OHAUS® YA102 Digitální váha zlatnická, kapesní, max. 100 g, dílek 0,01 g

Kód: OHS-YA102
discount-0
Značka: OHAUS®
OHAUS YA302
Loading...
1 381 Kč 1 141,32 Kč bez DPH
1-2 dny
Můžeme doručit do:
12.5.2025
Možnosti doručení
Přidat k oblíbeným

Jedinečná vážicí deska řady YA je integrována přímo do pouzdra a nabízí dokonalou kombinaci přenosnosti a ochrany. Stačí pouzdro vyklopit a začít vážit.

Detailní informace

Detailní popis produktu

  • Profesionální zlatnická kapesní váha nejvyšší kvality.
  • Jedinečná vážicí deska řady YA je integrována přímo do pouzdra a nabízí dokonalou kombinaci přenosnosti a ochrany. 
  • Stačí pouzdro vyklopit a začít vážit.
Vnější rozměry (š x v x h): 110 x 75 x 20 mm
Rozměr plošinky: 70 x 50 mm
Rozměry balení: 150 x 100 x 30 mm
Max. zatížení: 100 g
Velikost dílku: 0,01 g (10 mg)
Linearita: ± 0,15 g
Rozsah táry: do kapacity odečtením
Zdroj napájení: 2 baterie AAA (LR03) (součástí balení)
Max. vlhkost okolí: 80%
Hmotnost: 152 g
Druh použitého zobrazovače: LCD, podsvícený
Pracovní teplota: +10 až +25 °C
Úřední ověření: ne
Jednotka měření: ct, g, GN, oz
Volitelné příslušenství: kalibrační závaží
Funkce: tárování, nulování, varování před přetížením

Doplňkové parametry

Kategorie: Přenosné váhy
Záruka: 2 roky
Hmotnost: 0.152 kg

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat hodnocení. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola


ohaus logo Americká firma vyrábějící od roku 1907 velmi přesné obchodní, skladové, přenosné, počítací a laboratorní váhy. Společnost sídlí v New Jersey. Díky použitým komponentům, přesnosti a variabilitě se tyto váhy staly oblíbené mezi profesionály po celém světě.  USA

 
ŠN Avatar autora Štěpánka Novysedláková | 8.5.2025
rychlost
Avatar autora Alžběta Švihálková | 5.5.2025
Obchod proběhl rychle a v pořádku.
EH Avatar autora Erika Hufková | 2.5.2025
Maximálna spokojnosť. Tovar (Farba na textil - Texba hnedá) som na SK nezohnala, tak som skúsila ELEMENT SHOP, CZ. Síce nemali na sklade mnou objednaný počet kusov (o čom ma obratom informovali) a preto bola dodacia lehota dlhšia, ale hlavne som spokojná, že balík prišiel. Myslím, že zamestnanci tohto e-shopu robili všetko preto, aby moju objednávku vybavili v čo najkratšom možnom termíne, za čo im patrí odo mňa veľká vďaka.
RN Avatar autora Roman Novák | 30.4.2025
vše super
OZ Avatar autora Ověřený zákazník (heureka.cz) | 21.4.2025
- Dlouhá dodací lhůta, strašně dlouho trvalo, než zboží vůbec odeslali.

E Avatar autora Element-shop (Administrátor) 24.4.2025
Vážený zákazníku, Vaše zboží jste si objednal v pátek 11.4. s tím, že jednu z položek jsme neměli skladem, s předpokládaným uvedeným dodáním do 7-10 dnů. Přesto jsme vše kompletně odeslali už v pondělí 14.4., vše jsme pro Vás zařídili nejvyšší možnou rychlostí. Obdržel jste od nás číslo balíku a všechna potřebná data, i potvrzení o odeslání. Pokud Vám zboží ani po dalším týdnu nebylo doručeno, chyba nebude zřejmě na naší straně, ale zjevně muselo dojít k problému při přepravě. Již po dvou dnech, kdy jste na balík marně čekal, jste nás měl neprodleně kontaktovat, načež bychom řešili situaci s dopravcem. Pokud se zásilka zpozdí, prvním koho její příjemce běžně kontaktuje, je odesílatel, může si to také urychlit zavoláním přímo na zákaznickou linku dopravce, kde mu po sdělení čísla balíku sdělí všechny detaily. Jiné řešení ani neexistuje. Nicméně se zde opět, bohužel, setkáváme s příkladem opačného postupu, kdy nás zákazník nekontaktuje vůbec a použije Heureku jako veřejnou knihu stížností či reklamační formulář - nejspíš v domnění, že mu tak zásilka druhý den přistane na prahu. Je to dost zvláštní postup, překvapivě však není zdaleka ojedinělý. Chceme Vás ujistit, milý zákazníku, že nástěnka s hodnocením obchodu na stránkách Heureky není a nikdy nebude tím správným místem k nalezení balíku, který se někde zatoulal během doručování. Tato stránka už na první pohled není oddělením České pošty pro reklamaci nedoručených zásilek. Nezlobte se, ale to je podobné, jako byste šel reklamovat nekvalitní cihly do svatebního salónu. Přitom nás jednoduše stačilo upozornit, že se zásilkou něco není v pořádku, nic víc nebylo třeba.

Většina negativních recenzí našeho obchodu se týká podobných problémů s doručením nebo ztrátou zásilky během přepravy, ačkoliv od nás odchází už druhý den od objednávky. Tyto stížnosti jsou však jen důsledkem nepochopení toho, kdo stojí na které straně během doručovacího procesu, což nás mrzí. Nezapomínejte prosím, že prodejce (odesílatel zásilky) a jeho zákazník (kupující, příjemce zásilky), přestože dopravu objednává na stránkách obchodníka, jsou oba klienty té samé dopravní společnosti, která přepraví balík z bodu A do bodu B. Prodejce službu pouze zprostředkovává, a předáním zásilky dopravci jeho odpovědnost za doručení končí. Tímto způsobem to funguje prakticky všude. Pokud je však někdo přesvědčen, že obchodník naopak nese plnou odpovědnost za chyby a problémy dopravce a že reklamace nedoručené zásilky se podávají na stránkách srovnávačů cen zboží, ten se svého balíku bohužel jen tak nedočká...

Hezký den a mnoho úspěšně doručených objednávek přeje tým Element-shop

Zobrazit další hodnocení
OHAUS YA302
OHAUS® YA102 Digitální váha zlatnická, kapesní, max. 100 g, dílek 0,01 g
1 381 Kč 1 141,32 Kč bez DPH