Plastová dóza 250 ml, dvojitý uzávěr, UN certifikace

Kód: PDUN250
BESTSELLER
plastová dóza 0,25l
Loading...
24 Kč 19,83 Kč bez DPH 24 Kč / 1 ks
1-3 dny
Možnosti doručení
S účtem PREMIUM za cenu
22,80 Kč
Chci to
Přidat k oblíbeným

Plastová PE dóza s uzávěrem vhodná pro skladování sypkých materiálů nebo pastovitých hmot v potravinářském, farmaceutickém, chemickém průmyslu či drogistice.

Detailní informace

Detailní popis produktu

Plastová dóza 250 ml s dvojitým uzávěrem

UN certifikace

 
Plastová dóza 250 ml s dvojitým uzávěrem a UN certifikací představuje spolehlivé a bezpečné řešení pro skladování a přepravu široké škály materiálů. Její univerzálnost, odolnost a ekologická šetrnost ji činí ideálním pomocníkem v průmyslu i domácnosti.
 
Dvojitý uzávěr: Kombinace šroubovacího víčka a mezivíčka zajišťuje hermetické uzavření a chrání obsah před kontaminací nebo únikem.
Materiál HDPE: Vysokohustotní polyethylen (HDPE) je lehký, odolný vůči chemikáliím a certifikovaný pro styk s potravinami.
UN certifikace: Vhodné pro přepravu nebezpečných látek dle mezinárodních standardů ADR, IATA-DGR a IMDG.
Univerzální využití: Perfektní pro skladování sypkých i pastovitých materiálů v potravinářství, farmaceutice, chemickém průmyslu a drogistice.
Bezpečnost: Materiál odolává vlhkosti a změnám teploty, chrání obsah před vnějšími vlivy.
Opětovné použití: Dózy lze snadno čistit a opakovaně používat, což přispívá ke snížení odpadu.
Označení obsahu: Pro lepší přehlednost nalepte štítek nebo použijte popisovač.
Bezpečnost při přepravě: Při přepravě nebezpečných látek se ujistěte, že dóza splňuje požadované předpisy.

Použití

Potravinářství: Skladování sušeného ovoce, koření, bylinek, prášků či past (např. ořechová másla).
Farmacie: Bezpečná přeprava léků, mastí nebo jiných léčivých přípravků.
Chemický průmysl: Balení nebezpečných látek, prášků, past nebo kapalných chemikálií.
Drogerie: Uchovávání kosmetických výrobků, čisticích prostředků či barev.
Domácnost: Praktické skladování domácích potřeb, drobných předmětů nebo kutilských materiálů.
 

Údržba a skladování

Čištění: Dózu umyjte ručně teplou vodou s jemným čisticím prostředkem. Vyhněte se agresivním chemikáliím, které by mohly poškodit povrch.
Skladování: Uchovávejte dózy na suchém místě při teplotách mezi 5–25 °C. Vyvarujte se dlouhodobému vystavení přímému slunečnímu světlu.
Recyklace: HDPE je plně recyklovatelný materiál. Po skončení životnosti dózu ekologicky zlikvidujte.

Technické parametry

Objem: 250 ml
Materiál: HDPE
Uzávěr: červené víčko + těsnicí mezivíčko
Certifikace: UN 1H2/X0.5/S dle předpisů ADR, IMDG, IATA-DGR, vhodná pro styk s potravinami
Rozměry: pr. 95 mm, výška vč. víčka: 70 mm
Hrdlo: pr. 80 mm

Bezpečnostní pokyny

Uchovávejte mimo dosah dětí: Zejména pokud dózu používáte pro skladování chemikálií.
Nepoužívejte pro agresivní látky: Zkontrolujte kompatibilitu materiálu HDPE s obsahem.
Dodržujte předpisy: Při přepravě nebezpečných látek se řiďte pokyny ADR, IATA-DGR nebo IMDG.
Nepřekračujte teplotní limity: Nepoužívejte pro látky vyžadující skladování nad 50 °C nebo pod -20 °C.
 
