APYRAL® 2E Plnivo pro snížení hořlavosti a potlačení smrštivosti, 20 um, 100 g

Kód: APYRAL-2E/100
discount-0 Více za méně
Značka: NABALTEC®
apyral k
Loading...
49 Kč 40,50 Kč bez DPH 490 Kč / 1 kg
1-2 dny
Můžeme doručit do:
13.5.2025
Možnosti doručení
Množstevní sleva
1 - 2 balení
49 Kč / balení
3 - 4 balení = sleva 9 %
44,59 Kč / balení
5 a více balení = sleva 18 %
40,18 Kč / balení
Ušetříte 0 Kč
Přidat k oblíbeným

Vhodný jako plnivo do disperzí, pryskyřic, barev, tmelů, PUR pěn, lepidel. Potlačuje smrštivost při vytvrzování a hořlavost výrobků z pryskyřic. 

Detailní informace

Detailní popis produktu

APYRAL® 2E

Plnivo pro snížení hořlavosti a potlačení smrštivosti, 100 g

Nabaltec logo

apyral

Chemická látka: Hydroxid hlinitý Al(OH)3
Obecný název: Trihydrát hliníku (ATH)
Minerál: gibbsit
Ztráta žíháním: 34,6%
Hustota: 2,4 g/cm3
Mohsova tvrdost: 2,5 - 3
pH: 8 - 9
Al(OH)3: 99,7%
Na2O (rozpustný ve vodě): 0,005%
Vlhkost: 0,1%
Speciální povrchová hmotnost (BET) 0,5 m2/g
Absorpce oleje: 18 ml/100 g
Specifická vodivost: 10 μS/cm
Objemová hmotnost: 950 kg/m3
Bělost: 87%
 
Výrobce: NabalTec AG, Německo

 

Hydroxid hlinitý Al(OH)3 je zrnitá nebo jemně krystalizující, ve vodě nerozpustná pevná látka. 
Používá se zejména pro telekomunikační a datové kabely, ale také pro kabely domácích spotřebičů jako zpomalovače hoření. 
Materiál vhodný jako plnivo do disperzí, polyesterových pryskyřic a epoxidových litých pryskyřic, barev, tmelů, PUR pěn, lepidel.
Vzhledem k nízké ploše BET se často používá v lepidlech.
Jsou využívány zejména při výrobě hořlavých sloučenin lité pryskyřice, a v elektronice. Osvědčily se díky své relativně nízké viskozitě v kapalných zbytcích a velmi nízké specifické elektrické vodivosti.
Hydroxid hlinitý upravuje vlastnosti plastů ve váš prospěch mnoha klíčovými způsoby. Například v případě požáru zpomalují jeho šíření a potlačují vývoj škodlivých a nezdravých kouřů a výparů škodlivých pro životní prostředí.
Tento materiál se s výhodou používá do formových směsí (doporučený poměr 1:1, tento poměr nezvyšuje extrémně viskozitu a dá se dále zpracovávat)
 
Netoxické vlastnosti snižující kouř činí Apyral jedním z nejpopulárnějších zpomalovačů hoření.
Potlačuje smrštivost při vytvrzování a potlačuje hořlavost výrobků z pryskyřic.
Možno naplnit až do poměru 100:200 (Apiral 2E) při tomto naplnění dochází ke samozhášivosti
 Šetrný k životnímu prostředí a neobsahuje žádné škodlivé látky. použití i následná likvidace jsou neškodné.
 
Jednotka balení: 100 g (v sáčku nebo kelímku), násobky balíme vcelku.
 
Množství 1 kg a více objednávejte zde
 

 

Doplňkové parametry

Kategorie: PŘÍSADY, PLNIVA
Hmotnost: 0.1 kg

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat hodnocení. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola


Nabaltec logo Společnost Nabaltec GmbH byla založena v roce 1994. Jejím hlavním zaměřením je zpracování a rafinace hydroxidu hlinitého, oxidu hlinitého a dalších minerálních surovin, které přeměňuje na vysoce kvalitní speciální produkty. Německo

 

