DEN BRAVEN® UNIFIX MS polymer univerzální lepicí tmel

Kód: 34271P
179 Kč 147,93 Kč bez DPH 61,72 Kč / 100 ml
do 24 h
Barva (odstín)
Velikost balení
Zvolená varianta není k dispozici. Reset vybraných parametrů.
Můžeme doručit do:
13.5.2025
Možnosti doručení
S účtem PREMIUM za cenu
170,05 Kč
Chci to
Přidat k oblíbeným

Výrobek typu „All-in-One“ určený pro těsnění stavebních a konstrukčních spár.  

Detailní informace

Detailní popis produktu

Vlastnosti a výhody

  • Lepicí a těsnicí tmel s protiplísňovými fungicidy na bázi MS polymerů, výrobek typu „All-in-One“

  • Vysokomodulový

  • Lepí a tmelí v jednom pracovním kroku

  • Vodotěsný, mrazuvzdorný, odolný povětrnosti a UV záření, trvale pružný

  • Vysoká přilnavost k různým stavebním materiálům, včetně nesavých a jejich vzájemné kombinace

  • Výborná přilnavost k podkladu bez použití primeru, i na vlhké povrchy

  • Odolný plísním, bez zápachu

  • Po vytvrzení přetíratelný barvami (mimo alkydových pryskyřic)

  • Nepůsobí korozivně na kovy

  • barvy - bílá, černá, šedá a nově metalická ( estetický kovový vzhled )

Základ / Materiál

MS polymer

Tepelná odolnost

–40 / +90°C (po vytvrzení)

Aplikační teplota

+5 / +40°C

Dilatační schopnost

± 25%

Doba vytvoření povrchové slupky

≈ 10 minut

Pevnosti v tahu

3,4 MPa

Tvrdost dle Shore A (3s)

≈ 60 ± 3

Použití

  • Ve stavebním a strojírenském průmyslu nebo v domácnosti či na zahradě, pro lepení vodotěsných spojů konstrukčních dílů automobilů, autobusů, karavanů, spár kontejnerů, osobních vagónů, vrchní těsnění zasklívacích systémů.

  • Lepení nerezové oceli, hliníku, mědi, olova, skla, lepení soklových a stěnových obkladů a keramických dlaždic, smaltu, zrcadel, dřeva, zdiva, sádrokartonu.

  • Univerzální lepidlo pro všechny připojovací spáry, trhliny i konstrukční vodotěsné spoje ve stavebnictví a průmyslu

  • Lepení klempířských prvků, klimatizace, strojních částí, ocelových plechů

  • Univerzální lepidlo pro lepení mnoha stavebních materiálů, jako je titanzinek, nerez, ocel, hliník, eloxovaný hliník, zinek, různé slitiny a další kovy, PU, ABS, PVC, PMMA, PC, EPS, XPS, PUR polyester, sklo, zrcadlo, beton, přírodní kámen, zdivo, dřevo, sádra, smalt, keramika často bez použití primeru

Velikost balení

  • kartuše 290 ml

Doplňkové parametry

Kategorie: Polymerní a hybridní univerzální lepidla
EAN: Zvolte variantu

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat hodnocení. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola


den braven logo new Den Braven je podnik, ve kterém vzniká široká škála výrobků, které dokazují, že nezáleží pouze na kvalitě, ale také na značce, která je s ní spojena. Ryze česká společnost bez účasti zahraničního kapitálu, která vyrábí a prodává značkové výrobky, které jsou uznávány především pro svoji spolehlivost. Více než 20 let je stálicí na českém trhu a náleží k předním světovým producentům tmelů, silikonů, polyuretanových montážních pěn, technických aerosolů nejvyšší kvality a dodavatelům chytrých systémových řešení stavební chemie.

