CEYS® KONTAKTCEYS kontaktní chloroprénové lepidlo, 1 l

Kód: 37573P
CEYS kontaktceys 1kg
Loading...
330 Kč 272,73 Kč bez DPH 330 Kč / 1 l
do 24 h
Možnosti doručení
S účtem PREMIUM za cenu
313,50 Kč
Chci to
Přidat k oblíbeným

Chloroprenové kontaktní lepidlo pro univerzální použití.  

Detailní informace

Detailní popis produktu

Vlastnosti a výhody

  • Dosahuje velmi pevných, trvanlivých a pružných spojů. 

Odolnost zátěži: 30 kg/cm2
Teplotní odolnost: -10 až + 90°C

Použití

  • Chloroprenové kontaktní lepidlo pro univerzální použití.

  • Lze ho použít na lepení savých i nesavých materiálů.

  • Lze jej také použít na lepení polystyrenu a zrcadel.

  • Materiály: kovy, guma, kaučuk, dřevo, dřevotříska, kůže, karton, textil, plsť, keramika, plast, korek, linoleum, koberce

Aplikace

  • Očistit a osušit a odmastit spojované plochy.

  • Aplikovat rovnoměrnou slabou vrstvu lepidla na obě lepené plochy.

  • Nechat odvětrat cca 10 minut – v závislosti na druhu materiálu.

  • Pokud se lepidla dotknete prsty a již se nevytváří vlákna, spojit lepené plochy dohromady a silně stlačit k sobě, aby se zabránilo vzniku vzduchových kapes.

  • Zbytky lepidla odstranit acetonem.

Velikost balení

  • 1 l

Doplňkové parametry

Kategorie: Rozpouštědlová lepidla
Hmotnost: 1.1 kg
EAN: 8411519232035

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat hodnocení. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola


CEYS logo Ceys je značka pro specialistu ve světě lepidel a chemických výrobků pro kutily. Ceys se vyrábí ve španělské Barceloně a působí v různých segmentech trhu, který nabízí široký sortiment výrobků pokrývající všechny potřeby lepení, spojování a těsnění. Doma, v garáži, na zahradě, ve škole, v kanceláři, v dílně nebo na stavbě, Ceys si vždy poradí! Ceys je opravdový odborník, s téměř padesátiletou zkušeností ve světě lepidel a kutilství. Je to opravdu dlouhá doba … a Ceys za tu dobu zvládl všechno! Španělsko

OZ Avatar autora Ověřený zákazník (heureka.cz) | 21.4.2025
- Dlouhá dodací lhůta, strašně dlouho trvalo, než zboží vůbec odeslali.

E Avatar autora Element-shop (Administrátor) 24.4.2025
Vážený zákazníku, Vaše zboží jste si objednal v pátek 11.4. s tím, že jednu z položek jsme neměli skladem, s předpokládaným uvedeným dodáním do 7-10 dnů. Přesto jsme vše kompletně odeslali už v pondělí 14.4., vše jsme pro Vás zařídili nejvyšší možnou rychlostí. Obdržel jste od nás číslo balíku a všechna potřebná data, i potvrzení o odeslání. Pokud Vám zboží ani po dalším týdnu nebylo doručeno, chyba nebude zřejmě na naší straně, ale zjevně muselo dojít k problému při přepravě. Již po dvou dnech, kdy jste na balík marně čekal, jste nás měl neprodleně kontaktovat, načež bychom řešili situaci s dopravcem. Pokud se zásilka zpozdí, prvním koho její příjemce běžně kontaktuje, je odesílatel, může si to také urychlit zavoláním přímo na zákaznickou linku dopravce, kde mu po sdělení čísla balíku sdělí všechny detaily. Jiné řešení ani neexistuje. Nicméně se zde opět, bohužel, setkáváme s příkladem opačného postupu, kdy nás zákazník nekontaktuje vůbec a použije Heureku jako veřejnou knihu stížností či reklamační formulář - nejspíš v domnění, že mu tak zásilka druhý den přistane na prahu. Je to dost zvláštní postup, překvapivě však není zdaleka ojedinělý. Chceme Vás ujistit, milý zákazníku, že nástěnka s hodnocením obchodu na stránkách Heureky není a nikdy nebude tím správným místem k nalezení balíku, který se někde zatoulal během doručování. Tato stránka už na první pohled není oddělením České pošty pro reklamaci nedoručených zásilek. Nezlobte se, ale to je podobné, jako byste šel reklamovat nekvalitní cihly do svatebního salónu. Přitom nás jednoduše stačilo upozornit, že se zásilkou něco není v pořádku, nic víc nebylo třeba.

Většina negativních recenzí našeho obchodu se týká podobných problémů s doručením nebo ztrátou zásilky během přepravy, ačkoliv od nás odchází už druhý den od objednávky. Tyto stížnosti jsou však jen důsledkem nepochopení toho, kdo stojí na které straně během doručovacího procesu, což nás mrzí. Nezapomínejte prosím, že prodejce (odesílatel zásilky) a jeho zákazník (kupující, příjemce zásilky), přestože dopravu objednává na stránkách obchodníka, jsou oba klienty té samé dopravní společnosti, která přepraví balík z bodu A do bodu B. Prodejce službu pouze zprostředkovává, a předáním zásilky dopravci jeho odpovědnost za doručení končí. Tímto způsobem to funguje prakticky všude. Pokud je však někdo přesvědčen, že obchodník naopak nese plnou odpovědnost za chyby a problémy dopravce a že reklamace nedoručené zásilky se podávají na stránkách srovnávačů cen zboží, ten se svého balíku bohužel jen tak nedočká...

Hezký den a mnoho úspěšně doručených objednávek přeje tým Element-shop

Zobrazit další hodnocení
CEYS kontaktceys 1kg
CEYS® KONTAKTCEYS kontaktní chloroprénové lepidlo, 1 l
330 Kč 272,73 Kč bez DPH 330 Kč / 1 l