DAL DEGAN® Postřikovač EROS ruční tlakový, 2 l

Kód: 08408BR
DAL DEGAN® Postřikovač EROS ruční tlakový, 2 l
Loading...
232 Kč 191,74 Kč bez DPH
skladem
Možnosti doručení
S účtem PREMIUM za cenu
220,40 Kč
Chci to
Přidat k oblíbeným
dal degan logo
Tlakový ruční postřikovač EROS
s 2 l nádrží na postřik, vhodný pro ošetřování rostlin a různé dezinfekční práce.

 

Detailní informace

Detailní popis produktu

08408a
 
EROS Tlakový postřikovač, 2 ldal degan logo
 
Tlakový ruční postřikovač s dvoulitrovou nádrží. 
 
Využívá se na zahradě k postřiku vody, insekticidů, pesticidů, fungicidů a v domácnosti k obecným postřikům dle potřeby. 
 
Je vyrobený z pevných plastů odolných proti UV záření. 
Postřiková kapalina se v nádrži tlakuje pístovým čerpadlem
Při práci se postřikovač nese v ruce.
Rukojeť je zahnutá pro pohodlné používání bez únavy zápěstí. 
Spuštění postřiku se ovládá ventilem v hlavě postřikovače.
Rozprašovací hlava má velký válec pumpy pro snadné natlakování nádržky a velký knoflík pro ovládání pumpy. 
Široký nalévací otvor usnadňuje nalévání postřiku, ale i čištění postřikovače po použití. 
Nádržka je vyrobena z recyklovatelného polyetylenu
Nerezový pružinový uzávěr pro kapalinu má mechanismus rychlého uvolnění. 
Čerpadlo může být vybaveno plastovou nebo mosaznou tryskou s nastavením rozstřiku od mlhy po proud.
 
Materiál: plast
Objem zásobníku:
2 l
Hmotnost:
500 g
Výrobce: Dal Degan S.p.a., Itálie



 

Doplňkové parametry

Kategorie: Ruční postřikovače
Záruka: 2 roky
Hmotnost: 0.49 kg
EAN: 8014060500112

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat hodnocení. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

5
1x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x
5
MS Avatar autora | 29.9.2020
S tímto postřikovačem mám dlouhodobé výtečné zkušenosti, bohužel jsem poničila nádobu a jsem ráda, že jsem sehnala stejný.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola


dal degan logo Dal Degan je italský výrobce zahradních a zemědělských postřikovačů s tradicí již od roku 1870. Za dobu jejich působení se staly velmi oblíbenými nejen díky své kvalitě, ale i bezkonkurenčnímu servisu spojenému s distribucí a opravami všeho zboží.  Itálie

 
RN Avatar autora Roman Novák | 30.4.2025
vše super
OZ Avatar autora Ověřený zákazník (heureka.cz) | 21.4.2025
- Dlouhá dodací lhůta, strašně dlouho trvalo, než zboží vůbec odeslali.

E Avatar autora Element-shop (Administrátor) 24.4.2025
Vážený zákazníku, Vaše zboží jste si objednal v pátek 11.4. s tím, že jednu z položek jsme neměli skladem, s předpokládaným uvedeným dodáním do 7-10 dnů. Přesto jsme vše kompletně odeslali už v pondělí 14.4., vše jsme pro Vás zařídili nejvyšší možnou rychlostí. Obdržel jste od nás číslo balíku a všechna potřebná data, i potvrzení o odeslání. Pokud Vám zboží ani po dalším týdnu nebylo doručeno, chyba nebude zřejmě na naší straně, ale zjevně muselo dojít k problému při přepravě. Již po dvou dnech, kdy jste na balík marně čekal, jste nás měl neprodleně kontaktovat, načež bychom řešili situaci s dopravcem. Pokud se zásilka zpozdí, prvním koho její příjemce běžně kontaktuje, je odesílatel, může si to také urychlit zavoláním přímo na zákaznickou linku dopravce, kde mu po sdělení čísla balíku sdělí všechny detaily. Jiné řešení ani neexistuje. Nicméně se zde opět, bohužel, setkáváme s příkladem opačného postupu, kdy nás zákazník nekontaktuje vůbec a použije Heureku jako veřejnou knihu stížností či reklamační formulář - nejspíš v domnění, že mu tak zásilka druhý den přistane na prahu. Je to dost zvláštní postup, překvapivě však není zdaleka ojedinělý. Chceme Vás ujistit, milý zákazníku, že nástěnka s hodnocením obchodu na stránkách Heureky není a nikdy nebude tím správným místem k nalezení balíku, který se někde zatoulal během doručování. Tato stránka už na první pohled není oddělením České pošty pro reklamaci nedoručených zásilek. Nezlobte se, ale to je podobné, jako byste šel reklamovat nekvalitní cihly do svatebního salónu. Přitom nás jednoduše stačilo upozornit, že se zásilkou něco není v pořádku, nic víc nebylo třeba.

Většina negativních recenzí našeho obchodu se týká podobných problémů s doručením nebo ztrátou zásilky během přepravy, ačkoliv od nás odchází už druhý den od objednávky. Tyto stížnosti jsou však jen důsledkem nepochopení toho, kdo stojí na které straně během doručovacího procesu, což nás mrzí. Nezapomínejte prosím, že prodejce (odesílatel zásilky) a jeho zákazník (kupující, příjemce zásilky), přestože dopravu objednává na stránkách obchodníka, jsou oba klienty té samé dopravní společnosti, která přepraví balík z bodu A do bodu B. Prodejce službu pouze zprostředkovává, a předáním zásilky dopravci jeho odpovědnost za doručení končí. Tímto způsobem to funguje prakticky všude. Pokud je však někdo přesvědčen, že obchodník naopak nese plnou odpovědnost za chyby a problémy dopravce a že reklamace nedoručené zásilky se podávají na stránkách srovnávačů cen zboží, ten se svého balíku bohužel jen tak nedočká...

Hezký den a mnoho úspěšně doručených objednávek přeje tým Element-shop

Zobrazit další hodnocení
DAL DEGAN® Postřikovač EROS ruční tlakový, 2 l
DAL DEGAN® Postřikovač EROS ruční tlakový, 2 l
232 Kč 191,74 Kč bez DPH