PK Avatar autora Petr Kučera | 11.5.2025
Skvělá domluva, ceny, rychlost
ŠN Avatar autora Štěpánka Novysedláková | 8.5.2025
rychlost
Avatar autora Alžběta Švihálková | 5.5.2025
Obchod proběhl rychle a v pořádku.
EH Avatar autora Erika Hufková | 2.5.2025
Maximálna spokojnosť. Tovar (Farba na textil - Texba hnedá) som na SK nezohnala, tak som skúsila ELEMENT SHOP, CZ. Síce nemali na sklade mnou objednaný počet kusov (o čom ma obratom informovali) a preto bola dodacia lehota dlhšia, ale hlavne som spokojná, že balík prišiel. Myslím, že zamestnanci tohto e-shopu robili všetko preto, aby moju objednávku vybavili v čo najkratšom možnom termíne, za čo im patrí odo mňa veľká vďaka.
RN Avatar autora Roman Novák | 30.4.2025
vše super
OZ Avatar autora Ověřený zákazník (heureka.cz) | 21.4.2025
- Dlouhá dodací lhůta, strašně dlouho trvalo, než zboží vůbec odeslali.

E Avatar autora Element-shop (Administrátor) 24.4.2025
Vážený zákazníku, Vaše zboží jste si objednal v pátek 11.4. s tím, že jednu z položek jsme neměli skladem, s předpokládaným uvedeným dodáním do 7-10 dnů. Přesto jsme vše kompletně odeslali už v pondělí 14.4., vše jsme pro Vás zařídili nejvyšší možnou rychlostí. Obdržel jste od nás číslo balíku a všechna potřebná data, i potvrzení o odeslání. Pokud Vám zboží ani po dalším týdnu nebylo doručeno, chyba nebude zřejmě na naší straně, ale zjevně muselo dojít k problému při přepravě. Již po dvou dnech, kdy jste na balík marně čekal, jste nás měl neprodleně kontaktovat, načež bychom řešili situaci s dopravcem. Pokud se zásilka zpozdí, prvním koho její příjemce běžně kontaktuje, je odesílatel, může si to také urychlit zavoláním přímo na zákaznickou linku dopravce, kde mu po sdělení čísla balíku sdělí všechny detaily. Jiné řešení ani neexistuje. Nicméně se zde opět, bohužel, setkáváme s příkladem opačného postupu, kdy nás zákazník nekontaktuje vůbec a použije Heureku jako veřejnou knihu stížností či reklamační formulář - nejspíš v domnění, že mu tak zásilka druhý den přistane na prahu. Je to dost zvláštní postup, překvapivě však není zdaleka ojedinělý. Chceme Vás ujistit, milý zákazníku, že nástěnka s hodnocením obchodu na stránkách Heureky není a nikdy nebude tím správným místem k nalezení balíku, který se někde zatoulal během doručování. Tato stránka už na první pohled není oddělením České pošty pro reklamaci nedoručených zásilek. Nezlobte se, ale to je podobné, jako byste šel reklamovat nekvalitní cihly do svatebního salónu. Přitom nás jednoduše stačilo upozornit, že se zásilkou něco není v pořádku, nic víc nebylo třeba.

Většina negativních recenzí našeho obchodu se týká podobných problémů s doručením nebo ztrátou zásilky během přepravy, ačkoliv od nás odchází už druhý den od objednávky. Tyto stížnosti jsou však jen důsledkem nepochopení toho, kdo stojí na které straně během doručovacího procesu, což nás mrzí. Nezapomínejte prosím, že prodejce (odesílatel zásilky) a jeho zákazník (kupující, příjemce zásilky), přestože dopravu objednává na stránkách obchodníka, jsou oba klienty té samé dopravní společnosti, která přepraví balík z bodu A do bodu B. Prodejce službu pouze zprostředkovává, a předáním zásilky dopravci jeho odpovědnost za doručení končí. Tímto způsobem to funguje prakticky všude. Pokud je však někdo přesvědčen, že obchodník naopak nese plnou odpovědnost za chyby a problémy dopravce a že reklamace nedoručené zásilky se podávají na stránkách srovnávačů cen zboží, ten se svého balíku bohužel jen tak nedočká...

Hezký den a mnoho úspěšně doručených objednávek přeje tým Element-shop

Zobrazit další hodnocení
apyral k
APYRAL® 2E Plnivo pro snížení hořlavosti a potlačení smrštivosti, 20 um, 100 g
49 Kč 40,50 Kč bez DPH 490 Kč / 1 kg