Pigment práškový RED PEARL 508 perleťový

Kód: REDPEARL
discount-0 Více za méně
Značka: KOLORTEK
pigment 508
Loading...
11 Kč 9,09 Kč bez DPH 11 000 Kč / 1 kg
dočasně nedostupné
Možnosti doručení
Položka byla vyprodána…
Přidat k oblíbeným
Množstevní sleva
1 - 2 g
11 Kč / g
3 - 4 g = sleva 12 %
9,68 Kč / g
5 - 9 g = sleva 29 %
7,81 Kč / g
10 - 19 g = sleva 37 %
6,93 Kč / g
20 - 49 g = sleva 41 %
6,49 Kč / g
50 a více g = sleva 48 %
5,72 Kč / g
Ušetříte 0 Kč
❃ pro barvení polyesterových, epoxidových, polyuretanových pryskyřic a gelcoatů
❃ do barev, laků, autolaků
❃ kosmetický průmysl

Detailní informace

Detailní popis produktu

508 Red Pearl b

pigment 508

Materiál:
 
Organické pigmenty
Zrno: 10-60 μm
Mesh: 400
Barva: Red Pearl (perleťová rubínově červená)

Pigment RED PEARL 508Kolortek logo

práškový, metalický, perleťový

Metalický prášek je určený pro barvení polyesterových, epoxidových nebo polyuretanových pryskyřic a gelcoatů.

❃ Čisté pigmenty získávané mletím či drcením materiálů na bázi slídy a kovů.
❃ Barevné odstíny metalických prášků je možné mezi sebou míchat a tím lze získat další barevné variace.
❃ Rozsah využití je široký - šperky, stoly, nábytek, dekorace, podtácky, prkénka, obrazy z pryskyřice nebo při práci kde je použita silikonová forma na šperky. 
❃ Vhodný pro výrobu laků a také v kosmetickém průmyslu.
❃ Vmícháním do čirého gelcoatu vytváří efekt metalízy. Vrstvu čirého gelcoatu s perletí je nutné pro dokonalý efekt překrýt druhou barvou.
 
 Vynikající disperzní výkon a stabilita 
 Fyzikálně-chemické vlastnosti umožňují perleťový pigment široce používat v průmyslových nátěrech
 Vylepšené ekologické zpracování
 Vynikající rovnoměrný povlak u autolaků
 Vhodný pro vodou ředitelné a rozpouštědlové nátěry.
✔ Perleťový pigment lze použít pro různé tiskové barvy včetně hlubotisku, reliéfního bloku, flexografie, sítotisku, lakovaného tisku atd.
 Barví a dobře se rozpouští v rozpouštědlech a nedělá skvrny (vana/ručník/tělo atd.)
 Netoxický, šetrný ke zvířatům, bez dráždivých látek, bez skvrn, jemný a bezpečný pro pokožku, bezpečný pro děti.
 
❃ Podle konzistence je nutné je do pryskyřice vmíchat buď ručně nebo pomalu rotujícím míchadlem.
❃ Nelze jednoznačně doporučit množství potřebné pro probarvení epoxidové pryskyřice. Barevný výsledek a výsledné technické vlastnosti pryskyřice je třeba individuálně odzkoušet. Orientačně by podíl pigmentu k pryskyřici neměl přesáhnout 5-6% objemu pryskyřice. 
 
POZOR! Metalický prášek v licí pryskyřici urychluje reakci složky A a B. Doba zpracování se tím zkracuje. Po důkladném rozmíchání se snažte licí pryskyřici co nejdříve nalít na povrch aby mohlo teplo z reakce odcházet mimo smíchanou směs
 

 

Doplňkové parametry

Kategorie: Pigmenty práškové metalické perleťové
Záruka: neomezená
Položka byla vyprodána…

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat hodnocení. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola


Kolortek logo

Přední profesionální výrobce efektních pigmentů a kosmetických barevných přísad, specializující se na perleťové pigmenty, kosmetické oxidy železa, slídové prášky a kosmetická plniva atd.

