CEYS® Lepidlo na opravu duší, 5 g, 4 záplaty

Kód: 16718P
CEYS lepidlo na opravu duší
Loading...
91 Kč 75,21 Kč bez DPH
do 24 h
Možnosti doručení
S účtem PREMIUM za cenu
86,45 Kč
Chci to
Přidat k oblíbeným

Správková sada, která rychle a účinně opraví píchlé duše kol, motocyklů a mopedů.  

Detailní informace

Detailní popis produktu

Vlastnosti a výhody

Použití

  • Správková sada, která jednoduše, rychle a účinně opraví píchnuté duše kol, motocyklů a mopedů.

Aplikace

  • Opravovanou plochu osušit a očistit smirkovým papírem.
  • Nanést tenkou vrstvu lepidla na prasklinu a její okolí a nechat rozpouštědlo odvětrat 10 minut.
  • Aplikovat druhou tenkou vrstvu lepidla.
  • Počkat několik minut, dokud lepidlo nebude na dotyk vytvářet vlákna.
  • Odstranit spodní (stříbrnou) ochrannou vrstvu záplaty, přiložit na místo předem ošetřené lepidlem.
  • Lehce tlačit směrem od středu a odstranit vrchní průhlednou vrstvu, která pokrývá záplatu.
  • Povrch je opravený a znovu připraven k použití.

Velikost balení

  • lepidlo 5 g + 4 záplaty

 

Doplňkové parametry

Kategorie: Rozpouštědlová lepidla
Hmotnost: 0.03 kg
EAN: 8411519470017

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat hodnocení. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola


CEYS logo Ceys je značka pro specialistu ve světě lepidel a chemických výrobků pro kutily. Ceys se vyrábí ve španělské Barceloně a působí v různých segmentech trhu, který nabízí široký sortiment výrobků pokrývající všechny potřeby lepení, spojování a těsnění. Doma, v garáži, na zahradě, ve škole, v kanceláři, v dílně nebo na stavbě, Ceys si vždy poradí! Ceys je opravdový odborník, s téměř padesátiletou zkušeností ve světě lepidel a kutilství. Je to opravdu dlouhá doba … a Ceys za tu dobu zvládl všechno! Španělsko

OZ Avatar autora Ověřený zákazník (heureka.cz) | 21.4.2025
- Dlouhá dodací lhůta, strašně dlouho trvalo, než zboží vůbec odeslali.

E Avatar autora Element-shop (Administrátor) 24.4.2025
Vážený zákazníku, Vaše zboží jste si objednal v pátek 11.4. s tím, že jednu z položek jsme neměli skladem, s předpokládaným uvedeným dodáním do 7-10 dnů. Přesto jsme vše kompletně odeslali už v pondělí 14.4., vše jsme pro Vás zařídili nejvyšší možnou rychlostí. Obdržel jste od nás číslo balíku a všechna potřebná data, i potvrzení o odeslání. Pokud Vám zboží ani po dalším týdnu nebylo doručeno, chyba nebude zřejmě na naší straně, ale zjevně muselo dojít k problému při přepravě. Již po dvou dnech, kdy jste na balík marně čekal, jste nás měl neprodleně kontaktovat, načež bychom řešili situaci s dopravcem. Pokud se zásilka zpozdí, prvním koho její příjemce běžně kontaktuje, je odesílatel, může si to také urychlit zavoláním přímo na zákaznickou linku dopravce, kde mu po sdělení čísla balíku sdělí všechny detaily. Jiné řešení ani neexistuje. Nicméně se zde opět, bohužel, setkáváme s příkladem opačného postupu, kdy nás zákazník nekontaktuje vůbec a použije Heureku jako veřejnou knihu stížností či reklamační formulář - nejspíš v domnění, že mu tak zásilka druhý den přistane na prahu. Je to dost zvláštní postup, překvapivě však není zdaleka ojedinělý. Chceme Vás ujistit, milý zákazníku, že nástěnka s hodnocením obchodu na stránkách Heureky není a nikdy nebude tím správným místem k nalezení balíku, který se někde zatoulal během doručování. Tato stránka už na první pohled není oddělením České pošty pro reklamaci nedoručených zásilek. Nezlobte se, ale to je podobné, jako byste šel reklamovat nekvalitní cihly do svatebního salónu. Přitom nás jednoduše stačilo upozornit, že se zásilkou něco není v pořádku, nic víc nebylo třeba.

Většina negativních recenzí našeho obchodu se týká podobných problémů s doručením nebo ztrátou zásilky během přepravy, ačkoliv od nás odchází už druhý den od objednávky. Tyto stížnosti jsou však jen důsledkem nepochopení toho, kdo stojí na které straně během doručovacího procesu, což nás mrzí. Nezapomínejte prosím, že prodejce (odesílatel zásilky) a jeho zákazník (kupující, příjemce zásilky), přestože dopravu objednává na stránkách obchodníka, jsou oba klienty té samé dopravní společnosti, která přepraví balík z bodu A do bodu B. Prodejce službu pouze zprostředkovává, a předáním zásilky dopravci jeho odpovědnost za doručení končí. Tímto způsobem to funguje prakticky všude. Pokud je však někdo přesvědčen, že obchodník naopak nese plnou odpovědnost za chyby a problémy dopravce a že reklamace nedoručené zásilky se podávají na stránkách srovnávačů cen zboží, ten se svého balíku bohužel jen tak nedočká...

Hezký den a mnoho úspěšně doručených objednávek přeje tým Element-shop

Zobrazit další hodnocení
CEYS lepidlo na opravu duší
CEYS® Lepidlo na opravu duší, 5 g, 4 záplaty
91 Kč 75,21 Kč bez DPH