Dvousložkový základní epoxidový nátěr Temacoat GPL-S Primer – ideální volba pro ocelové, zinkové a hliníkové povrchy. Rychlé schnutí a vysoká odolnost.
Dvousložkový základní epoxidový nátěr Temacoat GPL-S Primer – ideální volba pro ocelové, zinkové a hliníkové povrchy. Rychlé schnutí a vysoká odolnost.
Vysoce kvalitní a odolný, dvousložkový, pololesklý polyuretanový nátěr (email), obsahuje antikorozní pigmenty, s tužidlem na bázi alifatického izokyanátu.
✔ Rychleschnoucí
✔ Pololesklá, dostupná v tisících odstínů
✔ Vynikající odolnost proti povětrnostním podmínkám a otěru
✔ Vynikající odolnost vůči chemikáliím, včetně rozpouštědel, kyselin, alkalických látek a olejů a čisticím prostředkům
✔ Výborná stálost lesku a barev.
✔ Produkt má certifikát MED (směrnice o mořských zařízeních), číslo certifikátu VTT-C-4033-15-09 a je tedy akceptován na nátěry ploch uvnitř lodí.
❃ Doporučuje se jako základní nátěr pro polyuretanové systémy, nebo jako matný vrchní email v epoxidových systémech vystavených povětrnostním vlivům a chemickým vlivům.
❃ Temadur 50 lze použít na různých površích, včetně betonu, kovu a dřeva.
❃ S anti-korozními pigmenty lze použít jako jednovrstvý systém pro ocel, hliník a pozinkované povrchy.
❃ Doporučuje se pro lakování dopravní a manipulační techniky, nádrží, siláží, ocelových konstrukcí a jiných kovových konstrukcí, strojů, armádní techniky a zařízení.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat hodnocení. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.
Finský výrobce Tikkurila nabízí širokou škálu prémiových dekorativních barev pro spotřebitele a profesionály, sloužících na ochranu a dekoraci povrchů. Nabízené produkty zahrnují interiérové barvy, laky a dekorativní výrobky, exteriérové produkty na dřevo, fasády a kovové povrchy. Současně vyrábí Tikkurila i barvy a nátěry pro strojírenský a dřevařský průmysl. Barvy Tikkurila patří k nejtrvanlivějším a nejodolnějším na světovém trhu.
EH
Erika Hufková|
2.5.2025
Maximálna spokojnosť. Tovar (Farba na textil - Texba hnedá) som na SK nezohnala, tak som skúsila ELEMENT SHOP, CZ. Síce nemali na sklade mnou objednaný počet kusov (o čom ma obratom informovali) a preto bola dodacia lehota dlhšia, ale hlavne som spokojná, že balík prišiel. Myslím, že zamestnanci tohto e-shopu robili všetko preto, aby moju objednávku vybavili v čo najkratšom možnom termíne, za čo im patrí odo mňa veľká vďaka.
RN
Roman Novák|
30.4.2025
vše super
OZ
Ověřený zákazník (heureka.cz)|
21.4.2025
- Dlouhá dodací lhůta, strašně dlouho trvalo, než zboží vůbec odeslali.
E
Element-shop(Administrátor)
24.4.2025
Vážený zákazníku, Vaše zboží jste si objednal v pátek 11.4. s tím, že jednu z položek jsme neměli skladem, s předpokládaným uvedeným dodáním do 7-10 dnů. Přesto jsme vše kompletně odeslali už v pondělí 14.4., vše jsme pro Vás zařídili nejvyšší možnou rychlostí.
Obdržel jste od nás číslo balíku a všechna potřebná data, i potvrzení o odeslání. Pokud Vám zboží ani po dalším týdnu nebylo doručeno, chyba nebude zřejmě na naší straně, ale zjevně muselo dojít k problému při přepravě. Již po dvou dnech, kdy jste na balík marně čekal, jste nás měl neprodleně kontaktovat, načež bychom řešili situaci s dopravcem. Pokud se zásilka zpozdí, prvním koho její příjemce běžně kontaktuje, je odesílatel, může si to také urychlit zavoláním přímo na zákaznickou linku dopravce, kde mu po sdělení čísla balíku sdělí všechny detaily. Jiné řešení ani neexistuje. Nicméně se zde opět, bohužel, setkáváme s příkladem opačného postupu, kdy nás zákazník nekontaktuje vůbec a použije Heureku jako veřejnou knihu stížností či reklamační formulář - nejspíš v domnění, že mu tak zásilka druhý den přistane na prahu. Je to dost zvláštní postup, překvapivě však není zdaleka ojedinělý.
Chceme Vás ujistit, milý zákazníku, že nástěnka s hodnocením obchodu na stránkách Heureky není a nikdy nebude tím správným místem k nalezení balíku, který se někde zatoulal během doručování. Tato stránka už na první pohled není oddělením České pošty pro reklamaci nedoručených zásilek. Nezlobte se, ale to je podobné, jako byste šel reklamovat nekvalitní cihly do svatebního salónu. Přitom nás jednoduše stačilo upozornit, že se zásilkou něco není v pořádku, nic víc nebylo třeba.
Většina negativních recenzí našeho obchodu se týká podobných problémů s doručením nebo ztrátou zásilky během přepravy, ačkoliv od nás odchází už druhý den od objednávky. Tyto stížnosti jsou však jen důsledkem nepochopení toho, kdo stojí na které straně během doručovacího procesu, což nás mrzí. Nezapomínejte prosím, že prodejce (odesílatel zásilky) a jeho zákazník (kupující, příjemce zásilky), přestože dopravu objednává na stránkách obchodníka, jsou oba klienty té samé dopravní společnosti, která přepraví balík z bodu A do bodu B. Prodejce službu pouze zprostředkovává, a předáním zásilky dopravci jeho odpovědnost za doručení končí. Tímto způsobem to funguje prakticky všude. Pokud je však někdo přesvědčen, že obchodník naopak nese plnou odpovědnost za chyby a problémy dopravce a že reklamace nedoručené zásilky se podávají na stránkách srovnávačů cen zboží, ten se svého balíku bohužel jen tak nedočká...
Hezký den a mnoho úspěšně doručených objednávek přeje tým Element-shop
Používáme cookies, abychom Vám umožnili pohodlné prohlížení webu a díky analýze provozu webu neustále zlepšovali jeho funkce, výkon a použitelnost. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním. Více informací zde.