 

Doplňkové parametry

Kategorie: Plastové dózy, kbelíky a láhve
Záruka: 2 roky

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat hodnocení. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola

Avatar autora Alžběta Švihálková | 5.5.2025
Obchod proběhl rychle a v pořádku.
EH Avatar autora Erika Hufková | 2.5.2025
Maximálna spokojnosť. Tovar (Farba na textil - Texba hnedá) som na SK nezohnala, tak som skúsila ELEMENT SHOP, CZ. Síce nemali na sklade mnou objednaný počet kusov (o čom ma obratom informovali) a preto bola dodacia lehota dlhšia, ale hlavne som spokojná, že balík prišiel. Myslím, že zamestnanci tohto e-shopu robili všetko preto, aby moju objednávku vybavili v čo najkratšom možnom termíne, za čo im patrí odo mňa veľká vďaka.
RN Avatar autora Roman Novák | 30.4.2025
vše super
OZ Avatar autora Ověřený zákazník (heureka.cz) | 21.4.2025
- Dlouhá dodací lhůta, strašně dlouho trvalo, než zboží vůbec odeslali.

E Avatar autora Element-shop (Administrátor) 24.4.2025
Vážený zákazníku, Vaše zboží jste si objednal v pátek 11.4. s tím, že jednu z položek jsme neměli skladem, s předpokládaným uvedeným dodáním do 7-10 dnů. Přesto jsme vše kompletně odeslali už v pondělí 14.4., vše jsme pro Vás zařídili nejvyšší možnou rychlostí. Obdržel jste od nás číslo balíku a všechna potřebná data, i potvrzení o odeslání. Pokud Vám zboží ani po dalším týdnu nebylo doručeno, chyba nebude zřejmě na naší straně, ale zjevně muselo dojít k problému při přepravě. Již po dvou dnech, kdy jste na balík marně čekal, jste nás měl neprodleně kontaktovat, načež bychom řešili situaci s dopravcem. Pokud se zásilka zpozdí, prvním koho její příjemce běžně kontaktuje, je odesílatel, může si to také urychlit zavoláním přímo na zákaznickou linku dopravce, kde mu po sdělení čísla balíku sdělí všechny detaily. Jiné řešení ani neexistuje. Nicméně se zde opět, bohužel, setkáváme s příkladem opačného postupu, kdy nás zákazník nekontaktuje vůbec a použije Heureku jako veřejnou knihu stížností či reklamační formulář - nejspíš v domnění, že mu tak zásilka druhý den přistane na prahu. Je to dost zvláštní postup, překvapivě však není zdaleka ojedinělý. Chceme Vás ujistit, milý zákazníku, že nástěnka s hodnocením obchodu na stránkách Heureky není a nikdy nebude tím správným místem k nalezení balíku, který se někde zatoulal během doručování. Tato stránka už na první pohled není oddělením České pošty pro reklamaci nedoručených zásilek. Nezlobte se, ale to je podobné, jako byste šel reklamovat nekvalitní cihly do svatebního salónu. Přitom nás jednoduše stačilo upozornit, že se zásilkou něco není v pořádku, nic víc nebylo třeba.

Většina negativních recenzí našeho obchodu se týká podobných problémů s doručením nebo ztrátou zásilky během přepravy, ačkoliv od nás odchází už druhý den od objednávky. Tyto stížnosti jsou však jen důsledkem nepochopení toho, kdo stojí na které straně během doručovacího procesu, což nás mrzí. Nezapomínejte prosím, že prodejce (odesílatel zásilky) a jeho zákazník (kupující, příjemce zásilky), přestože dopravu objednává na stránkách obchodníka, jsou oba klienty té samé dopravní společnosti, která přepraví balík z bodu A do bodu B. Prodejce službu pouze zprostředkovává, a předáním zásilky dopravci jeho odpovědnost za doručení končí. Tímto způsobem to funguje prakticky všude. Pokud je však někdo přesvědčen, že obchodník naopak nese plnou odpovědnost za chyby a problémy dopravce a že reklamace nedoručené zásilky se podávají na stránkách srovnávačů cen zboží, ten se svého balíku bohužel jen tak nedočká...

Hezký den a mnoho úspěšně doručených objednávek přeje tým Element-shop

Zobrazit další hodnocení
plastová dóza 0,25l
Plastová dóza 250 ml, dvojitý uzávěr, UN certifikace
24 Kč 19,83 Kč bez DPH 24 Kč / 1 ks