polyesterových, epoxidových nebo polyuretanových pryskyřic a gelcoatů i dalších druhů barev a laků.
֍ Barevné pasty jsou pigmentové koncentráty sestávající z anorganických a/nebo organických pigmentů v nenasycené polyesterové pryskyřici neobsahující monomery.
֍ Pigment se přidává ve velmi malém množství do licí pryskyřice a jednotlivé barvy lze mezi sebou mísit pro získání dalších odstínů.
֍ Pro obarvení přidávejte v množství podle požadované sytosti, přídavek pigmentu může způsobit odchylku od standardního průběhu vytvrzování.
֍ Tekuté pigmenty použijeme pro probarvení licí pryskyřice při výrobě šperků, různých dekorací, podtácků, obrazů nebo nábytku z pryskyřice.
֍ Zvýšená UV stabilita.
֍ Barevný tón odpovídá barvě vytvrzeného filmu gelcoatu (2,0 mm) dosažené smícháním s cca 10% barevné pasty. Pro barevné tóny RAL se používá barevná škála RAL 841-GL.
Měření barvy během vývoje výrobku probíhá při těchto parametrech:
Geometrie měření: 45°C/0°C
Standardní světlo: D65
Standardní měřič: 10°C
֍ Barevné pasty obsahují pigmenty s průměrnou barevnou odolností stupně 6-8 (DIN 54003, osmistupňová škála; 8=vynikající, 1=velmi špatná) a s průměrnou odolností vůči počasí stupně 4-5 (DIN 54001, šedá pětistupňová škála; 5=beze změn, 1=silné změny).
֍ Barevné pasty musí být před vylitím z obalu důkladně promíchány.
֍ Podle konzistence je nutné je do pryskyřice vmíchat buď ručně nebo pomalu rotujícím míchadlem.
Navrhované množství pro přidávání pasty:
2% - 5% pro laminovací nebo licí pryskyřice
5% - 15% pro gelcoaty a topcoaty
|
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat hodnocení. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.
Většina negativních recenzí našeho obchodu se týká podobných problémů s doručením nebo ztrátou zásilky během přepravy, ačkoliv od nás odchází už druhý den od objednávky. Tyto stížnosti jsou však jen důsledkem nepochopení toho, kdo stojí na které straně během doručovacího procesu, což nás mrzí. Nezapomínejte prosím, že prodejce (odesílatel zásilky) a jeho zákazník (kupující, příjemce zásilky), přestože dopravu objednává na stránkách obchodníka, jsou oba klienty té samé dopravní společnosti, která přepraví balík z bodu A do bodu B. Prodejce službu pouze zprostředkovává, a předáním zásilky dopravci jeho odpovědnost za doručení končí. Tímto způsobem to funguje prakticky všude. Pokud je však někdo přesvědčen, že obchodník naopak nese plnou odpovědnost za chyby a problémy dopravce a že reklamace nedoručené zásilky se podávají na stránkách srovnávačů cen zboží, ten se svého balíku bohužel jen tak nedočká...
Hezký den a mnoho úspěšně doručených objednávek přeje tým Element-shop