Kolortek logos

Čína


 

EH Avatar autora Erika Hufková | 2.5.2025
Maximálna spokojnosť. Tovar (Farba na textil - Texba hnedá) som na SK nezohnala, tak som skúsila ELEMENT SHOP, CZ. Síce nemali na sklade mnou objednaný počet kusov (o čom ma obratom informovali) a preto bola dodacia lehota dlhšia, ale hlavne som spokojná, že balík prišiel. Myslím, že zamestnanci tohto e-shopu robili všetko preto, aby moju objednávku vybavili v čo najkratšom možnom termíne, za čo im patrí odo mňa veľká vďaka.
RN Avatar autora Roman Novák | 30.4.2025
vše super
OZ Avatar autora Ověřený zákazník (heureka.cz) | 21.4.2025
- Dlouhá dodací lhůta, strašně dlouho trvalo, než zboží vůbec odeslali.

E Avatar autora Element-shop (Administrátor) 24.4.2025
Vážený zákazníku, Vaše zboží jste si objednal v pátek 11.4. s tím, že jednu z položek jsme neměli skladem, s předpokládaným uvedeným dodáním do 7-10 dnů. Přesto jsme vše kompletně odeslali už v pondělí 14.4., vše jsme pro Vás zařídili nejvyšší možnou rychlostí. Obdržel jste od nás číslo balíku a všechna potřebná data, i potvrzení o odeslání. Pokud Vám zboží ani po dalším týdnu nebylo doručeno, chyba nebude zřejmě na naší straně, ale zjevně muselo dojít k problému při přepravě. Již po dvou dnech, kdy jste na balík marně čekal, jste nás měl neprodleně kontaktovat, načež bychom řešili situaci s dopravcem. Pokud se zásilka zpozdí, prvním koho její příjemce běžně kontaktuje, je odesílatel, může si to také urychlit zavoláním přímo na zákaznickou linku dopravce, kde mu po sdělení čísla balíku sdělí všechny detaily. Jiné řešení ani neexistuje. Nicméně se zde opět, bohužel, setkáváme s příkladem opačného postupu, kdy nás zákazník nekontaktuje vůbec a použije Heureku jako veřejnou knihu stížností či reklamační formulář - nejspíš v domnění, že mu tak zásilka druhý den přistane na prahu. Je to dost zvláštní postup, překvapivě však není zdaleka ojedinělý. Chceme Vás ujistit, milý zákazníku, že nástěnka s hodnocením obchodu na stránkách Heureky není a nikdy nebude tím správným místem k nalezení balíku, který se někde zatoulal během doručování. Tato stránka už na první pohled není oddělením České pošty pro reklamaci nedoručených zásilek. Nezlobte se, ale to je podobné, jako byste šel reklamovat nekvalitní cihly do svatebního salónu. Přitom nás jednoduše stačilo upozornit, že se zásilkou něco není v pořádku, nic víc nebylo třeba.

Většina negativních recenzí našeho obchodu se týká podobných problémů s doručením nebo ztrátou zásilky během přepravy, ačkoliv od nás odchází už druhý den od objednávky. Tyto stížnosti jsou však jen důsledkem nepochopení toho, kdo stojí na které straně během doručovacího procesu, což nás mrzí. Nezapomínejte prosím, že prodejce (odesílatel zásilky) a jeho zákazník (kupující, příjemce zásilky), přestože dopravu objednává na stránkách obchodníka, jsou oba klienty té samé dopravní společnosti, která přepraví balík z bodu A do bodu B. Prodejce službu pouze zprostředkovává, a předáním zásilky dopravci jeho odpovědnost za doručení končí. Tímto způsobem to funguje prakticky všude. Pokud je však někdo přesvědčen, že obchodník naopak nese plnou odpovědnost za chyby a problémy dopravce a že reklamace nedoručené zásilky se podávají na stránkách srovnávačů cen zboží, ten se svého balíku bohužel jen tak nedočká...

Hezký den a mnoho úspěšně doručených objednávek přeje tým Element-shop

Zobrazit další hodnocení