Česko


ŠN Avatar autora Štěpánka Novysedláková | 8.5.2025
rychlost
Avatar autora Alžběta Švihálková | 5.5.2025
Obchod proběhl rychle a v pořádku.
EH Avatar autora Erika Hufková | 2.5.2025
Maximálna spokojnosť. Tovar (Farba na textil - Texba hnedá) som na SK nezohnala, tak som skúsila ELEMENT SHOP, CZ. Síce nemali na sklade mnou objednaný počet kusov (o čom ma obratom informovali) a preto bola dodacia lehota dlhšia, ale hlavne som spokojná, že balík prišiel. Myslím, že zamestnanci tohto e-shopu robili všetko preto, aby moju objednávku vybavili v čo najkratšom možnom termíne, za čo im patrí odo mňa veľká vďaka.
RN Avatar autora Roman Novák | 30.4.2025
vše super
OZ Avatar autora Ověřený zákazník (heureka.cz) | 21.4.2025
- Dlouhá dodací lhůta, strašně dlouho trvalo, než zboží vůbec odeslali.

E Avatar autora Element-shop (Administrátor) 24.4.2025
Vážený zákazníku, Vaše zboží jste si objednal v pátek 11.4. s tím, že jednu z položek jsme neměli skladem, s předpokládaným uvedeným dodáním do 7-10 dnů. Přesto jsme vše kompletně odeslali už v pondělí 14.4., vše jsme pro Vás zařídili nejvyšší možnou rychlostí. Obdržel jste od nás číslo balíku a všechna potřebná data, i potvrzení o odeslání. Pokud Vám zboží ani po dalším týdnu nebylo doručeno, chyba nebude zřejmě na naší straně, ale zjevně muselo dojít k problému při přepravě. Již po dvou dnech, kdy jste na balík marně čekal, jste nás měl neprodleně kontaktovat, načež bychom řešili situaci s dopravcem. Pokud se zásilka zpozdí, prvním koho její příjemce běžně kontaktuje, je odesílatel, může si to také urychlit zavoláním přímo na zákaznickou linku dopravce, kde mu po sdělení čísla balíku sdělí všechny detaily. Jiné řešení ani neexistuje. Nicméně se zde opět, bohužel, setkáváme s příkladem opačného postupu, kdy nás zákazník nekontaktuje vůbec a použije Heureku jako veřejnou knihu stížností či reklamační formulář - nejspíš v domnění, že mu tak zásilka druhý den přistane na prahu. Je to dost zvláštní postup, překvapivě však není zdaleka ojedinělý. Chceme Vás ujistit, milý zákazníku, že nástěnka s hodnocením obchodu na stránkách Heureky není a nikdy nebude tím správným místem k nalezení balíku, který se někde zatoulal během doručování. Tato stránka už na první pohled není oddělením České pošty pro reklamaci nedoručených zásilek. Nezlobte se, ale to je podobné, jako byste šel reklamovat nekvalitní cihly do svatebního salónu. Přitom nás jednoduše stačilo upozornit, že se zásilkou něco není v pořádku, nic víc nebylo třeba.

Většina negativních recenzí našeho obchodu se týká podobných problémů s doručením nebo ztrátou zásilky během přepravy, ačkoliv od nás odchází už druhý den od objednávky. Tyto stížnosti jsou však jen důsledkem nepochopení toho, kdo stojí na které straně během doručovacího procesu, což nás mrzí. Nezapomínejte prosím, že prodejce (odesílatel zásilky) a jeho zákazník (kupující, příjemce zásilky), přestože dopravu objednává na stránkách obchodníka, jsou oba klienty té samé dopravní společnosti, která přepraví balík z bodu A do bodu B. Prodejce službu pouze zprostředkovává, a předáním zásilky dopravci jeho odpovědnost za doručení končí. Tímto způsobem to funguje prakticky všude. Pokud je však někdo přesvědčen, že obchodník naopak nese plnou odpovědnost za chyby a problémy dopravce a že reklamace nedoručené zásilky se podávají na stránkách srovnávačů cen zboží, ten se svého balíku bohužel jen tak nedočká...

Hezký den a mnoho úspěšně doručených objednávek přeje tým Element-shop

Zobrazit další hodnocení
ms unifix bily
DEN BRAVEN® UNIFIX MS polymer univerzální lepicí tmel
179 Kč 147,93 Kč bez DPH 61,72 Kč / 100 ml